Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

így igaz
ha busán ül az ember úgy érzi ő a király
kawasakin tudja is
és tóban is!
ok beszéljünk róla
mert a tyúk válogatós
a busa olyan mint a villanyoszlop, minden sarkon van egy
Komolyra fordítva a klaviatúrát, a haverom szokta motorozni a ringen, ha gondolod Ő bevisz.
rendben, de az ülést nem adom, me tyúkok ülnek rajta
átveszem 1 millióért(busáért 500 ezret adtam volna )
viszont kényelmes
ahogy te mondtad, pénz kérdése,aztán meg eszetlenség kérdése..
apránként megoldom ne aggódj
viszont a ring érdekel, mert még soha sem voltam
nem bántásból, de oldalról az az ülés olyan, mint egy ETZ-jé
nekem most is áll egy zzr 1400 a garázsban, de csak porosodik
atella,

egy zzr 1400 messziről akármi is lehet?ha netán valamikor találkoznánk szólj, van egy kuponom az optikushoz
szerintem elölről szebb mint bármelyik gép
a hátulja valóban a busának a a szebb
akkor tessen dolgozni az "ügyön"
azért vettem kawasakit hogy végre legyen ebben az országban olyan aki lemossa a vigyort a hayabusások arcáról
Stáholásnak hallatszik, de működik.
Első fékkörbe beiktatva egy T elosztó ami elindul hátrafelé, fékerőelosztót próba alapján kb 70-30%-ban lett lefikszálva.
A hátsó féknyereg fékcsőbejáratánál közvetlenül van egy T elosztó aminek egyik oldalára a hagyományos fékcső van, a másik részről egy szelep ami nem tol vissza olajat az első fékkörbe, ha csak a hátsó féket akarod használni. De mindenféleképpen fém burkolatú cső kell, mert a gumival "elfolyt" a fékezés. Ennyi, és még működik is. :) Fényképet töltök fel róla és még talán a szelep legyártásában is tudok segítkezni.
üdv
atella
Hogy is néz ki az a bekötött féknyomás elosztó?
Képet csinálhatnál...
Nekem jelen pillanatban radiális a fék a "régi" busán és az új cuccai vannak rárakva, csak egy lada 1200 fékerőelosztó van beiktatva (4800 Ft.) és tökéletes. De csak a gyávák fékeznek! :D
Lényeg a lényeg, mindenkinek széles utat és vigyázzunk magunkra, mert más úgysem teszi!
a fékolajtartályt és a fékmunkahengert összeköti egy gumicső, a gumicsövön egy bilincs van, na egy ilyen bilicsre lenne szükségem..
De abszolút nincs negatív véleményem a Kawákról, mert végülis miatta ismertem meg életem párját a korházban, mint "le"ápolónő. :D
Így van!
Hmm... Mintha nem is ugyanarról a motorról beszélnénk. A Kawám iszonyat stabil kanyarban, a szélvédelme pedig első osztályú. 248Le-re pedig nincs szükségem, bőven elég a 200 is! :) Sajnálom, hogy ilyen emlékeid vannak róla, mindenesetre a ZX-14 számomra "felhasználó-barátabb" a mindennapi használat során, mint amilyen a K8 Busa volt. Ízlések és pofonok, mint minden más egyéb tekintetében! Széles utat, gumi fát!
ez motorszám Kpl karbim van 25000ft vagy gyári új membrán 35000ft
kl 600 ae 022724
Szia! Tudok segiteni adatlapomon elérsz! Vázszám kell!
szió.
Nos ez egy motoros túra volt ami a Horvátokhoz indult (és ott is ért véget sajnos) olajlámpa kigyulladása után a bokor mellett elenőrizve az olajnyomást kézileg megnyugtatva magamat elindultunk egy szervízbe, ahol felfedezték az olajgomba vezeték kontakthibáját. Utána semmi baja nem volt 3 napig, majd visszaindulván az autópályán egy Porsche lealázása volt a terv, ami majdnem sikerült. 260-nál fémes kopogó hangot kezdtem hallani, amikor a motor hirtelen lassulni kezdett és a kuplung azonnali behúzásával megúsztam egy hatalmas perecelést. Közben csitt- csatt és éreztem valami meleget oldalról. (zenét hallgattam közben) Megállás után észleltem a "kontakthibát" :D
A motor jó volt nem volt semmi baja, azon kívül, hogy kiderült a gyári olajfuratok szűkek, ha már benne van minden (power com. kipufogó és hasonló társai)
Ui.:
Nekem is régi van, de még egy "zöld csík" sem hagyott el soha. :)
Nincs különbség ezen motorok között, csak kinek mennyi pénze van a tuningolásra!
A Kawa zx 12-es gyárilag a legtutibb, én ráköltöttem közel 300000 Ft.-ot ami abszolút nem érte meg. A power com jó és érezhető a különbség, de nem ad akkorát amit elvár az ember tőle.
üdv
atella