Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Érdeklődéssel várom a képet ! Nem kínai netán esetleg az a robogó?
Átkentem a megfakult műanyag idomokat is, szép fekete lett mind, nem hittem volna , hogy ennyit számít ez a csodaszer.
Turtle wax black trim a neve, akciós volt a tecsóban. Pár csepp kell csak a felületre és megújulnak az elemek. Persze ajánlatos kesztyűben akciózni, mert a kezemről sem nagyon akar lejönni.
Jó nagyot Uram!

Az lett volna a legjobb, neki is meg nekem is. Az igazság fájóbb, a belsejéből egy marék rozsdát kocogtattam ki. Szinte az összes vázelem úgy van megcsinálva, hogy a csővégek nincsenek lezárva. Lánggal meg kell melegíteni és visszahajlítani, aztán jöhet a hegesztés.

A feszültségmérőnek találtam helyet, nem kell fúrni-faragni sem. Mindössze egy dobozkát kell vennem, amibe beleépítem egy kapcsolóval együtt. Ha kész lesz teszek fel képet róla.
Nem lehet , hogy esetleg azért dőlt el mert elgyengült, mert nagyon "betintázott" benzinből? ?!
Új állja a helyét!
Ha annyira szétrohad a belseje az minimum 10 év..akkor meg kidobom a g_cibe...ne itt reklámozd a szemeted.
Szia jófijú!

Köszönöm a lehetőséget, majd elviszem arrafelé ha lesz rá időm. Már kicseréltem, mert pár éve jó előre gondolkodtam és vettem egy vázat blokk nélkül, most abból cserélgetem az elhasználódott alkatrészeket.
Gyere ide vele,meg hegesztem.......
Jó reggelt!

Hajnalban jövök haza és a kapu előtt letámasztanám a motort, hát nem akar megállni a saját lábán. Nem eltörött a középtámasz bal oldali szára! A téli motorozás nem tett jót az alváznak, rohad ez a szerencsétlen rendesen, de belülről.
sziasztok :)
ha kivan a sisakbélésed ?! Segítünk!


http://motorosruhajav.blogger....
Tárold a hűtőben!
A fecskendős fajtából használtam Permatexet, egész jó cucc, csak valahogy soha nem sikerült elérne,, hogy 1-2 használat után ne száradjon be...
Van az epokittnél jobb is, amivel fémet is ragasztottam. Majd ide írom a nevét, csak most nincsenek itt a tubusok.
Én ezt szoktam használni, nem a tiedre gondoltam!
Ez nem "epokitt" hanem ilyen kb. 3 dl-es egyik komponens, a másik komponens 20 köbcenti körüli, az az edző.
A teszkós forrasztópisztoly a vékony "izzószál" miatt elég hatásos műanyagot alakítani...az Epokit kétkomponensű meg kihúz a kellemetlen szituból 24h száradási idő után fúrható faragható csiszolható...egy Peugeot teljes műszerfalát cseréltem...alkatrész híján egy másik évjáratéra..ami kinézetre uo. volt..belül meg minden máshol. Jó móka!
QAz enyém öreg motor , és elég sokat kellett pótolnom az idomok eltört elveszett részeit, így elég sok tapasztalatot szereztem a műgyanta és üvegszál használatból!
Nem a burkolati idomot kellene vágni, hanem a fekete műanyagban kellene vágni. De mindenképpen kétszer is meggondolom mielőtt belevágnék.
Akkor jól gondold át nehogy foltozni kelljen utána. Kétkomponensű, + üvegszövet és befoltozható, csak azzal is a macera van.
Sajnos igen, azt hiszem vágni kell neki helyet a km óra melletti idomon. Esetleg még gondolkodok hogyan lehetne rögzíteni úgy, hogy ne kelljen vágni, de akkor fennáll a veszélye az elpárolgásnak.
Nem lehet másképpen megoldani, muszáj vágni?
Jó estét!

Dolgozunk, nem érünk rá pénzt keresni. Vettem műanyagápolót és áttörölgettem a kifakult elemeket, mit mondjak drasztikus változás történt a szó jó értelmében. Már megtaláltam a feszültségmérő helyét is, de idő kell míg bele merek vágni az idomba.
Mi van veletek? Kocsmáztok, vagy motoroztok?
Netán látogatást tettetek a türelmi zónában , pénzkereset és ridikül lóbálás céljából?