Dugó, gyűrű, csapszeg, gyertya, olaj, olajszűrő. El volt már kopva a dugó, muszáj colt cserélni Ez van, remélem most már egy jó pár évig nem lesz vele gond.
Hali! Mit kellett rajta csinálni? Semmit Még a fényképét sem látták. Bevittem a szükséges papírokat amit mondtak, leraktam a pénzt, pár hét és jött a telefon hogy kész a cuccos.
Hali dajer! MIt kellett csinálni a gépen? Nekem is most megy majd műszakira márciusban és kap egy jó alapos átnézést. Fék,gumma, lánc-lánckerék, olaj, olajszűrő, kuplung rendben ( mivel leégett a k**va annnyát a newfernnek). CSak belenézünk a blokkba kíváncsiság képp hogy mizujs. Nekem is 25kw os papírral van és erősen gondolkozom rajta hogy nyáron lecserélem egy nagyobbra mivel nem férek el rajta kényelmesen a 195cm-mel.
helló az A-korlátlan jogsit 21 évesen vagy 2év rutinnal lehet megszerezni PL. ha valakinek meg van A1-ből akkor 18 évesen már mehet A-korlátlanbol ebbe az esetbe már csak rutin forgalom kell hogy mennyibe kerül az meg attol függ ha elsö motor jogsid akkor olyan 80-90 ezer kb legalább is havernak annyi volt
üdv Gixxxxerfan
Hali mindenkinek!
Annyi kerdesem lenne,hogy haver gondolkozik jogsin...ha jol tudom 25 felett lehet korlatlan(ha nem igy van bocsi de az enyem mar jopar eves es nem tom. hogy mukodik mostanaban)...a masik hogy nagyjabol mennyibol jon ki?
Elore is kosz..
Helló! Háát most költöttem rá egy halom pénzt, szóval jó pár évig nálam lesz a masina remélhetőleg. Pontosan Egerben a Zweirad Suzuki szalonba mentem be. Asszem ez a neve.
Most rakjam be az adásvételit? Az okmányirodába nyilván nem az eredetit vittem, hanem másolatot... Ettől kezdve az én saram, nem a kereskedőé... Az van beleírva, hogy a motor ára ennyi meg ennyi, a fojtás ára ennyi meg ennyi, alatta megjegyzés: a forgalmi engedélyben szereplő fojtás nem került beépítésre. A "fojtás" miatt amúgy külön le kellett vizsgáztatni. Kicsit csodálkoztam, hogy ez így lehet... De a kereskedő kérdezte, hogy akarok-e ilyet, nekem eszembe se jutott volna...
Ez szerintem HÜLYESÉG főleg a részéről, hiszen Ő helyezteti forgalomba.......
Ha ilyet csinál akkor ráverhető lenne az okmányirodára, ŐK viszont hozott papirokból dolgoznak, vagyis nem lehet elírás (csak ha balfék az irodista).....
Szóval mindenféleképpen a kereskedő bukja a papirokat ha a rend őre infózik......
Ha meg eleve ugy ad el egy mocit hogy a forgalmiba folytot, az adásvételi meg nyitott.....hát MI ALAPJÁN írta meg az adásvételit? Hasra ütött vagy elővette a forgalmit? Szóval okírathamisitás...........ismét bukott..........
De mint mondom a saját tapasztalatom, hogy a vevő igényeit akarja kielégiteni, ezért az adásvételi adata: NYITOTT az a kamu.............hiszen ha baj van nem az adásvételit nyúlja le a rend őre, hanem a forgalmit.
Haver is így vette a GS-t..... ÁÁÁÁÁ ez nyitott.....csak mikor 160-nál megállt Ő is a pályán akkor csodálkozott hogy a többiek meg elmennek melette........
Semmit nem veszel észre............
3 év alatt 68000-ret toltam a foLYtott GS-be...........
A NAgy A-t Nyitottal csináltam............. Az okító kért meg hogy nézem meg a mocikat, mert kicsit petyhütek voltak.......(A gs-t időközönként meg kell cibbálni - igy sokkal dinamikusabb lesz, és a fogyija is leesik)
Szóval semmi tnem érzem belőle, csak annyit hogy a fojtott nálam 160-at ment..... 140-ig húz, utána már csak vánszorog.....
A nyitott meg 150-ig ment...............
De nem gond, mivel az esetek 99,99999%-ban 4-7000 közt használod, a max nyomatékot meg 9200nél adja le......vagyis itt már eléred a motor végét.....hiszen
5000= 100
6000= 120
7000= 140
Ráadásul az óra is csal!
Ime...... Én kipróbáltam mindent........
Analóg és digtális-..---..-.--.-.-.-. illetve fogaskerék változttás
Sajnálom hogy a jó ízlést sértem itt a fórumon azzal hogy ly -al írom a fojtottat de még nem szoktam hozzá, ez újdonság számomra, még nem nagyon láttam leírva. De hogy hozzászokjak ahoz előbb át kell gondolnom az életem .
Ezt kiegészítem azzal, hogy kereskedésben lehet "papíron" fojtott motort venni (tapasztalat). Viszont az adásvételi szerződésbe beleírja, hogy ő nem épített a motorba fojtást, az csak a forgalmiban szerepel... Így tudja magát védeni. Elég érdekes megoldás...
Az volna a kérdésem a folytottal kapcsolatban, hogy mennyire lehet érezni hogy az folytott? Nagy különbség van a nyitotthoz képest? A végsebességet már írtad, de ki az aki egy naked bikeot 160-180 fölött használ huzamosan? Inkább a gyorsulásra lennék kíváncsi. Meddig elfogadható a gyorsulása folytottan?
Végülis jó nekem a kissebb is csak max 500as motort akarok venni..
üdv Gixxxxerfan
Annyi kerdesem lenne,hogy haver gondolkozik jogsin...ha jol tudom 25 felett lehet korlatlan(ha nem igy van bocsi de az enyem mar jopar eves es nem tom. hogy mukodik mostanaban)...a masik hogy nagyjabol mennyibol jon ki?
Elore is kosz..
Ha ott 25KW szerepel akkor nincs gondod.............ha lenne akkor ott az adávételi...........
Ha ilyet csinál akkor ráverhető lenne az okmányirodára, ŐK viszont hozott papirokból dolgoznak, vagyis nem lehet elírás (csak ha balfék az irodista).....
Szóval mindenféleképpen a kereskedő bukja a papirokat ha a rend őre infózik......
Ha meg eleve ugy ad el egy mocit hogy a forgalmiba folytot, az adásvételi meg nyitott.....hát MI ALAPJÁN írta meg az adásvételit? Hasra ütött vagy elővette a forgalmit? Szóval okírathamisitás...........ismét bukott..........
De mint mondom a saját tapasztalatom, hogy a vevő igényeit akarja kielégiteni, ezért az adásvételi adata: NYITOTT az a kamu.............hiszen ha baj van nem az adásvételit nyúlja le a rend őre, hanem a forgalmit.
Haver is így vette a GS-t..... ÁÁÁÁÁ ez nyitott.....csak mikor 160-nál megállt Ő is a pályán akkor csodálkozott hogy a többiek meg elmennek melette........
3 év alatt 68000-ret toltam a foLYtott GS-be...........
A NAgy A-t Nyitottal csináltam............. Az okító kért meg hogy nézem meg a mocikat, mert kicsit petyhütek voltak.......(A gs-t időközönként meg kell cibbálni - igy sokkal dinamikusabb lesz, és a fogyija is leesik)
Szóval semmi tnem érzem belőle, csak annyit hogy a fojtott nálam 160-at ment..... 140-ig húz, utána már csak vánszorog.....
A nyitott meg 150-ig ment...............
De nem gond, mivel az esetek 99,99999%-ban 4-7000 közt használod, a max nyomatékot meg 9200nél adja le......vagyis itt már eléred a motor végét.....hiszen
5000= 100
6000= 120
7000= 140
Ráadásul az óra is csal!
Ime...... Én kipróbáltam mindent........
Analóg és digtális-..---..-.--.-.-.-. illetve fogaskerék változttás
további kellemes estét mindenkinek!
Csodálkoztam is hogy ez most mi?
Hiszen a tipus neve: GS500 E, vagy mint a papirokon volt GS500 K4
Nekem max a rendszámban