Hali
A2-es jogival lehet vezetni efy Yamaha MT-03 mocit? Ahogy néztem 0.2kW/kg teljesítmény, tömeg arányig vagyok jogosut. Az MT 192kg ami 17kiloval több ha mindent jól számoltam. Ez nagy baj? Szolnálnak érte? Vagy súly csökkentést kell alkalmaznom vagy a forgalmiba kevesebbet íratok?
Először is keress fel egy Honda ill. Suzuki kereskedést ahol meg tudják mondani hogy az általad említett motorokhoz létezik e ilyen gyári folytás, majd a helyi Közlekedési Hatóságnál érdeklődhetsz! A teljes ktg. kb.: 80 000 Ft/2 motor /folytás, beépítés, vizsga, papírok stb.../
Szerintem ezekhez a motorokból nem lesz 25 KW-os mert túl erősek ahhoz, valamint egy olyan szabály is létezik hogy max 2x olyan erős motorból alakíthatóak vissza. Gyanítom hogy a GSR és a Hornet 50 KW! De tévedjek!
ezt hol olvastad? hivatalos dolog nem tudod? mert pl ha a 4 es pontot elfogadják, akkor be happy. augban lesz 2 éves az Akorl. jogsim. és akkor nem kellene most A2-re megcsináltatnom, hogy nyerjek egy évet. próbálj már meg nekem erről több infót szerezni. köszöntem !
Szia! Láttam, hogy lefojtottál egy motort, 25kw-ra. Ez eddig oké is. A papírozás részével mi a helyzet ?
Tegyükfel, Veszek egy 600 as Hornet et vagy egy GSR600 at ami 100 LE-körüli. Ezt lefojtom x ft-ból. Hova kell mennem vele? Mi ennek a menete, hogy 25kw os legyen ?
Gondolom teljesítménymérés, forgalmi áttírás stb. És hogy mennyi pénzbe van ez a müvelet cakli-pakli, folytással papirozással eggyüt, akár a két említott motor példájában. :)
Ha valaki otthol van ebben, légyszives írjon már. Mert érdekelne a téma nagyon, és nemsok mindent tudok rólla. :)
Előre is köszönöm. :)
Szépnapot !
Egyenlore az egyetem vissz mindent el... Es inkabb egy etzre palyazom mert olcsobb fenttartani. Es erre amire kell h megszokjam a nagyobb tomeget tobb ccmet igy erre jutotam h meg 2evig eleg ez, majd ha meg lesz a korlatlan akk nezem meg mi lesz az elso uj motorom. sajna ez van.
Végül gondolkodtam és mivel ez még csak egy tanuló motor lesz a nagymotorok közé. Akkor inkább választok valami jóval olcsóbbat szóval Etz250/251 attól függ. Ezen még szerelgethetek meg formázgathatom. Amúgy is szeretem a Simsonom ezt se lehet majd rosszabb :D Majd ha az etz-t kinövöm majd akkor veszek valami komolyabbat.
"A" kategória megszerzésének lehetőségei /ha elfogadják, még csak véleményezés alatt van/
2) A1 alkategória megszerzését követő két éven belül
3) A1 alkategória megszerzését követő két éven túl
4) A korlátozott vagy A2 alkategória megszerzését követő két éven belül
7) A korlátozott vagy A2 alkategória megszerzését követő két éven túl
8) amennyiben betöltötte 24. életévét és nem rendelkezik legalább két éves A2 alkategóriás vezetői engedéllyel
Igen. De a 25kW papíros motorok az adatbázisban is 25kW-osként szerepelnek, nem csak a forgalmiban. Attól, hogy a motornak van egy pl 70kW-os verziója, attól még az a darab lehet 25kW, nem fogják átjavítani.
GS500, CBF500, ER5. Ezekből mivel százezer éve gyártják őket van mindenféle állapotú és korosztályú. Ha kicsit több a pénz én a Hondát venném. Nem elfogultság, hanem mert jobban össze vannak rakva. GS500 első futóműve tud érdekeseket produkálni. Esetleg DRZ400 vagy a kis MT03 (talán az XT660 is belefér a kW-ba) És ne feledkezzünk meg a klasszikus VF400, CB400, vagy európai Banditról sem (a japót nem szabad megvenni abból) Mondjuk a régi kis ccm-eseknek az a baja, hogy japán belpiacosak és nehézkes lehet az alkatrész hozzájuk. Amúgy az a 35 lóerő is elég tud ám lenni. Szóval én megnézném a VTR250-est is. A régi, karbis kicsit erősebb 40 lóerő körül van. Az én kis Hornetem is 39 darázserős, utazója simán 120-130, a vége meg óra szerint 180(inkább 170 körül van) Mivel cakkra akkora mint a 600-as, ezért nem kicsi, csak könnyebb 20 kilóval, blokk tájékon.
Ha újat kéne, akkor kis Duke, az új CBR500-as sorozat vagy az NC, amik erre lettek kitalálva. 400-as monstert én még nem láttam, tudtommal 600-asok vannak. De abból csak újabb, vizes blokkost szabad csak megvenni. A régiek elég megbízhatatlanok. Alkatrészről meg szerelésről nem is szólva. Hirtelen ennyi
BMW F650CS-sel kezdtem, erőben-súlyban nagyon hasonló. Az erőhöz csak egy kis ész kell, egyébként nagyon kiszámítható, magától sose fog hülyeséget csinálni. Szerintem a GS500 se. A súly igényelt némi megszokást, de túl fogod tenni magad rajta.
Akkor szerintetek GS500 ocsóért megfelel az igényeimnek? És kezdö motorosnak nem lesz sok? mert az a pár ezer km amit robogoval szimoval és dtvel tetem nem ad okot hogy tapasztaltnak mondjam magam.
A2-es jogival lehet vezetni efy Yamaha MT-03 mocit? Ahogy néztem 0.2kW/kg teljesítmény, tömeg arányig vagyok jogosut. Az MT 192kg ami 17kiloval több ha mindent jól számoltam. Ez nagy baj? Szolnálnak érte? Vagy súly csökkentést kell alkalmaznom vagy a forgalmiba kevesebbet íratok?