Tyt-nek igaza van... Habár én YZF-R125 párti vagyok. De valószínűleg így van. Habár a YZF-R125 szerintem egy 'butítatlan' kipufogó nélkül valósan tudni fogja a 125-öt na de ne kezdjük megint. Ha minden jól megy akkor nekem is ilyen lesz és megtanulni motorozni tökéletes lesz! A 2T vs. 4T meg hülyeség. Mindegyiknek megvan az előnye ,hátránya. Aki ért a motorokhoz vegyen 2T-t aki nem meg vegyen 4T-t :) Habár szerintem aki motorozik van hozzá alapvető ismeretsége...
"Én komolyan nem értem hogy az RS-es kolegák hogy tudnak azzal a tudattal motorozni, hogy bármelyik kanyarban megszorulhat és ha mázlija van az illetőnek akkor nem jön szemből kamion"
elhivatottság, szerelem. Nem állunk be a sorba. Nem vagyunk nyúlbélák
Azért ez az értelmetlen hülyeség ami itt megy ,az nekem is sok volt.
Miért kéne 20ezret elmennie az RSnek egy dugóval, amikor 10EZRENKÉNT DUGÓCSERE INTERVALLUM VAN. És itt a pont.
Miért kéne megbízhatóbbnak lennie, ha 2x olyan erős?
Ez a ragadás dolog is elég vicces, oka meg mindig van. Emzoli kollega jól leírta, azóta mindenkinek kiderült h mi okozta a bajt. Igen, ez egy ilyen vas, nagyon háklis a karburálásra, meg mindenre. Akinek ez nem tetszik, vegyen 4t-t.
Én nagyon meleg szívvel JAVASLOM minden újoncnak aki épp nem tud dönteni, hogy NE RS125öt vegyen. Amíg nincs tapasztalatod, csak szopni fogsz vele. Ez egy versenymotor és kész!
Ilyen bazi végsebességekkel meg ne dobálózzunk, hogy 140, mint Rockandynál is kiderült, a kisCBR kibaszottul nem megy 140et, de még 130at sem! Persze amikor ez kiderült, a nagyszájú kiscirbisek hopp de kussban maradtak. Senki nem mondta hogy bármi baj lenne azzal h kisebb a végsebessége, csak a fél cbres banda ettől ultra szánalmas, hogy arra verik a faszukat: "óra szerint 135-140et megy", mi meg sírunk a röhögéstől hogy mekkora balfaszok hogy elhiszik. Nehéz azt mondani hogy "120at megy, és kurvajó, erre van kitalálva, meg vok elégedve". Én sem hantázok össze vissza hogy 190et megy az RS.
Az sem megy 160nál többet. Ennyi
Egyébként ha majd meglesz a leendő tulajoknak a motor pl: Z3 stb... Remélem nem tűntök el a fórumról A bejáratás alatti és utáni időszak is nagyon érdekel minket. Főleg ,hogy most nekem is erre a motorra fáj a fogam
Rs kontra4t-re szólva:Kinek volt Cbr125-tel bármi baja? Bár az injektorosról olvastam alapjárat problémát. Én csak a láncot kezelem300Km- ként meg a tanksapkát.7százezres vételárnál szerintem ennél több nem kell ha a szervizkönyv utasitásait betartjuk.
ehez az RS gyorsabb dologhoz az is hozzátartozik, hogy ugyan tényleg nagyobb a végsebessége, de ha folyamatosan végsebesség közeli állapotban mászkálsz vele akkor beadja a kulcsot. Gyakorlatban nem mennek az RS-ekkel se sokkal gyorsabban az RS tulajok, mert egyszerűen kímélni kell az apriliát. A Yamahát tuti hogy ütheted-vághatod majd ahogy belefér.
Nem hibásodik meg hamar.
Az rs egyens águ leszármazotta a versenymotoroknak, egy mai utcai rs-sel 15 éve simán vb-t lehetett volna nyerni.
A yahama blokkja, sokkal inkább egy túragép kissé megizmosított erőforrása, de korántsem versenymotor jellegü mint az rs, nem csoda, hogy a 4t gép üzemben tartása kevesebb hozzáértést igényel, bár a szerkezete jóval boyolultabb.
Ha a Yamaha úgy ki lenne hegyezve, mint az rs, akkor hasonlóan macerás lenne kezelni.
ebben szerintem meg is egyezhetünk, ez korrekt érték.
elhivatottság, szerelem. Nem állunk be a sorba. Nem vagyunk nyúlbélák
Miért kéne 20ezret elmennie az RSnek egy dugóval, amikor 10EZRENKÉNT DUGÓCSERE INTERVALLUM VAN. És itt a pont.
Miért kéne megbízhatóbbnak lennie, ha 2x olyan erős?
Ez a ragadás dolog is elég vicces, oka meg mindig van. Emzoli kollega jól leírta, azóta mindenkinek kiderült h mi okozta a bajt. Igen, ez egy ilyen vas, nagyon háklis a karburálásra, meg mindenre. Akinek ez nem tetszik, vegyen 4t-t.
Én nagyon meleg szívvel JAVASLOM minden újoncnak aki épp nem tud dönteni, hogy NE RS125öt vegyen. Amíg nincs tapasztalatod, csak szopni fogsz vele. Ez egy versenymotor és kész!
Ilyen bazi végsebességekkel meg ne dobálózzunk, hogy 140, mint Rockandynál is kiderült, a kisCBR kibaszottul nem megy 140et, de még 130at sem! Persze amikor ez kiderült, a nagyszájú kiscirbisek hopp de kussban maradtak. Senki nem mondta hogy bármi baj lenne azzal h kisebb a végsebessége, csak a fél cbres banda ettől ultra szánalmas, hogy arra verik a faszukat: "óra szerint 135-140et megy", mi meg sírunk a röhögéstől hogy mekkora balfaszok hogy elhiszik. Nehéz azt mondani hogy "120at megy, és kurvajó, erre van kitalálva, meg vok elégedve". Én sem hantázok össze vissza hogy 190et megy az RS.
Az sem megy 160nál többet. Ennyi
Az rs egyens águ leszármazotta a versenymotoroknak, egy mai utcai rs-sel 15 éve simán vb-t lehetett volna nyerni.
A yahama blokkja, sokkal inkább egy túragép kissé megizmosított erőforrása, de korántsem versenymotor jellegü mint az rs, nem csoda, hogy a 4t gép üzemben tartása kevesebb hozzáértést igényel, bár a szerkezete jóval boyolultabb.
Ha a Yamaha úgy ki lenne hegyezve, mint az rs, akkor hasonlóan macerás lenne kezelni.