Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pogi!Azta......foggyá má le!
Itt komolyabb gondok vannak sztem.A variátor csőtengelyed azonnal mérd meg,12x20x36 mm!Ha tul rövid,pár mm is elég-feltolja a fogakra elöl a szijat és annyi. Másra nem tudok gondolni.
Azaz...
Szia!Na miokor hoztad az olajat Pacsáról és bementem érte,megnéztem a nyakkendődet is!
Nem nyakolajat hoztál Neki? Mert ahhoz nagyobb az affinitása! Nem zavarna , csak elissza előlünk!
sziasztok! segítünk! bukósisak és ruházat javítás olcsón,próbát meg ér ! képet küldesz a problémáról, legolcsóbban orvosoljuk! nem tákolmány,minőségi anyagokkal dolgozunk,szerintem jobb a gyári anyagoknál ,amit max 1,5 évre gyártanak! ha nem tudjuk megoldani,inkább szólok h nem vállaljuk!


http://motorosruhajav.blogger....
Igen ő lesz az :). Még olajat hoztam neki Pacsáról a Lukoilról :).

Öcsi motorostársnak ajánlom figyelmébe 2009, Pacsa
Lehet, a csibe az nem? Nekem egy öreg 750-es Honda CBX-em van!
Van itt közöttünk egy kanizsai robogós motorostárs is, tuti :)
Szia gézengüz! Látod B+! valami szar kínai hamisítvány!
Ilyenkor kevesebb alkoholos italt kell fogyasztani, és akkor megismered az idegeneket! Ettől függetlenül jöhetsz!
Valakivel keverlek :)
Szeva!

Mi a jószagúra kell bejönnöm? Miből csinálták ezt, tésztából? Ha rám hallgatsz csak Bando ékszíjat veszel bele ez után. Amikor lecseréltem az ékszíjat, Malossi -t vettem, már az is jobban elkopott mint a gyári Bando szíj, pedig nem mentem vele annyit.
Szeszes estét emberek
Sikerült ma vennem egy ékszíjat a dioba.....mielött beletettem szét kaptam a variátort és a kuplung részt. Mindent ki takarítottam a hajtóműben és össze raktam ahogy illik.

Na ennyi maradt a szíjból 12km megtétele után
Kezdem utálni a japán szarokat!
LAKAMOTO-tapolca
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani egy megbízható szerelőt aki korrekten megtud csinálni egy karbi szinronizálást?
Üdv.
Nem , én Badacsonyban székelek! Akarom mondani motorülök!
Hova? Itt van Kanizsán, gyere be :), úgy rémlik te kanizsai vagy.

Laci:
Tudom, még szokni is kell, lesz 1-2 szezon amíg egymásra találunk :).
19200km teljesen valós, tulajjal is sikerült beszélnem, minden oké, 2009-ben cseréltek olajat, én azért ledobom, jó kis Toyota DOT5.1-et kap :)
Eljöhetnél megmutatni!
Mennyi a km ? 25.000 km után a fékolaj csere is esedékes,amúgy nem rossz más világ mint egy 600-as
Ma megtettem vele 40km-t :).
Még haverkodunk egy darabig azt hiszem. Hétvégén olajcsere, fékbetétcsere, fékolajon még agyalok, lehet nem ártana, fém fékcső van fenn. 4l-es motul 10w40 megy bele, úgyis marad belőle kb 0,5l, majd sasolom :)
Hali na milyen a busa? majd az egye fékekre figyelj oda + váltó és az olaj csipegetésre
Köszönöm szépen a segítséget ha kérdésem lesz a jövőben keresni foglak
Bocsi, hogy idevau, de nekem is van egy ilyen gépem. Az enyémben 8e km van, amit 5 év alatt tettem bele. Gyakorlatilag -15 fokig ezzel jártam. Sajna november óta gyakorlatilag áll egy helyben, de ez nem a motor hibája.
Tehát:
- a fékolajat érdemes 2 évente lecserélni, a szíjat én megnéztem, mert kíváncsi voltam rá, és 1 tized! mm-t kopott eddig.
-Kerüld a 0-ról nyélgázas indulást, és gyakorlatilag kibírja a motorod élettartamát!
-A Stihl olajat szerintem csak néha rakj egy keveset a tankba, ha sokat mész végsebesség közelében, de az sem kell állandóan. Használj Castrol Actevo 2T olajat. Nem vagyok díler, de nekem ez bevált. Kb 2e Ft 1 liter, és 2-3e km-re elég. A motor nem füstöl tőle.
Én az olajtartályt max félig szoktam tölteni, és ha világít a visszajelzője, akkor is sokáig bírja még.
-Az enyémen Kenda gumi van, az is még gyári, de az biztos, hogy nyáron nagyon lehet dönteni, viszont ha nem csont száraz az aszfalt, vagy egy kicsit hűvösebb az idő, akkor nagyon vigyázni kell vele!
-Nekem 3 liter fölött fogyaszt, viszont nem megyek gyök 2-vel! Általában 60 fölött szoktam vele járni. Ha lassabban mennék akkor valószínű tudná a gyári értékeket... Tankolni kb 120 km.enként szoktam tankolni. Jó ugyan a műszer, de fő a biztonság.
-A fékek aránylag jók, de a hátsó! jobb, mint az első.
Ha nem használod huzamosabb ideig (max 2 hét), akkor vedd ki az akksit, mert tönkre fog menni. Ez fokozottan igaz 10 fok alatt!
- ide tartozik az is, ha még tovább áll a motor, akkor nagyon kiszárad a karbija. Ilyenkor addig kell egy helyben járatni, gázt húzni neki (nagyon finoman emelve a fordulatot, mert simán meg is áll), amíg simán vesz minden gázfröccsöt, mert tréfált már meg engem is, hogy indulás után 300 m-el simán megállt, és ott kellett indítgatnom.
-Ha van hozzá riasztós távindítód, akkor az indítás részt SOHA ne használd oldal sztenderen, ha nem fogod a motort, mert hamar megvan a baj!
-Ha a gyertyapipa gyári, akkor cseréld le szilikonosra, nehogy megtréfáljon.
-A csavarokat időnként nézd át, főleg a kipufogó környékén, mert könnyen kirázkódnak. Én már mindet kicseréltem, vagy megkontráztam.
-Nem tudom, hogy neked cserélték-e már benne a hidegindító "patront", de ezt hamar észreveszed, mert hidegen indítás után 1-2 másodperccel nem emeli meg elég rendesen az alapjáratot, ha rossz. Nem létszükség a csere, de előbb-utóbb érdemes meglépni.
-Én hidegen kb 1 percig szoktam hagyni ketyegni (sisak, kesztyű felvétele), de utána is 2-300 m-en keresztül is csak nagyon finoman szoktam húzni a gázt. Azért is teszem ezt, mert a dús keverék miatt még nem megy egyenletesen a motor, de aztán érezni, ahogy kisimul a járása, és akkor lehet már kenni neki!
Egyébként én nagyon szeretem. Nagyon jó kis motor. Időnként elviszem "szakszervízbe", megérdemel a pár ezer forintot a kicsikém. Meg hát jól mutat a pecsét is a könyvébe.
Pár szóban ennyi a tapasztalatom. Ha van még kérdés, akkor tedd fel nyugodtan!
Azt tavaly márciusban elvitték...