Sziasztok! Eladó cserélhető! Jó állapotban sok cserélt alkatrész, rendszeresen karbantartott, plusz indexek, tükrök, gumik! Csere érdekel japán 4t enduróra akár ráfizetéssel is 250-400ccm ig! Keress bizalommal!
Bassza meg a pofakönyv oldalt aki kitalálta.....majdnem szétvet az ideg mert nem tudom meg köszönni a sok jókívánságot. Azt hittem be vettem valami böngésző vírust mint Te,és azért nem működik a dolog. De ahogy a kérdésedet olvasom...nálad sem megy a dolog.
Amúgy nincs semmi......csak rátok néztem
Ööö, hát a szilikonzsír elmaradt. Azért csúszott szét, mert a rögzítőfület tartó műanyag nagyon vékonyka és ki tudott csúszni. Most ezért húztuk át alatta a gyorskötözőt, az kitámasztja és nem tud kicsúszni.
Új fejlemény a robogóval kapcsolatban. Kész lett kb. 2 perc alatt, ahogy sejtettem a hiba előidézője elektromos jellegű volt. A vázon rögzített test vezeték csatlakozója szétcsúszott és ezért nem volt gyújtásvezérlésem. Ráadásul egy gumi burkolat alatt volt ez az ominózus csatlakozó így ezért nem vettem észre elsőre, hogy szétcsúszott. Éppen az indítómotorhoz menő vezetéket követtem végig amikor egyszer csak a kezemben maradt a csatlakozó. Azért a Tomi aurája is kellett hozzá.
Eh, lehet hogy még örülhetek ha nem szikrázik semmi. Az indító relé elvileg jó, mert a megfelelő csatlakozás összezárása után sem reagál az indítómotor. A fordulat emelkedés hiánya meg talán a CDI hibája vagy esetleg a tekercselésé. Bár most hogy írom ezeket a sorokat, lehet az is hogy a CDI azért nem működik megfelelően mert valahol nem kap feszültséget. Elvileg az akkuról kapja az energiát a működéshez. Ezt kibogozni nem lesz egyszerű mutatvány azt hiszem.
ugyan ez a darálós jelenség volt a simsonnál is egy vezeték zárlat során....És tudod hogy jöttem rá mi a baj? A váz és az oldalán lévő szerszámos doboz között szikrázott amikor járt a motor
Nem benzin ellátási probléma lesz ez. Első rúgásra indul, alapjárat egyenletes, de gázhúzásra nem reagál semmit. Egész pontosan inkább kissé darálós hangja lesz neki. Több gyertyával próbáltam, mindegyikkel ez a jelenség. A porlasztót azóta szétszedtem újra és nem találtam benne szennyeződést, dugulást. Inkább elektromos probléma lesz, nem működik az önindító sem azóta mióta ez a jelenség bekövetkezett. Az a baj, hogy nincs csere alkatrész amivel ki lehetne szűrni az esetleges hibákat, trafó, CDI, gyertyakábel, pipa. Mindegy, tavaszig ráérek kibogarászni mi baja,addig úgy is a simsonnal járok dolgozni.
Sajnos korai volt az örömöm. Miután kitisztítottam a karburátort, összeraktam majd beindítottam. rendben volt az alapjárat és a fordulatot is szépen emelte ill. ejtette. Beöltöztem és el akartam menni egy próbakörre a közeli településre, de csak az utca elejéig jutottam. Gombról indítottam majd felülve elindultam, az utca elejéig nem is volt semmi hiba a működésben. A kereszteződésnél elkanyarodva a gázhúzásra nem reagált többé hanem alapjáraton fulladozva, darálva járt csak a motor. Félreálltam és leállítottam, hogy megnézzem mi a hiba. Itt jött a következő meglepetés, többet nem indult gombról. Az indító relé kattogott de nem indult csak berúgókarral indítva. A fordulat továbbra sem emelkedett csak alapjáraton ketyegett így hazatoltam. Otthon újra szétszedtem a karburátort de semmit nem találtam, összerakás után indult, de ugyan úgy csak darált gázhúzásra. Na itt abbahagytam, majd holnap kitalálom merre tovább.
De ezt írta a sors.
Amúgy nincs semmi......csak rátok néztem
Mi újság? Meló megy? A puska működik rendesen?
Ööö, hát a szilikonzsír elmaradt. Azért csúszott szét, mert a rögzítőfület tartó műanyag nagyon vékonyka és ki tudott csúszni. Most ezért húztuk át alatta a gyorskötözőt, az kitámasztja és nem tud kicsúszni.
Új fejlemény a robogóval kapcsolatban. Kész lett kb. 2 perc alatt, ahogy sejtettem a hiba előidézője elektromos jellegű volt. A vázon rögzített test vezeték csatlakozója szétcsúszott és ezért nem volt gyújtásvezérlésem. Ráadásul egy gumi burkolat alatt volt ez az ominózus csatlakozó így ezért nem vettem észre elsőre, hogy szétcsúszott. Éppen az indítómotorhoz menő vezetéket követtem végig amikor egyszer csak a kezemben maradt a csatlakozó. Azért a Tomi aurája is kellett hozzá.
Eh, lehet hogy még örülhetek ha nem szikrázik semmi. Az indító relé elvileg jó, mert a megfelelő csatlakozás összezárása után sem reagál az indítómotor. A fordulat emelkedés hiánya meg talán a CDI hibája vagy esetleg a tekercselésé. Bár most hogy írom ezeket a sorokat, lehet az is hogy a CDI azért nem működik megfelelően mert valahol nem kap feszültséget. Elvileg az akkuról kapja az energiát a működéshez. Ezt kibogozni nem lesz egyszerű mutatvány azt hiszem.
Nem benzin ellátási probléma lesz ez. Első rúgásra indul, alapjárat egyenletes, de gázhúzásra nem reagál semmit. Egész pontosan inkább kissé darálós hangja lesz neki. Több gyertyával próbáltam, mindegyikkel ez a jelenség. A porlasztót azóta szétszedtem újra és nem találtam benne szennyeződést, dugulást. Inkább elektromos probléma lesz, nem működik az önindító sem azóta mióta ez a jelenség bekövetkezett. Az a baj, hogy nincs csere alkatrész amivel ki lehetne szűrni az esetleges hibákat, trafó, CDI, gyertyakábel, pipa. Mindegy, tavaszig ráérek kibogarászni mi baja,addig úgy is a simsonnal járok dolgozni.
Sajnos korai volt az örömöm. Miután kitisztítottam a karburátort, összeraktam majd beindítottam. rendben volt az alapjárat és a fordulatot is szépen emelte ill. ejtette. Beöltöztem és el akartam menni egy próbakörre a közeli településre, de csak az utca elejéig jutottam. Gombról indítottam majd felülve elindultam, az utca elejéig nem is volt semmi hiba a működésben. A kereszteződésnél elkanyarodva a gázhúzásra nem reagált többé hanem alapjáraton fulladozva, darálva járt csak a motor. Félreálltam és leállítottam, hogy megnézzem mi a hiba. Itt jött a következő meglepetés, többet nem indult gombról. Az indító relé kattogott de nem indult csak berúgókarral indítva. A fordulat továbbra sem emelkedett csak alapjáraton ketyegett így hazatoltam. Otthon újra szétszedtem a karburátort de semmit nem találtam, összerakás után indult, de ugyan úgy csak darált gázhúzásra. Na itt abbahagytam, majd holnap kitalálom merre tovább.