egy zzr 1400 messziről akármi is lehet?ha netán valamikor találkoznánk szólj, van egy kuponom az optikushoz
szerintem elölről szebb mint bármelyik gép
a hátulja valóban a busának a a szebb
Stáholásnak hallatszik, de működik.
Első fékkörbe beiktatva egy T elosztó ami elindul hátrafelé, fékerőelosztót próba alapján kb 70-30%-ban lett lefikszálva.
A hátsó féknyereg fékcsőbejáratánál közvetlenül van egy T elosztó aminek egyik oldalára a hagyományos fékcső van, a másik részről egy szelep ami nem tol vissza olajat az első fékkörbe, ha csak a hátsó féket akarod használni. De mindenféleképpen fém burkolatú cső kell, mert a gumival "elfolyt" a fékezés. Ennyi, és még működik is. :) Fényképet töltök fel róla és még talán a szelep legyártásában is tudok segítkezni.
üdv
atella
Nekem jelen pillanatban radiális a fék a "régi" busán és az új cuccai vannak rárakva, csak egy lada 1200 fékerőelosztó van beiktatva (4800 Ft.) és tökéletes. De csak a gyávák fékeznek! :D
Lényeg a lényeg, mindenkinek széles utat és vigyázzunk magunkra, mert más úgysem teszi!
Hmm... Mintha nem is ugyanarról a motorról beszélnénk. A Kawám iszonyat stabil kanyarban, a szélvédelme pedig első osztályú. 248Le-re pedig nincs szükségem, bőven elég a 200 is! :) Sajnálom, hogy ilyen emlékeid vannak róla, mindenesetre a ZX-14 számomra "felhasználó-barátabb" a mindennapi használat során, mint amilyen a K8 Busa volt. Ízlések és pofonok, mint minden más egyéb tekintetében! Széles utat, gumi fát!
szió.
Nos ez egy motoros túra volt ami a Horvátokhoz indult (és ott is ért véget sajnos) olajlámpa kigyulladása után a bokor mellett elenőrizve az olajnyomást kézileg megnyugtatva magamat elindultunk egy szervízbe, ahol felfedezték az olajgomba vezeték kontakthibáját. Utána semmi baja nem volt 3 napig, majd visszaindulván az autópályán egy Porsche lealázása volt a terv, ami majdnem sikerült. 260-nál fémes kopogó hangot kezdtem hallani, amikor a motor hirtelen lassulni kezdett és a kuplung azonnali behúzásával megúsztam egy hatalmas perecelést. Közben csitt- csatt és éreztem valami meleget oldalról. (zenét hallgattam közben) Megállás után észleltem a "kontakthibát" :D
A motor jó volt nem volt semmi baja, azon kívül, hogy kiderült a gyári olajfuratok szűkek, ha már benne van minden (power com. kipufogó és hasonló társai)
Ui.:
Nekem is régi van, de még egy "zöld csík" sem hagyott el soha. :)
Nincs különbség ezen motorok között, csak kinek mennyi pénze van a tuningolásra!
A Kawa zx 12-es gyárilag a legtutibb, én ráköltöttem közel 300000 Ft.-ot ami abszolút nem érte meg. A power com jó és érezhető a különbség, de nem ad akkorát amit elvár az ember tőle.
üdv
atella
ha busán ül az ember úgy érzi ő a király
kawasakin tudja is