Az enyémből most szedtünk ki mindent (elektronika, yosi vez tengelyek, áttétek stb. Igen a probléma nekem is az volt, hogy hármasban a 6000. fordulatszám után(amikor már iszonyatos tolóerőt éreztem) elforgatta a hátsó kerekeket, ami kanyarban igencsak rossz érzés (bizonytalanná tesz), jah és elválasztottam egy gyorsításnál a küllőket a felniperemtől, ami nekem legalábbis beteg. Nekem ez a második busám és talán a harmadik is az lesz. Én túrázni szeretek vele, mert a szerpentinen velem jól érzi magát, de az biztos, hogy pályára körözni nem mennék vele, mert esélyem nem lenne a picikkel szemben, max az egyenesekben. Én saját tapasztalataimból és elfogulatlanságomal kijelenthetem, a Kawából kihozni azt amit egy busából megtehetek, sajnos nem lehet. de ez nem a technikai háttér miatt, csak nem a magyarországi szervizekkel kell ezeket megoldani. Németországban lett az enyém is összerakva anno, én kértem, hogy mit szeretnék, belátom egy kicsit elszámoltam az igényeimet, mert ez az erő amit kihoztak egy 12 literes fogyasztással nem nekem való.
egyetértek, mert nem igazán van szükség ezeket a felső tartományokban használni, de ki tudná megállni?! :D Én sem!
Szó ami szó, egy zzr 1400 messziről akármi is lehet, de egy busát megismernek azonnal. Az pedig, hogy a Yamaha és Honda nem csinál ilyen kategóriát nem baj, mert a Rendőrségi motor tendert a Yamaha nyerte a BMW-vel ami nem "hátrány" a számunkra!
szeva, olvasgatom a hozzászolásodat, látom hogy egy 12es kikönyökölt neked, ez az elsö negativ vélemény amit olvasok, a hün szeretett vasról, nem tudom hogy csináltad, de szerintem az a gép anyaghibás lehetett, én az enyémmel már nem is tudok durvábban menni mint most és sosem hagyott szarban, a busákat meg keresztbe lenyeli (régiket) érdekelne az eset részletesem, ha van időd és kedved elmopndhatnál pár negativ dolgot a 12esrő. üdv (emailra jöhet) gábor
elfelejtettem, hogy persze a légellenállása jobb abusának, de nem is azzal van a baj, hanem a szélvédelmével.....
és a fékről.. a k8 busa fékje szerintem nem jobb annyival a k5-nél mint amennyivel jobba a zzr 1400 fékje a k8 énál...
szerintem
és mondhatni nem vagyok elfogult mert a busa most is jobban tetszik, de győztek az észérvek az érzelmek felett
hát igen a busa az busa. az enyémből a propteches csabiék kibányászták a tiltást stb stb és most újra kell tanulnom indulni menni a boeinggel mert forog alattam a kerék 3 -asban is..
már csak egy jó rendszer és elektronika hiányzik. aztán újra tanulok indulni és gázt adni na akkor kiváncsi vagyok melyik busa mutat nekem fityiszt 290-nél bár már kinőttem már a versenyzésből de azért egy értelmes és biztonságos teszt erejéig tényleg kiváncsi lennék a különbségre
egyébként a fórumon volt olyan hozzászóló aki azt írta:hülye az aki 6 e fölé pörgeti ezeket a gépeket..
azt mondom hülye az aki ilyen gépet vesz és nem pörgeti 6 ezer fölé merthogy annak elég egy 600-as is
való igaz hogy kis fordulaton is elég nyomatékot termel bármelyik gép, de csak pötyögni vagy túrázni bőven elég egy kisebb pl bandit 1.2 vagy gsx 1.4 vagy akármilyen túragép...
a harc pedig örökké marad a 2 motor között, csak azt sajnálom hogy a yamaha és a honda nem csinál hasonlót
Nos igen, az előző hozzászólásban csak a sofőrön múlik dologgal tudok egyetérteni. :)
Örök harc KAWA BUSA között, talán soha nem lesz vége.
Nekem egy 750zxr volt az első (kezdő) motorom, aminek sajnos rengeteg nyűgje volt valószínű a kora is betett neki.
Aztán jött a zx12 gyári új, jó volt mikor Horvátországban kigyulladt az olajlámpa (kontakthiba mondták a szervízben), ez eddig okés de hazafelé a hajtókar is kijött 5700 kilóméternél. Itt magamtol is rájöttem, hogy kontakthiba, mert a hajtókar nem a főtengellyel érintkezett elsősorban, hanem az oldalburkolattal. :D Gariba kicserélték a motort, utána, már zörgött csörgött, hiába nem a gyárban szerelték össze. Kapott power kom-ot, iszonyatos kipufogót és az m3 autópályán meg egy fityiszt egy busástól 290-nél. Soha nem volt már jó az alapjárat, az alsó tartomány, a felsőben rángatott, hezitált. Itt egy kicsit berágtam, vettem egy zzr1400-et. :) Jó zajvédelem, jó fék (abs miatt) bár az ABS-es motorok azok a NOOB-oknak valók. Kanyarban nem tudtam csúsztatni a hátulját, mert visszafogta magát. Spidohíler (nem tom hogy kell írni :)) volt benne, bekalibrálva és 290-nél megint elment a busa. Én már lebegtem, nem éreztem magam biztonságban a motoron ekkora sebességnél. Eladtam. Vettem egy Busát, ami fel volt, van piszkálva (keréken 248LE) Motorozhatatlan, ha nem tudsz kapaszkodni rajta, viszont sem a kanyarokban, sem nagy sebességnél nem éreztem azt a bizonytalanságot, mint a Kawákon. Félreértés ne essék, nem vagyok semmilyen párti, csak egy hozzám legközelebb illő motort szerettem volna venni. Megtaláltam! HAYABUSA :) Akár túra, akár őrültködés miatt is jó. Pályára alkalmatlan, ugyanúgy, mint 1400 Kawa társa, de hát nem lehetnek mindenben jók az ekkora testű gépek. Ott a 600-1000 -ig vannak a "királyok". Szóval bármelyiket veszed meg, akkor Te már nem a 300-al közlekedők táborába fogsz tartozni, hanem abba akik tudnak akár gázadás nélkül elindulni rendesen, 60km/h-val közlekedni és ha "megcsíp a h...." tudsz alázni is.
Szó ami szó a Busának a féke tényleg sz...., meg kell venni rá az újét! Légellenálása a legjobb és az az igazság, hogy 99 óta gyártják és csak a színeket változtatják, változtatták rajta. A Kawa állandóan javított, újat dobott piacra, ki nem forrott gondolataik dugájába dőltek sorozatosan, mint azt tapasztaltam én is.
üdv.:
atella
Üdv!
Érdekelne engem az 522f monorack kar platnival.Milyen platni M3-as nekem monokey dobozhoz kell.
gabosan@freemail.hu Légyszi erre az e-mail-re küldj már választ.
köszi.üdv
Csá! Állandó vitában vagyok egy (szerintem) közös ismerősünkkel (Repelik József) és megerősítést kértem volna a Zizi irányába. Nekem amcsi zx-14-em van. Igaz vezettem már Busát, de a próbakörök után jobbnak éreztem a Kawát, ezért is döntöttem mellette. (Egy bizonyos fokú márkafüggőség már kialakult bennem.) Láttam az oldaladon, hogy nagyobb rálátásod van a témára, mert űzted már huzamosabb ideig mindkettőt. Ezért is bátorkodtam... Köszönöm a véleményed! Hajrá Kawasaki!
Helló mindenkinek! Valaki tudna nekem abban segiteni hogy Kinroad XT50Qt-5 höz hol találok alkatrészeket? A netet 2 napig bújtam, de hiába. A választ előre is köszönöm.
Igazából egy haveromnak kellene.
Esetleg egy árat tudsz mondani, ott az email címem az adatlapomon.
Aztán akkor továbbítom haveromnak mert van már pár ajánlata csak nagyon sokallja az összeget.
Az enyémből most szedtünk ki mindent (elektronika, yosi vez tengelyek, áttétek stb. Igen a probléma nekem is az volt, hogy hármasban a 6000. fordulatszám után(amikor már iszonyatos tolóerőt éreztem) elforgatta a hátsó kerekeket, ami kanyarban igencsak rossz érzés (bizonytalanná tesz), jah és elválasztottam egy gyorsításnál a küllőket a felniperemtől, ami nekem legalábbis beteg. Nekem ez a második busám és talán a harmadik is az lesz. Én túrázni szeretek vele, mert a szerpentinen velem jól érzi magát, de az biztos, hogy pályára körözni nem mennék vele, mert esélyem nem lenne a picikkel szemben, max az egyenesekben. Én saját tapasztalataimból és elfogulatlanságomal kijelenthetem, a Kawából kihozni azt amit egy busából megtehetek, sajnos nem lehet. de ez nem a technikai háttér miatt, csak nem a magyarországi szervizekkel kell ezeket megoldani. Németországban lett az enyém is összerakva anno, én kértem, hogy mit szeretnék, belátom egy kicsit elszámoltam az igényeimet, mert ez az erő amit kihoztak egy 12 literes fogyasztással nem nekem való.
egyetértek, mert nem igazán van szükség ezeket a felső tartományokban használni, de ki tudná megállni?! :D Én sem!
Szó ami szó, egy zzr 1400 messziről akármi is lehet, de egy busát megismernek azonnal. Az pedig, hogy a Yamaha és Honda nem csinál ilyen kategóriát nem baj, mert a Rendőrségi motor tendert a Yamaha nyerte a BMW-vel ami nem "hátrány" a számunkra!