Azt most még esztergálni is kellene mert van rajta egy horony amibe megy a rögzítő gyűrű. Egyszerűbbnek tűnik ez a hegesztéses eljárás. A gyári hegesztés elég gyérre sikeredett, pedig ez még eredeti német minőség.
A simsonnal az a helyzet hogy a váltó állító lemezen levő csapszeg hegesztése eltört és lehet ez miatt nem jó a váltó. A motor újra kint van a vázból, már ki tudja hányadszor? A végére már egész jól megy a ki- , beszerelés. Szétszedtük már a váltó szerkezetét csak az ünnep miatt nincs szaki aki meghegesztené. Co-val kellene hegeszteni, nehogy eltekeredjen a csapszeg, mert elég vékonyka. Összeszerelés után derül ki hogy csak ez a gond vagy tényleg szét kell húzni a blokkot.
Na ez legalább egyben van és szép is.....
hiába járok arra...helyetted nem tudom meg venni....bár ha lenne rá pénzem azonnal elhoznám neked!
A hó lapátolásról meg meg van a véleményem. Rendesen csúszkált a robogó reggel 5-óra körül az úton. Vennem kéne téli gumit rá.....
60 000 Ft lett volna az ára, amit ki is fizettem volna egyébként ha ezek az első ránézésre szembetűnő hiányosságok nem lettek volna. Így azonban gyanítom más gondja is lehet a motornak.
Megmutattam neki hogy is néz ki egy gyári motor, csak lesett szerencsétlen és hajtogatta hogy Ő nincs tisztában ilyenekkel. Azért megjegyeztem hogy ha eladni kíván akkor arra a kérdésre hogy milyen állapotú a motor inkább mondja azt hogy nincs vele tisztában és elkerülheti a hasonló kellemetlenségeket. Meg Én is.
Nem, inkább egy olyan ember aki ráül azt megy vele amíg megy. Teheneket tart és a telepen motorozott vele. Elmondása szerint a feleségének vette de neki nem kellett a váltós motor. Az oldalborda elég vehemens volt, amikor rádöbbent hogy nem vagyok vevő a kissé leharcolt motorra, de közöltem vele hogy nem volt korrekt a tájékoztatás és így azt hiszem nem én vagyok a hunyó.
Korai az öröm mert egyelőre alszik a biznisz, nem volt teljes körű a motor hibáinak a közlése telefonon keresztül történő beszélgetés során. Lenne mit javítani azon is, kezdve a kormánycsapágyazáson az elektronikáig, amit eléggé át kellene nézni mert nincs irányjelző sem. A kipufogó ki van belezve ami nem jó jel. Ennyi a külsőségek alatt rejtőző szomorú valóságról.
A simsonnal az a helyzet hogy a váltó állító lemezen levő csapszeg hegesztése eltört és lehet ez miatt nem jó a váltó. A motor újra kint van a vázból, már ki tudja hányadszor? A végére már egész jól megy a ki- , beszerelés. Szétszedtük már a váltó szerkezetét csak az ünnep miatt nincs szaki aki meghegesztené. Co-val kellene hegeszteni, nehogy eltekeredjen a csapszeg, mert elég vékonyka. Összeszerelés után derül ki hogy csak ez a gond vagy tényleg szét kell húzni a blokkot.
Tegnap dolgoztam, szakadó eső volt egész úton. Dupla pénzért dupla meló.
Megjött a matrica a motorhoz.
Nézegess itt is!
Te aztán rájuk találtál, hát pont ez volt amivel ráfaragtam. A fehér épp aznap lett szimeringes a tulaj szerint.
hiába járok arra...helyetted nem tudom meg venni....bár ha lenne rá pénzem azonnal elhoznám neked!
A hó lapátolásról meg meg van a véleményem. Rendesen csúszkált a robogó reggel 5-óra körül az úton. Vennem kéne téli gumit rá.....
Először is szórd el a havat!
Még ez jöhet számításba:
http://vateraauto.hu/hirdetes/...:
Nem jársz arra felé esetleg?
Leesett az első hó!
60 000 Ft lett volna az ára, amit ki is fizettem volna egyébként ha ezek az első ránézésre szembetűnő hiányosságok nem lettek volna. Így azonban gyanítom más gondja is lehet a motornak.
Megmutattam neki hogy is néz ki egy gyári motor, csak lesett szerencsétlen és hajtogatta hogy Ő nincs tisztában ilyenekkel. Azért megjegyeztem hogy ha eladni kíván akkor arra a kérdésre hogy milyen állapotú a motor inkább mondja azt hogy nincs vele tisztában és elkerülheti a hasonló kellemetlenségeket. Meg Én is.
Akkor most mi lesz? Nem leszel így a "mi" Barbink.....