Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát majd megtanul hozzám igazodni
ja már látom!

jó nagy hülyeség. a 660 SMC beleugrik a 200ba.

amúgy meg ezt nem értem hogy akinek sportmotor van az csak nyélen közlekedhet? a supermoto meg csak városi huligán? em lehet hogy normál tempóval mennek ide oda ?
Mekkora a teljesítménye az LC-nek?
50-60 paci?
R6-al kísérgetni nem egy nagy szám.
Vagy csak én gondolom hogy mindenki a sportgépnek küldi mit vadállat?
vagy szakítanak
nem tudom értelmezni ezt a mondatot.. mivan párba mivel ?
KB r6-al párban vagy egyiknek vagy másiknak lesz kínszenvedés.
Mondjuk nem értem minek az LC.............annyi normális gép van.
mint a legtöbben
Olyan nincs..................én a pofátlanul nagy haszon híve vagyok.
ha keveset is, de adok én
Pénzé bármit...............
de, nekem hozhatsz egyet
2000- után akart lenni ! ! ! ! ! !
ja de én úgy gondoltam hogy típus. mert pl a régi lc4 eky nagy valószínűséggel nagy százalékban SZAROK. az újabakkal, 200 után nem szokott gond lenni csak a hengertalp tömítéssel meg az önindító szabadonfutójával.
Akkó ne rohanjak venni egyet.
végülis több lehetőség már nem is nagyon lett volna
van amelyik nagyon jó van amelyik nagyon rossz
Az jó.................legalább kevés agysejt pusztul.
Akkor most jó az LC vagy nem jó?
annak aki eladja de hogy dögölne meg nembaj majd megkapja az élettől ja igen én is így jártam
nem gondolok semmit........
Gondolod hogy a labanc az nem jó?
Széjjel kell nyírni, olcsó alaktrészből "full felújítani" majd eladni "fullosan" , valamivel ár alatt, hogy el is vigyék egyből.. na az a biznisz
igazság szerint kár eladni.....
széjjel kell nyírni aztán eladni gombokért
bár szerintem kár is volt megvenni, űberszopásos átiratás, szervíz és eladás.
mondjuk annyiból megérte hogy az lc4-hez jó bevezető szívás ügyileg