jah, majd elfelejtettem. Megkérdeztem a barátomat, hogy a gumivágó mibe is fájt , amit ők vettek. Kapaszkodj, 100 körül volt az ára vagy 3 éve. Viszont nagyon profi készülék, állítható és több vágóprofil is tartozik hozzá. Ők kamion gumik vágáshoz használják a szerszámot, eddig nem csalódtak benne, ahogy mondta.
Ma délelőtt mentem vele egy hosszabb távolságot, 2. rúgásra indult és lehetett vele menni. Miután hazajöttem , vártam míg kellőképpen lehűl és próbaképpen indítottam. Minden gond nélkül indult és később sem volt gond vele. Aztán délután Tomi barátom kijött, hogy ránézzünk, ekkor jött a meglepetés, nem indult. Kis tanakodás után és több gyertyacserét követően arra jutottunk, hogy a hibát a zavarszűrős gyertya okozhatta. A többi alkatrész elvileg hibátlanul teszi a dolgát. Egy régi Isolátor gyertyával megy mint az álom. Azért holnap reggel még rápróbálok, mert ha mégsem indul akkor kicsit előbb kell bicajra pattanni. Köszönöm a reagálásokat.
Azokat tavaly cseréltem vissza az eredetire, mert előtte ún. sportkábel és pipa volt rajta, de a kábel belseje szabályosan kiporladt. El is dobtam a kukába az egészet, szemfényvesztés az egész. Megnéztem azokat is egyébként, nem találtam semmi problémát és mint említettem a motor beindult minden gond nélkül.
Látom elemetekben vagytok. Átnéztem a gyújtást, szikra akkora van, hogy a lovat is agyonütné. Másik gyertyával sem volt gond, amikor kicseréltem, de akkor sem indult be. Benzin ellátási hibára azért nem gyanakszom, mert volt már ilyen amikor a Pogi kipolírozta a tanksapkát és eldugult a szellőző likja. Mondom, tegnap délelőtt próbáltam és ahogy szokott, szépen beindult, volt rendes alapjárat, vette a fordulatot is kihagyás nélkül. Mielőtt levettem a deklit az udvarban pár kört mentem is vele. Ma visszarakom és megyek vele egy nagyobb próbakört, nehogy holnap meglepetés érjen. Pogi sajna jelenleg nem nagyon van keret másikra, bekavart kissé a frank.
Motorgumit kellene megvágni?