Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladó a "szarom" képek a galériában
Egyet értek Dipshit-tel!
Ha nem tetszik a GS akkor nézd meg a hasonló kategóriás motorokat PL: ER5 CB5
Akinek ilyen barátai vannak annak ellenségre sincs szükséges. Ha nem akarsz felülni a szopórollerre akkor nem veszel se 250 se 400-as banditot. Ha kevés a pénzed, vegyél egy olcsó 20 év körüli, jó állapotú GS500-at. Olcsóbb szervizelni és sokkal kevésbé leéltek mint a kisbanditok.

Forintban mint jelent hogy 200-zal olcsóbb? Mennyi az annyi?
Szerintem a választás során az első és legfontosabb szempont, hogy tetszik-e a motor! Olyat válassz, ami tetszik, és akkor biztosan jókat is fogsz vele motorozni! A kisbandit pedig ideális választás addig, amíg megcsinálod a nagymotor jogsit! Megbízható, jól használható motor, és ha nem mész világkörüli útra, akkor bőven elég a 250 köbci. Ráérsz nagy gépet venni, ha már a rutinod is megvan hozzá!
Hali!
Motorvásárlás előtt állok, eddig egy fiatal GS500 E -re hajtottam, de a napokban nagyon jó érveket mondtak a GSF 250 Bandit motorrol.

Kezdjük azzal, hogy 200ezerrel olcsóbb. Ebbe az árba még egy nagy szerviz is beleférne és ha a GS-t kéne szervizelni arra már nem lenne elég lóvé.
Bandit jobban is tetszik. Minek járjak olyan motorral ami eleve nem is tetszik?

Egy 250-es Bandit jó választás lenne?

Ha nem lennék 25kW-hoz kötve akkor fiatal szebb nagyobb gépet is tudnék venni de hát így most bukta, de azt a 3 évet csak kibírom. :)
Röviden NEM

Hosszabban pedig
Volt GS-em, 65 ezer kilométert mentem vele, soha nem volt gondom a hűtésével. Pedig az egész napos isztambuli dugóban, több mint 40 fokos külső hőmérsékletnél is lehetett volna alkalma "sztrájkolni", de nem.... csak tette a dolgát ment rendíthetetlenül.

A mostani motorom is csak akkor tartalmaz vizet, ha azt saját fogyasztásra beleteszem a dobozba, és ez se nyikkan meg..pedig ez ráadásul teljes idomos.
Köszönöm a segítséget és a választ :)
Olyan kérdésem lenne még a GS-el kapcsolatban hogy az esetleges városi forgalomban a vízhűtés hiánya nem mutatkozik ? Nem lenne vele semmi gond ?
Köszönöm szépen a segítséget :)
GS!
Rendkívül jó értéktartás
Egyszerű és kiforrott konstrukció, csak annyi alkatrészből áll amennyi feltétlenül szükséges ahhoz hogy a motorozható legyen.
a blokk a hetvenes években lett kifejlesztve, azóta csak pár apró változtatást eszközöltek rajta, éppen ezért nagyfokú megbízhatóság jellemzi.
Típushibája nincs, de a futóműve a gyengéje, de olcsón fejleszthető az is.
A kategóriájában a legkisebb fogyasztása van.
Ha nem csak papíron, hanem a valóságban is 25kW-os motort veszel, kis munkával, de könnyedén eltávolítható belőle a fojtás, és mind a 35kW élvezhető lesz
Kezdő motorként azok a hiányosságai nem lesznek feltűnőek, amit más, jellemzően drágább, modernebb motorról visszaülve tapasztalnak a GS-t csak próbakörök erejéig kipróbálók.

Ami még jó, hogy a GS-nél, ha karban volt tartva az évjárat csak a vételárat határozza meg, mivel semmivel sem jobbak az újabb darabok mint a régebbiek. Bátran meg lehet venni egy 20 év körüli, de karbantartott példányt is.

Minden kategóriatárs mellett szólnak érvek, de a GS mellett van a legtöbb
Er-5, Gs500-ról itt van egy pár vélemény!

http://www.sportmotor.hu/motor...

Ha ebbe a kategóriába gondolkodol akkor még a Cb500 is szóba jöhet!


Hornet 250 és a GT250N is megbízható ha jól tudom valami megbízhatósági versenyt is nyert a Hyosung!
Az a kérdés h melyik tetszik jobban az alacsony fordulat és a nyomaték vagy a pörgés és a sebesség!
Ha a forgalmiba 25 kw van nem fognak szólni érte!
Üdv mindenkinek !
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok illetve tanácsokat ötleteket és tapasztalatokat szeretnék meghallgatni, elolvasni hogy kezdő AK-s (25 KW-os ) jogosítványhoz milyen motort ajánlotok , javasoltok ?
Leginkább a naked és a super moto kategóriák vonzanak a legjobban de minden gépről lehet vegyes dolgokat hallani így nem tudok dönteni hogy mit is kellene venni !
A maximális ár amit rá szánok 600-700 ezer és nem akarok túl idős gépet sem .
Illetve a Kawasaki er5-ről és a Suzuki gse 500-ról mik a vélemények ? Melyik a jobb mivel miért és mennyivel ? Illetve ezekből a típusokból van jó pár ami 25Kw-os forgalmival van ellátva . Ez mennyire szabályos és lehet e így használni ?
Valamit Magyarországon nem túl ismert 2 motor a Honda Hornet 250 és a Hyosung GT250N ezekről esetleg valami tapasztalat vélemény ?
Minden apró információval sokat tudnátok segíteni
Köszönöm a válaszokat előre
Üdv.: Dani
Ma elkelt.
Egyetlen oldalt kéne visszaolvasnod, és minden választ megkapnál. Megérdeklődtem, és le is írtam....
Hello
Én már így vettem a motort!
De normális motort 25kw-ra lepapírozni eléggé költséges művelet,ahogy olvastam az eddigi hozzászólásokban.
Szia! Nagyon szép a motorod! Megkérdezhetem, hogy hogyan intézted neki a papírokat? Előre is köszönöm a választ.
Sziasztok!

Eladó a motorom 25kw-os papírokkal!
Nagyon szép és költségmentes állapotban!
sajna csak akkor ha betöltötted a 21. életévedet
De jövöre ez változik
Azt hiszem felemelik 24 re
Első forgalombahelyezéskor ha le van fojtva akkor lehet, erről papírt állít ki forgalmazó......az injektorosoknál igen könnyen megoldható, igaz 1000-es gixerről nem tudok....
De a kérdés még mindig adott, hogy hogyan lesz egy 100-120 lóerős gépből a papíron 25kw?
Hááát?
Jövőre már nem lesz Ak
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni!

Jövőre szeretném letenni az A kor. jogosítványt, és venni egy 600-as sportgépet. (Gsx-R, CBR, R6...) És az lenne a kérdésem, hogy láttam a piacon pár ilyen gépet 25kw-s műszakival, de sajnos nagyon kevés az ilyen. És ha vesz az ember egy 600-asat gyári papírokkal, akkor hogyan lehet levizsgáztatni 25kw-ra?

Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv.

Az lenne a kérdésem, ha 17 évesen megcsinálom a B-s jogsit az A1-es különbözetivel, akkor utána mikor mehetek korlátlan A kategóriára?
Félreértelmezhető volt amit írtam, bocs.
Ismerem a változásokat. Úgy értem, hogy az idén Ak-s papíros gsx-r, jövőre ha esetleg valaki A2-ra papíroztatja le, akkor olyan érdekel.
Így már stimmel?