Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem bp6hs van ben és őz barna
Jó reggelt!

Régen amikor még beosztott gépen jártam, ennél még fényesebb volt. Ma már a lőtéri, sánta kutyát sem érdekli milyen fényes. Menjen azt kész.

Tegnap megsasoltam a gyertyát, már nem őz-barna, hanem kissé szürkés inkább, lehet veszek 9-s hőértékűt bele. Meglátom azzal mit produkál. Dúsabb keveréket már nem akarok beállítani, mert akkor meg sokat zabálna.

Végre itt a várva várt eső, nem kell öntözni.
Neked a mozdonyod mikor lesz ilyen fényes?
Arról nem is beszélve, hogy Te meg sem közelítheted, mert elcsúfítod teljesen!
Jó napot adjon az Isten!
Tyűűű, de csecse lett. Mellé sem merem majd állítani az enyémet.
Hát neked csak a sex jár az eszedben állandóan?
Mi a közös a szex utolsó pillanata és a húsvét között?
- Hova szeretnéd, mellre vagy hajra?
- Mindegy, csak ne a szemembe
oké.....21.-étől már dolgozok. mi előtt jössz pontosítsunk
Képzelem milyen fekete lett a képed mire kifényesítetted?!
Majd a héten megyek arra és viszek tükrösítendő darabokat.
No és meglett a led-es kábel is!

Kicsit szar lett.....
Szívesen! De!
Nincsenek számítógépező motorosok Zegerszegen?
elektro-motor & hondalaci600:

Nem kell GPS, mert ismerem Egerszeget, a Babos úrnál is már többször megfordultam. Köszi a segítséget.
Ott csak a Babos van
GPS-be beírod aztán majd a helyszínen kiderül, hogy már két éve kínai étterem van a helyén!
Hallott valaki a Páva Motor-ról Zalaegerszegen ?
Elvileg a 8900 Zalaegerszeg, Biró Márton u. 20-22. a címük.
Bár ezt csak a net dobta ki, tehát nem biztos.
kb. 1 sör ára.
Végül is nem nagy tétel egy szűrő, lecserélem hátha....
Akkor csak valami leragadhatott!
Azt tavaly cseréltem le.
Javasolom még egy benzinszűrő beszerzését !
Mielőtt szétdöntenéd, javaslom tankolj bele vagy 3 liter metanolt, vagy hogy a fszba hívják a faszesz-üzemanyagot, és az kitisztítja.
Meg fogsz lepődni!
Jó napot!

Tegnap egy 30 km-s nyélgázzal vágtattam haza, megint a nyakamban lihegett a zivatar. Lett is eredménye, a motort hazaérve leállítottam, majd a kaput nyitottam, de alig akart beindulni amikor be akartam járni vele. Gondoltam melege lett ezért vártam egy ideig és próbálkoztam, be is indult de alapjárat semmi. Gyertya csere után is ezt produkálta. Próbáltam állítani a karburátoron, de egyre rosszabb lett, végül hagytam az egészet és mivel az eső is szakadni kezdett ma délelőttre hagytam a beállítást. Mindent alapra állítottam előtte, láss csodát beröffent szépen. Kimentem meghajtani és gond nélkül vette a lapot, még a gyertya is szép őz-barna lett. Több gyertyával kipróbálva sem akadt probléma. Persze mindennek volt előzménye is, hajnalban pár km után a lámpánál állva is elment az alapjárat és túráztatnom kellett, hogy ne álljon le. Menet közben nem volt vele semmi gond. Első körben nem reagált az alapjárati csavar tekerésére sem, csak a légszűrő levétele után volt némi változás. Lehet, hogy valami dugulás lehetett a karburátorban? Mielőbb szakítok időt a levételére és kitisztítom, mert lehet megint makrancoskodni kezd olyankor amikor menni kellene gyorsan. Fotót majd teszek fel a mostani gyertyaképről, csak most nincs itthon a fényképezőgépem.
Talán azt hitted kifényesítik és kitakarítanak?
Ma voltam Kelenföldön. Annak a piros szép vonatnak az ablaka vídiával összekarcolva a karfa szintén, én az ilyet ha elkapnám, ott helyben lábon lőném! Aztán menjen az anyjába!
Jó lett volna, de inkább pihentettem. Egy kocsit azért leamortizáltak a kulturált fiatalok.