Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Barcson ilyen a Belcsai kastély. Romos, kísérteties, életveszélyes.
Ja kérem az a kastély... meg is találtam, az még 100-év múlva is kastély lesz. Igazából az olyanokat szeretem amelyek már sajnos feledésbe merültek és nem törődik velük senki a Dobozi-kastély Keselyűhalmon pl. ilyen volt, rendesen kísérteties
órákat tudok ezeken a helyeken mélázni... ilyeneket ha tudtok akkor osszátok meg velem
parádsasvári kastély? Az engem érdekel vagyis minden kastély érdekel!
Hol találom meg?
Kukorékolni ott is lehet
Ma is volt néhány motoros,ha van időm váltok velük pár szót és óvatosságra intem őket,mert láttam már itt néhány balesetet sajnos. Szalagkorlát alá begyűrődött felismerhetetlenségig tört motor és hasonlók. Az út is elég pocsék. Ez az egyik legszebb panoráma, a völgyben a parádsasvári kastély. Talán egyszer összefutunk.
Azért a Zalai Dombhátak sem éppen alacsonyan fekszenek
István lakik magas helyen, én a nagy laposon nőttem fel
Sziasztok!

Jó nektek, hogy ilyen magas helyek közelében laktok, Én max. a szemétdombra tudok fellépni.
Pedig csak 15km-re laksz a Kékestől.
Jártam feléd már nem is egyszer, gyönyörű panoráma nyílik közvetlenül az út mellett.
Szia! nem voltam. Galyatetőn lakok.
Ha úgy hozta a helyzet én is elmentem messzebbre is ha jó motor volt kinézőben.
A Kékesen nem voltál véletlenül elmúlt szombaton? ez volt az 5.megemlékezés.
Nem rémlik hogy láttam volna a motorod de lehet csak a figyelmemet kerülte el.
Te ott laksz a környéken az adatlapod szerint.
A motoromat Nyírbogdányban vettem.
Reggel én is melózok. Jó éjszakát.
A Hortobágy széléhez közel, Debrecentől 30km-re egy kis faluból,
de most elköszönök mert nemsoká kukorékol a kakas
Minden jót!
Te honnan írsz ?
Ezt örömmel hallom
Én is az alföldön születtem,mégis 25 éve itt vagyok az ország tetején. Sokszor eszembe jut Petőfi verse.
Ez bizony így van!

sajnos
A barátság ma is barátság! csak a rohadt pénzhajhászás meg a kivagyiság sokmindent tönkre tesz.
Szombaton v.ki Rohoncra?
Apám is motorozott régen, na meg szerelt is mert az akkoriban természetes volt. Az jó volt mert olyankor leültem mellé és egy megszakító csere is összehozott minket... máskor mindig dolgozott. Amikor nekem is lett motorom én is szerelgettem eleget, talán annak is köszönhetem, hogy ma sem fog ki rajtam ha hibázik valami.
Amikor az első sornégyes motoromat megmutattam Apámnak csak rázta a fejét az Öreg, "bezzeg a Pannónia! szinte másodpercenként puffant egyet, hol vannak azokhoz ezek a mai fúrógépmotorok" aztán húzott egy "kis" gázt és a kis 16 szelepes 400-as Honda 13500-nál le is tiltott... az Öreg miután magához tért csak annyit mondot "ezeket nem szabadna kiengedni az utcára, ezért állnak fejre a fiatalok!"
Ma valóban kényelmesebb a motorozás mint régen és a kabátot is behozhatom ha hazajövök a motorozásból. Az MZ-s korszakban Anyám nem engedte bevinni a lakásba, mert úgy bejárta az arol2t-s kipufogógáz egy egésznapos motorozás után, hogy bűzlött mint mint a "faros" Ikarusz.
Nekem mégis hiányzik az a kor, kevesebben voltunk motorosok de mégis több volt az igazi barátság!
én nem variáltam. vadi újan vettem, gyönyörű metálbordó volt. aztán csak egyre fakult,egyszer már nagyon recsegett induláskor,megszámoltam 27 görgő hiányzott a láncról. aztán a tisza gátról repültem vele 110-el kb 80 métert,közben 2-szer a földhöz csapódtam.
A P21-en 5/8-os lánc volt, én pl, kombájnlánccal jártam! Az kibírt 20 000-et!
Gyenge anyagokból csinálták azokat is. a jawán a lánc is nagyon szar volt és a villamosság is szivatott párszor.
Azért mert szép emlékek fűznek hozzájuk. nekem egyszer a 350-es jawa megállt valahol hunyad körül a semmi közepén és szét kellett cibálnom mire megtaláltam a hibát. a tank alatti kábelcsatlakozó összeolvadt. /jött az éjszaka/.