Homokfújást is megcsinálják vagy már előkészített alkatrészt kell vinni? A felniket kellene megcsinálni, mert a gumis felsértette a gyári szintert és elkezdett leválni róla, elég ronda így a pereme. Gondolom a csapágyakat ki kell előtte venni a szelepekkel együtt.
Ez a jó cím? szinterezés
Egészségedre váljon! Nálam a réten is lesz nemsokára gomba, ha minden igaz, akkor összeütök valamit belőle. A sört hanyagolnom kell, mert sűrű a melódia.
Ma majdnem egész nap kint voltam az udvaron, tettem a dolgomat!
Találtam egy naaagy pöfeteget, megsütöttem hagymával paprikával, tojással, és meg is ettem.
Lenyomattam egy sörrel!
Használd ki , most süt is szépen. Nem füstölögtek, mindössze annyi történt, hogy kihasználtam a variátor adta lehetőséget. Az előbb le is mostam, mert az elmúlt napokban nem volt rá lehetőségem. Sokáig már úgy sem megyek vele, ha bejön a rossz idő átnyergelek tavaszig a simsonra. Akkor a tervek szerint, fesz. szabályzó csere és ha lesz elég pénzem a felniket szeretném szintereztetni.
Motorszállításban kérném a segítségeteket. Napokban sikerült találnom egy jó állapotú Kawasaki Ninja 250R motort. A motor Budapesten található, én meg Gellénházán lakom (Zalaegerszegtől 12km-re). Mivel kezdő motoros vagyok, ezért nem merem azt bevállalni, hogy lehozzam a motort Pestről. Esetleg, ha valaki ismer olyan embert, aki motorszállítással foglalkozik, az legyen szíves írjon rám e-mailen keresztül. Előre is köszi. E-mail címem: bozso94@freemail.hu
Sajnos nem szűnt meg de valamikor kicserélem az első variátort mert tuti hogy az csinálja a zajt más már nem tud zörögni
Én is szétszedtem a karbit darabokra kimostam nitró higítóval utána kompresszorral kifújtam a lénye hogy ecset szőr ne hogy bent maradjon ezért jobb szeretem a kompresszort pl: alváz fújó isztojba bele a higító és azzal mosom az alkatészeit :)
A motor működésének legalapvetőbb visszajelzője a gyertya színe. Ha kokszos, nem jó, ha fehérre ég, vagy szürke, nem jó. Őzbarnának kell lennie!
Tegyük fel, hogy valami nem OK a gépen. Nem indul, szarulmegy, stb. Minden esetben (kivéve a "nem indul") normál üzemeltetés után érdemes ellenőrizni, nem jó, ha berúgod, mész egy kis karikát, leállítod, és úgy nézelődsz. Nos. A legelső ellenőrzés, hogy kiszeded a gyertyát, és rákukkantasz. A gyertya sokféleképpen nézhet ki, lehet:
Fekete (száraz):
- azt jelenti, hogy a gyertya felületéről nem képes leizzani az olaj, így folyamatos, egyre vastagabb kokszréteg képződik rajta. Ettől előfordulhat, hogy egyszercsak leáll, és se kép se hang, gyertya ki, pucoválás, és máris megy tovább. Elháríthatod egy alacsonyabb hőértékű gyertya beszerzésével (javaslom az egy szinttel alacsonyabb hőértékűt, pl. 225ös helyett 175ös), vagy a porlasztó beállításával.
Fekete (nedves):
- szintén nem képes leégni az olaj a gyertyáról, de itt gyaníthatóan a túl sok olaj okozza a galibát. Javaslat, hogy pl. szimónál ne kutas 1:40es keveréket tankolj, mert ez olajban dúsabb, mint az előírt, hanem keverj magadnak pontosan 1:50est! A porlasztóval való játék is segíthet, de a fő ok a túl sok olaj, illetve a túl sok olaj+benzin ami a hengerbe megy. Ilyenkor a gép többnyire nehezen indul, és vadul füstöl.
Szürke vagy fehér:
- igen magasfokú szívás. A gyertya elektródája sokkal jobban felizzik, mint kéne, az olaj secperc alatt lepörkölődik róla, a gyertya pedig csak ég, csak ég... Megoldása, ha a jelenlegi gyertyádnál egy vagy két fokkal magasabb hőértékűt csavarsz a hengerbe, de segíthet a dúsabb keverék is, bár az előbbi sokkal sanszosabb.
Őzbarna, sötétbarna:
- rendeltetésszerű működésre utal. A gyertya megfelelő, az olaj mennyisége jó, és a benzin+olaj mennyisége is megfelelő.
Jó neked. Gyárilag 8-s van az enyémben és eddig nem volt probléma, illetve tavaly kezdte el ezt a szürkülést. Lehet még a porlasztó szétszedését sem úszom meg.
http://aprod.hu/hirdetes/kawas..." target="_blank">link