sziasztok valaki megtudja mondani hogy A korlátlanra szeretnék jogosítványt ezt hányévesen fogom tudni megcsinálni? ha tényleg 25 akkor bő 7 év fekete motorozást kell válalnom :/
Fékbetét kormánycsapágy kerékcsapágy gyertya és légszűrő karbiszinkron az olcsó kategóriába tartozik. A többi lényegesen drágább. (feltételezve hogy szerelő szerel, és nem te magad)
89-97 közötti GS-ért csak akkor adnék 400nál többet ha megszólal. De mivel nem fog, ezért ezeknek a 270-300-400 közötti mezsgyén van a reális áruk. A 25 kilowattos papír árfelhajtó, azt azért figyelembe kell venni.
Tavasszal az Ak-val vezethető 87-es GS 450S-em 270-ért adtam el, úgy hogy garantáltam hogy 50-100k forint közötti ráköltést igényel. Az első pár évjáratú GS 500 is kb ennyit érhet.
98-2005 közöttiek mehetnek 400-600 között, az újabbak meg ha makulátlanok belekerülhetnek 700-ba is, szemrebbenés nélkül
Én is inkább a GS felé hajlok.
Mennyi az a pénz amíg még megér egy régebbi GS?
Típus hiba van náluk? Mit nézzek meg először a mocin melyik a legfontosabb ami húzós lenne megjavítani? Legalább az ne legyen rossz ha jobbat nem találok :)
Nincs nagy különbség érzésre a fojtott meg a fojtatlan darabok között egy bizonyos sebességig.
Azt kell megvenni amelyiknek a legjobb az ár-érték aránya.. jó ha az a motor egy GS lesz.. főleg hogyha 2-3-4 évet le akarsz vele húzni.
Ha nincs baja, akkor is tuti biztos hogy ebből a listából valamire már az elején..kvázi azonnal kell költeni (meg persze vétel után egyből olaj és szűrő csere)
Ha ebből a listából minden cseréért kiált, akkor végösszegben majdnem ott fogsz járni mint amennyibe a motor került.. és ezek csak a kopó dolgok, a motornak nincs baja.
Kawa meg honda nem kell ráadásul a linkeltek sem meggyőzőek. Az egyik baromi messze másik meg csak papíron 25kW. Nem szeretnék az első fának loccsani. Eddigi legerősebb motor amit vezettem az egy 60-as simson volt. Már a menetszél majdnem lerepített :D
NA szóval kivan nézve 2bandit 2gs és amelyik a legjobb állapotban van, jól megy stb akkor azt kell megvenni? Jól gondolom?
Az ár érték arányút én is néztem de megkell nézni élőben mint a többit is akkkor lehet tudni igazán hogy mire számítson.
A jó állapotú messze van.
Szép színű nem rossz de kicsit messze, bár muter ott vette az Audiját :D Ez a Bandit van közelben. Ez gyönörű de nagyon messze van.
Én még nem láttam olyan olcsó motort, amire ne kellett volna rákölteni.... Minden motortípusból lehet melléfogni, és kifogni valami kókányt. GS-ből is. 350e Ft-ért ne várjon senki csodát. De szerintem 500e Ft-ért se.
Milyen az ideális első "nagy"-motor? Ami kellően kezes, könnyű, a teljesítménye megfelel a jogosítványnak és a motoros gyakorlatának. Ha néha baja van? Egy olcsó motornak bizony elég sok baja tud lenni, de így legalább a műszaki dolgokat is megtanulja a kezdő motoros. És nem utolsó sorban szeresse a gazdája!
..a bandit..főleg a 250-es verzió többségének a lelke ki van hajtva..
egy ismerősöm sokat szívott vele..
..tény ,hogy tetszetős..és olyan felnőttes....de van aki szerelni..van aki motorozni szeret
Nagy összegben mernék fogadni rá hogy a 350-ért vett 250-es bandit már az első év végére többe lesz mint 550.. ha tényleg minden bajával foglalkozni is kell majd, és nem csak gányolva lesz javítgatva
Ennyi pénzért (350-550 között) már lehet nagyon jó állapotú 25 kW-os GS-eket is találni.
Mi az hogy ne kelljen hozzányúlni.. és mi az hogy kat. váltásig? A motor nem időben "gondolkodik" általában hanem kilométerben
550körül néztem GS-t Banditot meg 350körül.
Szerintem ebböl a maradék 200 bol jól helyre tudnám pofozni hogy a kat. váltásig ne is keljen hozzâ nyulni.
GS is tetszik de nem annyira mint a Bandit.
ER5 el csak az a bajom hogy 25kW-os nem nagyon van.
megpróbálok regényt írni a motorról
Ára meg közép ár amit írt. Végül is nem rossz. :)
Ha régi GS-t veszek akkor nem szeretnék túl lépni 500nál ráköltéssel, de ha újabbat veszek akkor meg 550ezer nél.
Na de ez majd kiderül csak szerencsém legyen
Köszöntem
89-97 közötti GS-ért csak akkor adnék 400nál többet ha megszólal. De mivel nem fog, ezért ezeknek a 270-300-400 közötti mezsgyén van a reális áruk. A 25 kilowattos papír árfelhajtó, azt azért figyelembe kell venni.
Tavasszal az Ak-val vezethető 87-es GS 450S-em 270-ért adtam el, úgy hogy garantáltam hogy 50-100k forint közötti ráköltést igényel. Az első pár évjáratú GS 500 is kb ennyit érhet.
98-2005 közöttiek mehetnek 400-600 között, az újabbak meg ha makulátlanok belekerülhetnek 700-ba is, szemrebbenés nélkül
Mennyi az a pénz amíg még megér egy régebbi GS?
Típus hiba van náluk? Mit nézzek meg először a mocin melyik a legfontosabb ami húzós lenne megjavítani? Legalább az ne legyen rossz ha jobbat nem találok :)
Azt kell megvenni amelyiknek a legjobb az ár-érték aránya.. jó ha az a motor egy GS lesz.. főleg hogyha 2-3-4 évet le akarsz vele húzni.
Ha nincs baja, akkor is tuti biztos hogy ebből a listából valamire már az elején..kvázi azonnal kell költeni (meg persze vétel után egyből olaj és szűrő csere)
Ha ebből a listából minden cseréért kiált, akkor végösszegben majdnem ott fogsz járni mint amennyibe a motor került.. és ezek csak a kopó dolgok, a motornak nincs baja.
Szelephézag ellenőrzés, állítás
Karbiszinkron
Láncszett
Gumi
Fékbetét
Féktárcsa
Kormánycsapágy
Lengővilla csapágy
Kerékcsapágy
Gyertya
Légszűrő
Esztétikai problémák (ha zavaróak)
Utána meg lehet venni rá az egyéni igényeknek megfelelő kiegészítőket.
NA szóval kivan nézve 2bandit 2gs és amelyik a legjobb állapotban van, jól megy stb akkor azt kell megvenni? Jól gondolom?
A jó állapotú messze van.
Szép színű nem rossz de kicsit messze, bár muter ott vette az Audiját :D
Ez a Bandit van közelben.
Ez gyönörű de nagyon messze van.
http
://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_500-6301047
Esetle
g megnézheted a Kawasaki ZZR 250-t is sok van belőle 25kw-s papírral. Nekem volt olyanom és meg voltam vele elégedve!
jó ár-érték arányú
szép állapotú
szép színű, de olcsó
meg még jó pár más is
Kb 5 mocit tettem be kedvencek közé amit meg kellene majd lesni.
Linkeljem azokat?
Eddig 2 Banditot találtam szinte a legdrágábbat és esztétikailag nem lelakott itt a közelben és egy új GS-t 500 körül ez is közelben van
Régebbi GS ből ha van 25kW-os az mint nagyon messze van és lehet hogy arra is kell költeni valamennyit.
Vagy ez most egy olyan tender, amit csak a Bandit 250 nyerhet meg.. ha törik ha szakad
GS-ből meg pont a legdrágább a 25kW-os, ami nekem jó lenne az sose nincsen. :(
http://www.kepesmotor.hu/tura_...
Milyen az ideális első "nagy"-motor? Ami kellően kezes, könnyű, a teljesítménye megfelel a jogosítványnak és a motoros gyakorlatának. Ha néha baja van? Egy olcsó motornak bizony elég sok baja tud lenni, de így legalább a műszaki dolgokat is megtanulja a kezdő motoros. És nem utolsó sorban szeresse a gazdája!
egy ismerősöm sokat szívott vele..
..tény ,hogy tetszetős..és olyan felnőttes....de van aki szerelni..van aki motorozni szeret
Ennyi pénzért (350-550 között) már lehet nagyon jó állapotú 25 kW-os GS-eket is találni.
Mi az hogy ne kelljen hozzányúlni.. és mi az hogy kat. váltásig? A motor nem időben "gondolkodik" általában hanem kilométerben
Szerintem ebböl a maradék 200 bol jól helyre tudnám pofozni hogy a kat. váltásig ne is keljen hozzâ nyulni.
GS is tetszik de nem annyira mint a Bandit.
ER5 el csak az a bajom hogy 25kW-os nem nagyon van.