Átkentem a megfakult műanyag idomokat is, szép fekete lett mind, nem hittem volna , hogy ennyit számít ez a csodaszer.
Turtle wax black trim a neve, akciós volt a tecsóban. Pár csepp kell csak a felületre és megújulnak az elemek. Persze ajánlatos kesztyűben akciózni, mert a kezemről sem nagyon akar lejönni.
Az lett volna a legjobb, neki is meg nekem is. Az igazság fájóbb, a belsejéből egy marék rozsdát kocogtattam ki. Szinte az összes vázelem úgy van megcsinálva, hogy a csővégek nincsenek lezárva. Lánggal meg kell melegíteni és visszahajlítani, aztán jöhet a hegesztés.
A feszültségmérőnek találtam helyet, nem kell fúrni-faragni sem. Mindössze egy dobozkát kell vennem, amibe beleépítem egy kapcsolóval együtt. Ha kész lesz teszek fel képet róla.
Köszönöm a lehetőséget, majd elviszem arrafelé ha lesz rá időm. Már kicseréltem, mert pár éve jó előre gondolkodtam és vettem egy vázat blokk nélkül, most abból cserélgetem az elhasználódott alkatrészeket.
Hajnalban jövök haza és a kapu előtt letámasztanám a motort, hát nem akar megállni a saját lábán. Nem eltörött a középtámasz bal oldali szára! A téli motorozás nem tett jót az alváznak, rohad ez a szerencsétlen rendesen, de belülről.
A teszkós forrasztópisztoly a vékony "izzószál" miatt elég hatásos műanyagot alakítani...az Epokit kétkomponensű meg kihúz a kellemetlen szituból 24h száradási idő után fúrható faragható csiszolható...egy Peugeot teljes műszerfalát cseréltem...alkatrész híján egy másik évjáratéra..ami kinézetre uo. volt..belül meg minden máshol. Jó móka!
QAz enyém öreg motor , és elég sokat kellett pótolnom az idomok eltört elveszett részeit, így elég sok tapasztalatot szereztem a műgyanta és üvegszál használatból!
Sajnos igen, azt hiszem vágni kell neki helyet a km óra melletti idomon. Esetleg még gondolkodok hogyan lehetne rögzíteni úgy, hogy ne kelljen vágni, de akkor fennáll a veszélye az elpárolgásnak.
Dolgozunk, nem érünk rá pénzt keresni. Vettem műanyagápolót és áttörölgettem a kifakult elemeket, mit mondjak drasztikus változás történt a szó jó értelmében. Már megtaláltam a feszültségmérő helyét is, de idő kell míg bele merek vágni az idomba.
http://www.sportmotor.hu/tagok...