Nők között a barátság:
Egy napon a feleség nem jött haza. A férj megkérdezte hol aludt, a felesége azt válaszolta, hogy az egyik barátnőjénél.
A férj felhívta a 10 legjobb barátnőt, de egyik sem igazolta ezt.
Férfiak között a barátság:
Egy napon a férj nem jött haza este. A felesége megkérdezte hol aludt, a férj azt válaszolta, hogy az egyik barátjánál. A felesége felhívta a 10 legjobb barátját, nyolcan igazolták, hogy ott aludt, ketten hogy még ott van.
Fingom sincs, annyit értek hozzá mint te :D.
Másik:
TÚRA!
Szombat vagy vasárnap, az idő diktál, amelyik nap jó idő lesz, azon egész napi Túra a terv, célt még nem tudjuk, elképzelhető hogy Tinnye - Üvegtigris. Várom a jelentkezőket!
Srácok! A segítségeteket kérném ismételten! Mi a véleményetek a Continental Sport Attact gumiról? Egy Honda CBR 600-f re lenne... Vagy még esetleg a Michellin Pilot Power-ről? -mondjuk gondolom az utóbbi ütősebb, de ár/érték arányt meg tartósságot is figyelembe véve... Köszike előre is
Hát én minden képpen azt javaslom hogy párba cseréld! Amúgy félreértés ne essen én se értek a gumikhoz csak a tapasztalataimat írtam le! Segíteni akarok! Teljesen máshogy viselkedik a motor ha eltérő gumikkal fut és máshogy ha azonossal.... De ha mégis különböző gumik vannak fent akkor mindenképpen elöl puhább legyen! Ha az eleje stabil és ha hátulja csúszkál azt még meg tudod fogni ,de ha a hátsó stabil és az eleje csúszkál az már nem az igazi!
Photonic köszike... Megmondom őszíntén nincs nagyon sok fogalmam a gumikról, lehet akkor tényleg a Continental lessz belőle. 10000 km után még mindíg a gyári volt fenn, az Dunlop Roadsmart gumi, de ez is eléggé túrajelleg.. Viszont elől még azért nem vészes, de tuti még az is a gyári, kellene azt is cserélnem akkor már?
Haveromnak van egy garnitúra zsír új Conti Sport Attact gummája, 55 pénzért.
Egyébként már én is kaptam a gummámba 2 defektet és teljesen jól megcsinálták.
Amúgy ez a három gumi teljesen különböző karakter! A Michelin Pilot asszem road egy full túra gumi szarul tapad esőbe jó és elmész vele 10-12000Km-t ,a B. 002 egy full verseny gumi brutál tapadás esőbe nem az igazi és kb 2500-3000Km az élettartama! A Conti Sportról meg csak annyit hogy nekem Conit Race van fent és még az is csúszkál ha nincs rendesen bemelegítve.... Bár biztos egy 7-8000 el megy már a sport! A Race hátsóm kb 2500at bírt ki. Szóval azért gondold ez azért át alaposan mielött döntesz!
Sziasztok az én véleményem az hogy még autóra sem szabad javított gumit rakni nemhogy motorra főleg sportmotorra nem! Az hogy olcsob mint a csere az oké csak abba gondoljatok bele ,hogy ha perec van akkor mennyi a kár! Nem beszélve a sérülés lehetőségéről! Szóval szerintem ha most nem megy inkább tedd le idénre a motorot és vegyél egy rendeset tavaszra! Én biztos nem kockáztatnék...
Szia Kis tom ! Nekem is Balázs csinálta meg mert más nem merte megcsinálni! Mindig azt mondták vegyek új gumit van olcsón!Balázs megcsinálta és le motoroztam végig! Ja a szöke az !
Egy napon a feleség nem jött haza. A férj megkérdezte hol aludt, a felesége azt válaszolta, hogy az egyik barátnőjénél.
A férj felhívta a 10 legjobb barátnőt, de egyik sem igazolta ezt.
Férfiak között a barátság:
Egy napon a férj nem jött haza este. A felesége megkérdezte hol aludt, a férj azt válaszolta, hogy az egyik barátjánál. A felesége felhívta a 10 legjobb barátját, nyolcan igazolták, hogy ott aludt, ketten hogy még ott van.