Na elmondom mi látszik már a képeken is:
Az első-oldalsó szélvédőn levő fólia gáz A rendőr a helyszínen leszedetheti. műbizonylatoddal kitörölheted a hátsódat, ha forgalmiba nincs bejegyezve az átalakítás. Aki nem hiszi olvasson itt!
Az első lökháírtó valami kókányolt izé, vélhetően utángyártott, vagy bontott darab. A bals első sárvédő rohad a kerékjárati ív elejénél és a hátuljánál is mintha már piszkálták volna. A bal oldali ajtónak elüt a színe, ez lehet rossz minőségű kép miatt is.
A belseje kétségtelenül szép (ami látszik belőle).
Aki elhiszi, hogy ez az autó 8liternél kevesebbet fogyaszt az nem tudom melyik bolgyón vezet mit, de hogy autót nem sokat látott az 100%!
A családban van 2 db E30-as. 320i és 324i. Mindkettő első tulajos, mindkettővel bejárták már Európát, és egyik sem volt még nagygenerálon pedig nem 300000km van bennük (megsúgom több, de ).
"ismerősömnek van egy 324-es bmw-je..." Kit érdekel? Neked mid van volt...? A sógorom unakotastvérének a szomszédjának a szobatársa történetek bizonyára nagyon objektívek.
Kisöcsi-nek kurva sok tapasztalata lehet a régi autókkal. ismerősömnek van egy 324-es bmw-je 530 ezer kilóméterrel olaj-ékszíj cserével megy mióta megvan neki és a belseje még most is szebb mint a műanyag ratyi ami van a stift-ekben vagy az sx7-ekbe. de csak példaként most újitottunk fel egy 1000 cm-es régi mini-t amit kétszer annyian megnéznek mint egy új népautót. és a teljes motorgenerál 60 ezer forintból volt ebben benne 4 dugattyú fúrással főtengelycsapágyakkal együtt. és a km órája lehet már 3-szor átfordult a váltó mégis olyan pontos mint az óramű.
üdv van egy olcsó laptoppom IBM thinkpad 600x 40 gb winyó dvd combó a pöcökegér behányt rajta külsö egérrel használom akkuja közepes a gép állapota korához képest kitünő, az ára 17 darab ezres, nettezésre tökéletes cd-t tud irni filmek nézhetők rajta. elérhetöségek az adatlapomon.
1.6-os motorral ez a bömös - ha rendben van - akkor 6-7 literrel eljárkál. Ezen kívül semmivel nem kell többet rákölteni mint a swiftre hogyha a kötelező szervizeket betartják. Ha meg ezzel fejre állsz akkor még túl is éled nem úgy mint a tesco gazdaságos swiftben.
most akkor megkérdezem, szerinted meik autót egyszerűbb fentartani, egy régi bmw-t vagy egy pl suzuki swiftet? szerintem nem kérdéses...ne hogy azt higyétek, nincs bajom a német autókkal, nekünk és német autónk van, de azért anyira nem kemény ez mint ahogy azt leirod...
a motorom 300Euró volt, de nem hadjuk, nézd meg a videómat hogy milyen állapotu most, meg milyen volt amikor vettem, van egy kis különbség, most ér kb anyit, nem akkor amikor meg vettem.
Engem a múlt héten simán legyorsult egy ilyen "öreg ótvar" BMW. Igaz,nem magam voltam,sötét is volt,lámpám nem vmi híres,de egy RGV-t lenyomni autóval... Khm...
Az ilyen ócska régi autókat még német munkások rakták össze német acélból. Persze aki jobban szereti vegyen olyat, amit Kínából hajóztattak egy évig, az szebben csillog pár hónapig... És ha nem áztatták sokat a sós kikötőben, akkor talán el is meheti kb. az ötödét annak, amit egy ilyen ócska régi autó.
Az első-oldalsó szélvédőn levő fólia gáz A rendőr a helyszínen leszedetheti. műbizonylatoddal kitörölheted a hátsódat, ha forgalmiba nincs bejegyezve az átalakítás. Aki nem hiszi olvasson itt!
Az első lökháírtó valami kókányolt izé, vélhetően utángyártott, vagy bontott darab. A bals első sárvédő rohad a kerékjárati ív elejénél és a hátuljánál is mintha már piszkálták volna. A bal oldali ajtónak elüt a színe, ez lehet rossz minőségű kép miatt is.
A belseje kétségtelenül szép (ami látszik belőle).
Aki elhiszi, hogy ez az autó 8liternél kevesebbet fogyaszt az nem tudom melyik bolgyón vezet mit, de hogy autót nem sokat látott az 100%!
Még a 24-es is eljárkál 9 literrel országúton.
16 éves kis elkényeztetett pöcs!
Mindegy mit írsz és mi az igazság,akkor is neki van igaza!(Legalábbis ezt hiszi)
Nagykerekű robogót keresek, beszámítanám ebbe a motorba:http://www.kepesmotor.hu/derbi...
Érdeklődnék, hogy az sv üléspúp mennyibe kerül?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xs_750_special-
3916897