Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kötelezően ki kell javítani az eredeti(adatbázisban szereplő) kw adatra.
Azért mert jan1 től módosítottak megint valami f@szságot,és én sem tudom műszakiztatni,pedig 3 megyét bejártam,nem vállalja senki,csak debrecenben 4 vizsgabiztost függesztettek fel emiatt...
szóval úgy tűnik para lesz az elírt teljesítményű motorokkal
miért is? Nekem 5 évig 25 kW-os motorom volt. Egyszer se kérdőjelezték meg azt ami a papírjaiban van (gyári adata 31 kW)
De nem ér annyit. Annak is csak 120-130 az utazója..pont mint egy GS500nak. Miért érne meg akkor ekkora felárat.. pláne hogy csak 1hengeres.

GS500/SV650/GSF600-650/CBF600 de ez utóbbiakból fojtottat kell találni.
Nagyon kis csinos gép.
GS 500 hitel nélkül
ja csak műszakiztatni nem fogja tudni majd...
Aprilia Pegaso 650 Strada kb 900eFt
Az aprilia pegaso 650 nem tud semmiben se többet mint a fél milliós gs500-ak vagy sv650-ek ne adj isten 800 körül árult cbf600-ak... sőt!

Motor miatt eladósodni pedig nettó idiótaság
400 körüli hurka lesz ilyen távokra.
Hát én is valami nakedre vagy valami túra motorra gondoltam.
Attól függ menyi jön össze... Alsó hangon 500eFt alatt gs500 zzr400 er-5. 1,2mFt alatt: Aprilia Pegaso 650 Strada, Ducati monster 400.
2mDt alatt akkor új és akkor max a felét hitelből akkor ktm Duke 390, Honda NC700. Lehetőleg a legkevesebb havi költséggel szeretném mert nem kicsi a táv. Meg jó ha meg bízható. Simom van már jó ideje ö kiszolgált rendesen már pici a Dt 80nam már erősebb néha meglep. De már ezt is kimotoroztam az itteni Cross/Enduró pályát látogatom hogy minél több tapasztalatom legyen ilyen körülmények között, de már ö is kezd kicsi lenni. Kicsit komolyabb motorra gondolok. Elsőre 100% hogy nem motorozom majd ki de nem lesz pénzem minden lépcső fokra. Hogy most A1el folytassam.
Nadekérem...................übertapadós és 10 é van olyan ami bir legalább 4-6eret.
Sokkaljobb bárminél amit utcára árulnak mert az csúúúúúsziik.
Ezmegnem.És jobban birja is.
Meg jól néz ki a mekdönci előtt hogy milyen raj a foszlott széle milyen profik vagyunk rögtön látják a csajok is.
az nem bírja a tartós nagy sebességet egyenes vonalú egyenletes mozgás mellett
Vágottslikket fel.
két hazamenetel után cserélhetne gumit
Hmmmm pedig az M3-on mileen jóis az ezresgixxer.
Annak az útnak jó része élmény lesz ha okosan közlekedsz. Olyan motort vegyél amit nem kell az egekig pörgetni ahhoz hogy legyen ereje.. és lehetőleg nem csutka kormánya legyen. Egy jó nakednél nincs jobb ilyen hegyi kanyargászásra és ingázásra

kecsó-miskolc ajánlott útvonal
Kecskemét-Miskolc
SV-ből akad 25 Kw.os is.
35kw vagy annál kisebb papír kell neki
Az a honda lehet jó is.
Bár a gixxer rajosabb.
Esetleg egy SV 650.
Vagy ER6.
mekkora távon akarsz vele ingázni?

A volt GS-em javarészt ilyenre használtam Szeged-Budapest között. Teljesen jó volt a célra és evett 4-4,5 litert.
Kicsit bevadultatok... nem kell csak egy használható kezdő nagymotor. Nem donor szeretnék lenni... Csak egy motort szeretnék ami egyetem és haza távon elvisz majd a jó időben. És hétvégén meg élvezhetem a környék szépségét.
Háhogynézki hogy 200 nál nem emel kerékre gázzal?
az az i nem tudom miért maradt le