Üdv.Abból a lukból olaj és víz is tud folyni.Azért van ott hogy ne tudjon össze keveredni a kettő.A víz oldali szimeringet kell kicserélni utána jó lessz.A lapátot leveszed alatta van.Ha azt kicseréled utána nem fog folyni.
üdv.. nekem nem az olaj folyik abból a kis lukbol, hanam a viz.. (ilyenkor mi van?) az hogy lehet hogy neked az olaj, nekem a viz folyik onnan? egy szimeringcsere megoldaná vajon a problémát? köszi üdv..
Nem csak majdhogynem, hanem meg is védi a blokkot, meg a tankot is. Amúgy több opció is van, hogy kivel csináltassa meg az ember, a legegyszerűbb, ha keresel egy szakit, aki ért a fém megmunkálásához és legyártatod vele. Ha kimondottan motorépítővel gyártatod, sokkal drágább lesz. Esetleg neten utána lehet kutatni, hogy Yamaha XV250-hez van-e bukócső, az biztos, hogy jó rá.
Egyéb saját vélemény: addig szabadulj meg attól a motortól, amíg lehet! Nekem volt, másfél év és 16ezer km tapasztalata mondatja, hogy csak szívni fogsz vele!
Köszönöm a választ. Én is úgy saccoltam, hogy a lábtartó/kormány előbb érne földet, és majdhogynem meg is védené a motorblokkot, de úgy gondoltam, jobb inkább biztosra menni.
Egy bukócső csináltatása hol/mennyiért lehetséges?
2009-es Kawasaki er 6n-hez keresnék gyári hátsó lámpát vagy integráltat. Kawazsoltival beszéltem 31 pénzért tud gyárit. Ha valakinek lenne olcsóbban akár bontottan is jelezze!
Először is: őszinte részvétem a motor miatt!
Kérdésedre válaszolva, csináltatni lehet rá bukócsövet, de szerintem nem fontos. Egy elég szép csúszás után (olajfoltnak köszönhetően) sem sérült a motor, csak a lábtartó és a kormányvégsúly karcolódott meg, illetve a hátsó index egy kicsit. Szerintem ezek miatt felesleges rá a bukócső, lévén fillér hozzá minden alkatrész és nem is különösebben sérülnek a fontosabb dolgok, ha esel vele.
Honda CBX 550F-hez bontott alkartészek eladók.
125 ös Pegasohoz keresnék első villahidat. sós lenne :)
Egyéb saját vélemény: addig szabadulj meg attól a motortól, amíg lehet! Nekem volt, másfél év és 16ezer km tapasztalata mondatja, hogy csak szívni fogsz vele!
Köszönöm a választ. Én is úgy saccoltam, hogy a lábtartó/kormány előbb érne földet, és majdhogynem meg is védené a motorblokkot, de úgy gondoltam, jobb inkább biztosra menni.
Egy bukócső csináltatása hol/mennyiért lehetséges?
Jó a gerincvédőd! Olyan mint az enyém...
Először is: őszinte részvétem a motor miatt!
Kérdésedre válaszolva, csináltatni lehet rá bukócsövet, de szerintem nem fontos. Egy elég szép csúszás után (olajfoltnak köszönhetően) sem sérült a motor, csak a lábtartó és a kormányvégsúly karcolódott meg, illetve a hátsó index egy kicsit. Szerintem ezek miatt felesleges rá a bukócső, lévén fillér hozzá minden alkatrész és nem is különösebben sérülnek a fontosabb dolgok, ha esel vele.