szerintem aminek a papirjába az van, az biza az............főleg GS-nél...............
De amgy egyszerű..... a folytott modell "Gs500 U" a jelzésű
a GSnél meg eleve nem fognak szórakozni hiszen 9kw.........az semmi...........
Szoktam olvasgatni a fórumokat, nézegetni a hasznaltauto. hu-t és ott a folytott gs-ek (ez lenne a cél jövő tavaszra) kb fele csak papíron van folytva. De lehet hogy igazadvan van és a 90%-a. Te jobban benne vagy a témában. A lényeg hogy folytott legyen. Legalábbis amíg nincs A-s jogsim.
Ha gebasz van még AK időben akkor pedig nagyon nagy baj jön.....
pár éve 100.000ft bírság és a vezetéstől való eltiltással járt........
Amugy ha olyan gépet veszel ami Ak-s....annak a 90%-a tényleg az!
Nekem is úgy adták el a GS-t hogy csak papiron fojtott.........egész addig mig szét nem szedtem............és biza kiderült (ha nem elég az a tudat hogy csak 160-at ment)....hogy fojtott........
Kereskedésből nem hinném hogy bárki is így tudna vásárolni, hiszen egy esetleges buktánál TE és BÁRKI mondhatja azt hogy nem tudot róla - hiszen nem is kell tudnia.....de a kereskedés meg nem hiszem hogy bevállalná a közokirathamisitás vádját - és mivel tőle vetted - így Ővé a sár..........
Amugy szerintem előbb-útobb erre fognak rámászni, hiszen hallomásból sok ilyen motor van kint.........és ugye a teljesítményadó korszakában ez csalás, lopás.
Szóval elképzelem szomorú sorsunkat.......a műszakiztatásnál lesz egy + fizetős dolog: a teljesítménymérés.......és biza ott sokan meg fognak bukni..............
Az lesz. Most minden a motorvásárlásnak van alárendelve azér gyűlik ennyire a lé. Persze anyámék nem tudják mi ez a hirtelen életmódváltozás. Majd csak a végeredményt mutatom meg nekik. Második félévtől az egyetem is támogatja majd a motorvásárlást ösztöndíj formájában, meg keresek valami félállás félét is. Nyáron pedig irány külföld.
Igazad van egyébként és ez a gondolkodásmenet a helyes,igyekezzünk mindent legálisan.Nekem nem kell ecsetelned,hogy milyen diákként motort venni ésvagy fenttartani ...Látogass ki nyáron külföldre egy kis munkára és máris gyorsabban megvan az új paci
Nem tartok különösebben a lebukástól, és ahogy visszaolvastam a topikot csak baleset esetén vizsgálják meg a motor teljesítményét. Mindenesetre, jobban szeretnék ebből a szempontból törvénytisztelő állampolgár lenni, miután már van A-s jogsim (Pl.: a gyorshajtás az más ).
Visszatérve a témára, itt Magyarországon a balesetek jelentős részét autósok okozzák, és nem szeretném ha valami gyökér hétvégi autós miatt engem megbüntetnének mert a 25 kW nem is 25 kW. Valamint ez adócsalásnak is számít.
Lehet hogy 1 év alatt kinövöm, de diákként nem olyan egyszerü összespórolni a pénzt egy nagyobb motorra, főleg ha közben a meglévő motort is használom és rendben tartom. Azt meg leshetem hogy a szüleim akár 1 forintal is beszállnak. 3 Hónapja kezdtem spórolni, előtte volt már 1 nagyobb összegem, a 3 hónap alatt ~100000 jött össze. Kb jövő ilyenkorra gyűlik össze elég pénz. Kell jogsi, ruha, motor. Kb ebben a sorrendben.
Lehet,de minek íratnád feleslegesen vissza nyitott teljesítményűre?Ha a "lebukás" miatt félsz,akkor majdnem biztos,hogy CB 500 F esetén nem fognak kérdezősködni,ha normálisan mész..De ez persze csak az én véleményem,meg az is,hogy szerintem addigra te is nagyobbra fogsz vágyni
Hali. Van CBF 500-asban is folytott.
A kérdésem az lenne hogy ha veszek valamikor a jövőben egy fél literes gépet ami papíron 25 kW, (az most részletkérdés hogy tényleg folytott e vagy sem), aztán 1 év múlva meglesz az A-s jogsi, de nem akarom lecserélni, akkor lehet e azt csinálni hogy oké mostmár nem folytott, szeretném kérni az új teljesítményadatok nyilvántartásbavételét.
Lehet ilyet? Kb mennyibe kerül és hol kell ez ügyben intézkedni?
Vagy olcsóbb ha újat ( vagy legalábbis másikat ) veszek?
Kiszerelés abszolúte részletkérdés,bármelyik szervízben megcsinálják.A vas teljesítménye értelemszerűen 25Kw lesz .Konkrétan nem tudok semmit sem mondani...Mindenképpen hivatalos honda szervízben kell megcsinltatni,majd a szervízesek írnak egy hivatalos okmányt plusz a tüvös bizonylati papír és ezekkel lehet szépen elmászni a KPM-hez.De ismétlem,konkrétan nem tudom,hogy ez hogy megy hornetnél. (gixxernél és z750-nél így van)
Aham sajna nem értek németül... Ennek a kiszerelése nem hivatalosan is megoldható, ugye?Mennyire folytja le ez a vasat?És hol lenne érdemes ezt megcsináltatni?Ha mondjuk megveszem de nincs forgalomba akkor mit kell csin vele?Forgalomba helyezés + újravizsga?
Nem tudom...nekem még B-s jogsim sincs:-).....de szerintem még jogsi nélkül is jobban vezetek mint a köcsög apósom 30 év után (az autó nem jogsival megy:-)))
Mi az hogy ne vezessen?
A gond nem itt kezdődik bajátom, hanem ott hogy a jogisok nagy része a mai napig fizető "vendég"
Utána pedig fojtatódik ott, hogy DIVAT............
Melyik iskolába láttál TE pl GOLD WINGEN tanulni? Pedig ugyebár az is motor........csak épp lavirozzál vele úgy, mint pl egy robogóval.....
A legtöbb helyen bevállt modellek vannak (igénytelenek)...mint pl a GS500 (A legjobb tanulómotor).....
NO a problema ott kezdődik, hogy valaki megtanulgatja (hiszen a jogsival még nem vagy félprofi se) a kezelést, terelgetést, majd vesz magának egy 1000-res HALÁLGÉPET......mert Ő már fasza csávó.
Oszt ez tovább folyik azzal, hogy pl SOKAN úgy motoroznak hogy nem ér le a lábuk rendesen........mert magas nekik a vas.........
Az autósoknál is mevan ez.....
Kis kocsikban tanulnak, majd beülnek a MONSTER TRUCkba:-))) Nem épp azon az íven fog fordulni, mint egy SMART.....
Mellesleg a tötymörgésbe, csurgásba még nem halt meg senki! Max kicsit idegbetegek a mai vezetők, és nem bírják kivárni, mig a szőke gádzsi megfordul 45db Y fordulásból:-)
Szóval bármerre is mész a témában, oda jutsz végül, hogy nem a "tanulmánnyal" van a gond - hanem az emberrel aki nem a képeségeinek megfelelő járműt választ magának.
Esetünkben amit írtam..... friss jogsival miért kell rögtön 1000-res gépet venni? Vagy a másik amin eldobom az agyam.....mikor egy nyikhaj 50kg ficsur egy 250-300kg géppel bikrozik...........
Tapasztalt? Eldobom az agyam:-)
Z3 ne udvarolj ennyire, csak ha komoly szándékaid vannak:-)))))
Az viszont tény hogy a legjobb Ak-s motor a fojtott GS.........
Er5, CBF500-ból nem hallotam hogy létezne fojtott verzió.
A 400-asok? Azoknál meg kizárt, mert Én is végigvadásztam 4 éve a területett......(400-as ZZR-t szerettem volna......azt jött egy 400-as VFR is.....de mindegyik nagy volt KW-ba)
helló bence elmondanád nekem hogy mi a menete ennek az A-korl-ra való lefolytásnak én egy zxr 400-ast szeretnék és hogy ezzel a motoral megoldható-e lécci irj
Igen van ahoz is,pont nemrég kérdeztem a hornetesektől,hogy mi a helyzet ezzel kapcsolatban. http://www.tlo-bikeshop.de/pro...
Ez a kit lenne az a hornethez,de egy kicsit körülményes ki- és beszereltetni,mivel elég sok "hardveres" cuccot kell a motorba tömni(nem elektronika).Plusz be kell diktálnod az alvázszámot,hogy nemzetközi nyilvántartásba vegyék stb..
Értem de a hornethez van tudom mert másik vason is hallottam már h megvolt csinálva.Meg megéri nekem mert nem várnék még 1 évet, arról nem beszélve h kissebb lesz a teljesítményadó... Köszi a segítséget!
Hazudnék,ha azt mondanám minden tipus esetében így van,mivel én csak ennek a két tipusnak néztem utána(GSX-R 600 K6,Z750),a folyamat elég nyűgös,sok papírmunka,újravizsga (~80e) stb..
Igen.De abban is,hogy azokat a hibákat,amelyeket a kezdő motorosok vétnek,ezek a motorok sokkal kevésbé tolerálják,mint pl egy cb250/gs500..És ugye értelemszerűen (ha ez amúgy nincs is így a valóságban) engem 125/250-es jogsi birtoklása a korlátozott mennyiségű nagymotor használatra enged következtetni..
De amgy egyszerű..... a folytott modell "Gs500 U" a jelzésű
a GSnél meg eleve nem fognak szórakozni hiszen 9kw.........az semmi...........
- Adósértés
- Közokirat hamisítás (ez a bajosabb)
Ha gebasz van még AK időben akkor pedig nagyon nagy baj jön.....
pár éve 100.000ft bírság és a vezetéstől való eltiltással járt........
Amugy ha olyan gépet veszel ami Ak-s....annak a 90%-a tényleg az!
Nekem is úgy adták el a GS-t hogy csak papiron fojtott.........egész addig mig szét nem szedtem............és biza kiderült (ha nem elég az a tudat hogy csak 160-at ment)....hogy fojtott........
Kereskedésből nem hinném hogy bárki is így tudna vásárolni, hiszen egy esetleges buktánál TE és BÁRKI mondhatja azt hogy nem tudot róla - hiszen nem is kell tudnia.....de a kereskedés meg nem hiszem hogy bevállalná a közokirathamisitás vádját - és mivel tőle vetted - így Ővé a sár..........
Amugy szerintem előbb-útobb erre fognak rámászni, hiszen hallomásból sok ilyen motor van kint.........és ugye a teljesítményadó korszakában ez csalás, lopás.
Szóval elképzelem szomorú sorsunkat.......a műszakiztatásnál lesz egy + fizetős dolog: a teljesítménymérés.......és biza ott sokan meg fognak bukni..............
Visszatérve a témára, itt Magyarországon a balesetek jelentős részét autósok okozzák, és nem szeretném ha valami gyökér hétvégi autós miatt engem megbüntetnének mert a 25 kW nem is 25 kW. Valamint ez adócsalásnak is számít.
Lehet hogy 1 év alatt kinövöm, de diákként nem olyan egyszerü összespórolni a pénzt egy nagyobb motorra, főleg ha közben a meglévő motort is használom és rendben tartom. Azt meg leshetem hogy a szüleim akár 1 forintal is beszállnak. 3 Hónapja kezdtem spórolni, előtte volt már 1 nagyobb összegem, a 3 hónap alatt ~100000 jött össze. Kb jövő ilyenkorra gyűlik össze elég pénz. Kell jogsi, ruha, motor. Kb ebben a sorrendben.
A kérdésem az lenne hogy ha veszek valamikor a jövőben egy fél literes gépet ami papíron 25 kW, (az most részletkérdés hogy tényleg folytott e vagy sem), aztán 1 év múlva meglesz az A-s jogsi, de nem akarom lecserélni, akkor lehet e azt csinálni hogy oké mostmár nem folytott, szeretném kérni az új teljesítményadatok nyilvántartásbavételét.
Lehet ilyet? Kb mennyibe kerül és hol kell ez ügyben intézkedni?
Vagy olcsóbb ha újat ( vagy legalábbis másikat ) veszek?
Mi az hogy ne vezessen?
A gond nem itt kezdődik bajátom, hanem ott hogy a jogisok nagy része a mai napig fizető "vendég"
Utána pedig fojtatódik ott, hogy DIVAT............
Melyik iskolába láttál TE pl GOLD WINGEN tanulni? Pedig ugyebár az is motor........csak épp lavirozzál vele úgy, mint pl egy robogóval.....
A legtöbb helyen bevállt modellek vannak (igénytelenek)...mint pl a GS500 (A legjobb tanulómotor).....
NO a problema ott kezdődik, hogy valaki megtanulgatja (hiszen a jogsival még nem vagy félprofi se) a kezelést, terelgetést, majd vesz magának egy 1000-res HALÁLGÉPET......mert Ő már fasza csávó.
Oszt ez tovább folyik azzal, hogy pl SOKAN úgy motoroznak hogy nem ér le a lábuk rendesen........mert magas nekik a vas.........
Az autósoknál is mevan ez.....
Kis kocsikban tanulnak, majd beülnek a MONSTER TRUCkba:-))) Nem épp azon az íven fog fordulni, mint egy SMART.....
Mellesleg a tötymörgésbe, csurgásba még nem halt meg senki! Max kicsit idegbetegek a mai vezetők, és nem bírják kivárni, mig a szőke gádzsi megfordul 45db Y fordulásból:-)
Szóval bármerre is mész a témában, oda jutsz végül, hogy nem a "tanulmánnyal" van a gond - hanem az emberrel aki nem a képeségeinek megfelelő járműt választ magának.
Esetünkben amit írtam..... friss jogsival miért kell rögtön 1000-res gépet venni? Vagy a másik amin eldobom az agyam.....mikor egy nyikhaj 50kg ficsur egy 250-300kg géppel bikrozik...........
Z3 ne udvarolj ennyire, csak ha komoly szándékaid vannak:-)))))
Az viszont tény hogy a legjobb Ak-s motor a fojtott GS.........
Er5, CBF500-ból nem hallotam hogy létezne fojtott verzió.
A 400-asok? Azoknál meg kizárt, mert Én is végigvadásztam 4 éve a területett......(400-as ZZR-t szerettem volna......azt jött egy 400-as VFR is.....de mindegyik nagy volt KW-ba)
http://www.tlo-bikeshop.de/pro...
Ez a kit lenne az a hornethez,de egy kicsit körülményes ki- és beszereltetni,mivel elég sok "hardveres" cuccot kell a motorba tömni(nem elektronika).Plusz be kell diktálnod az alvázszámot,hogy nemzetközi nyilvántartásba vegyék stb..