ez egy hondás történet volt nem szuzuki
A teljesítményt nem mérik be mert igazából nekem se lett beépítve konkrétan csak a kezembe nyomták zacsiban a fojtó gyűrűket amiket egyébként a karburátor elé kellett volna betenni a szívócsonkokba kb 10 perces munka..de én kértem ne tegyék bele ha nem muszáj mert otthon úgyis kikapom belőle..
Szóval a vizsgához elég a beépítési műbizonylat..
Ha nem vagyok túl indiszkrét elárulnád hogy pontosan melyik szervíz által tudtad ezt megoldani? Valamiért nem értem én ezt a Budakalászi hozzáállást hiszen ez is pénz számukra mi okból kifolyólag hazudnának? Vagy jogszabály vonatkozik erre hogy csak fűalatt intézhető? De azt is kétlem hiszen a beépítés után az NKH beméri a teljesítményt nem? Köszi!
Na akkor jó nagy ordassat hazudtak neked..
Visszafojtható a motor fojtószett beépítéssel és a beépítő szerviz által adott műbizonylattal egy új műszaaki keretében megoldható...lentebb már leírtam..
Igen az alpaha technik is forgalmaz ilyeneket de én a márkaszervizes szettet tetettem bele pont az igazolás miatt
Írtam egy illetékesnek levelet a következő válasz érkezett:
"Kedves YX!
A hír sajnos nem igaz, nincs lehetőség visszafojtani egy fojtatlan motort (legalábbis hivatalosan).
Konkrétan ezt a Budakalászi Suzuki Motorszervíztől kaptam.
Pl. Németországba én úgy tudom hogy gyárilag rakják bele aztán valaki kiveszi, valaki nem... papiron megmarad a 25 vagy akár 35kw.
Azt viszont tudom hogy a németeknél lehet vásárolni 25/35kw fojtó kitet 105euróért meg is kapja az ember, mégpedig az "alphatechnik.de" oldalon. De nem beszélem eléggé a nyelvet azt hiszem hogy ahhoz hogy megtudd rendelni kell a motorszám vagy valami ilyesmiről irnak... Természetesen ezek is típus specifikusok de általánosságba minden motorhoz megvan a megfelelő.
Elvileg igen bármelyik típushoz lehet kapni a márkakereskedésekben de az sem mindegy karburátoros vagy injektoros értelemszerűen más cucc kell hozzá. Annyit tudok mondani amikor csak fojtó szettet akartam tetetni egy motorba elég körülményesek voltak mondtak olyan számokat, hogy ihaj aztán mikor ugyan ott végül vettem egy motort és mondtam csak azzal a feltétellel viszem el a gépet ha intézünk bele egy fojtást azonnal rugalmasabb lett az ügyintézés..
Nagyon örülök, hogy pont erről beszéltetek, hasonló cipőben járok én is sajnos, de nyár végére legalább meglesz a korlátlan! Örülök hogy nem kell várni még 2 évet..
Onnantól fog számítani a 2 év, amikor levizsgáztál Akorl.-ból.
tehát kérdésedre a válasz: visszamenőlegesen. azért mondom tutira mert én már kicseréltettem, szintén azért hogy mehessek A-ra
sziasztok! 20 éves vagyok, 4-5 hónapon belül 2 éve lesz "A korl." jogosítványom..még nem cseréltettem ki "A2"-re. Az lenne a kérdésem,hogy ha most kicseréltetem...onnantól számít csak A2-nek,vagy visszamenőlegesen is? Mert ugye "A korl." már nincs, ezért cserélik ki "A2"-re.. Azért lenne fontos, mert korlátlan jogsit akarok tenni! Válaszotokat előre is köszönöm
Üdv.
Az A1-el már sajnos nem mész semmire.. A2-t teheted le, aztán 2 éves rutinnal mehetsz MAJD 22 évesen Akorlátlanra. Vagy a másik megoldás, hogy vársz 4 évet és 24 éves korodban egyből a korlátlan.
Sziasztok!
Szeptemberbe töltöttem a 20.életévemet, 2010 májusa óta van A1 jogosítványom, tehát majdnem 4 éve. Jelenleg csak az A2-t csinálhatom meg? Legkorábban az A korlátlant mikor tehetem le? Vagy esetleg valamilyen módon most is elkezdhetem?
Előre is köszönöm a segítséget.
Én most novemberbe fejeztem be a korlátlant úgy, hogy szeptemberben lettem 20 és októberben járt le a 2 év korlátozottam(ihaz közben az okmányirodában átírattam A2-re mert akkor még beszéltek mindent és úgy volt a biztos, se ez szerintem nem számít). Teljes vizsgát kellett tennem.
Ez mióta van így? Én nyáron voltam bent a suliba (elmúltam 24 és 5 éve van Akorl ) hogy előröl kell kezdeni az A-t, kressz és társai. Valami 100 feletti összeget emlegettek.
Sziasztok! az lenne kérdésem h van e túl valaki a2 jogsihoz való lefolytáson? a2 jogsimhoz keresek motort éppen és a 600 as hornet közel a szívemhez csak a 35 kw ra való folytást nem tudom h lehetséges e vele és milyen ár körül.
A teljesítményt nem mérik be mert igazából nekem se lett beépítve konkrétan csak a kezembe nyomták zacsiban a fojtó gyűrűket amiket egyébként a karburátor elé kellett volna betenni a szívócsonkokba kb 10 perces munka..de én kértem ne tegyék bele ha nem muszáj mert otthon úgyis kikapom belőle..
Szóval a vizsgához elég a beépítési műbizonylat..
Visszafojtható a motor fojtószett beépítéssel és a beépítő szerviz által adott műbizonylattal egy új műszaaki keretében megoldható...lentebb már leírtam..
Igen az alpaha technik is forgalmaz ilyeneket de én a márkaszervizes szettet tetettem bele pont az igazolás miatt
"Kedves YX!
A hír sajnos nem igaz, nincs lehetőség visszafojtani egy fojtatlan motort (legalábbis hivatalosan).
Konkrétan ezt a Budakalászi Suzuki Motorszervíztől kaptam.
Pl. Németországba én úgy tudom hogy gyárilag rakják bele aztán valaki kiveszi, valaki nem... papiron megmarad a 25 vagy akár 35kw.
Azt viszont tudom hogy a németeknél lehet vásárolni 25/35kw fojtó kitet 105euróért meg is kapja az ember, mégpedig az "alphatechnik.de" oldalon. De nem beszélem eléggé a nyelvet azt hiszem hogy ahhoz hogy megtudd rendelni kell a motorszám vagy valami ilyesmiről irnak... Természetesen ezek is típus specifikusok de általánosságba minden motorhoz megvan a megfelelő.
tehát kérdésedre a válasz: visszamenőlegesen. azért mondom tutira mert én már kicseréltettem, szintén azért hogy mehessek A-ra
Az A1-el már sajnos nem mész semmire.. A2-t teheted le, aztán 2 éves rutinnal mehetsz MAJD 22 évesen Akorlátlanra. Vagy a másik megoldás, hogy vársz 4 évet és 24 éves korodban egyből a korlátlan.
Szeptemberbe töltöttem a 20.életévemet, 2010 májusa óta van A1 jogosítványom, tehát majdnem 4 éve. Jelenleg csak az A2-t csinálhatom meg? Legkorábban az A korlátlant mikor tehetem le? Vagy esetleg valamilyen módon most is elkezdhetem?
Előre is köszönöm a segítséget.
hord93@freemail.hu