Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgy nektek mennyi a kötelező?
Engem majd érdekelne. Ha jönnek a többiek is.
Tehát akkor kiket érdekelne nyáron Kakucs, TZR&R125 tali?
amúgy a képeket célszerű kinagyítani ,mivel kicsit nagyra sikerültek és így összetömörítve szemcsések
raktam képeket egy albumba az adatlapomon,amúgy elég érdekes volt,a telefonom fogtam a kuplungos kezembe,szal csak jobb kézzel fogtam a kormányt, mert két ujj kuplung-két ujj telefon,amikor felváltottam 6.ba akkor meg behajoltam,és akkor is indítottam el a vételezést ,a fejem meg a plexi közé meg beszorítottam a bal kezem és úgy :D van egy lezárt autóútrész itt a közelben ami egy nagyon hosszú egyenes,szal itt szokták nyomni a nagyok 300al,meg a gyorsulási versenyeket :)
képet légyszi rakj a szerkezetről mit rögzítettél és hogy
jah és ha vkit érdekel h hogy hozzávetőlegesen mennyi a vége 84-85 kiló alatt akk feltettem a sajátom youtubera : http://www.youtube.com/watch?v... (kipróbáltam az audioswapet,azért van a zene :D )
sztem nincs értelme
sztem nem kell egy 125 ccmes motortól csodákat várni ami 4 ütem :D a Leo Vincen úgy írja hogy amit kapni lehet rá, 20%ot dob a teljesítményen,valószínüleg nyomatékon,mert 10.5nél attól még ott lesz a tiltás... :) ha a fullt ki akarod hozni a motorból akk veszel rá Malossi Trophy Kitet,ami 180as henger+kipufogó stb...csak az 1200 euro plussz,ami SZTEM kurva sok...ha már eladod és ráfizetsz 1200 eurót már egy 2-3 éves GSX-R 600ast bírsz venni lazán..Ez tanulómotor, 15 LE teljesítménnyel,tuninggal sem bírsz sokkal többet kihozni belőle,vagy ha igen akkor már olyan mértékben h nem lesz olyan tartós.. de én inkább megvárom az R4est -Japánban már van,olyasmiket olvastam neten :)
te vagy az én emberem!
CSátok ! Nem voltam pár napig mert osztálykirándulás vot . Visszatérve erre a tuningolásos dologra én kérdeztem szalonban és aztmondták h tudnak hozni Bodis rendszert hozzá ! Nemtom h mennyit dob rajta de ha nem sokat és nem érdemes akkor én nem rakatok rá csak 1 dobot! Jó lenne ha mehetnék énis veletek,de túl messze vagytok . Elvileg sokkal nyomatékosabb lesz de nemtom még pontosabban utána kérdezek !
Na de lehet 3.-ban is 80-at menni Szóval a fordulat a fontos nem a tempó járatásnál.Én úgy járattam, hogy 500 kmig max 5 ezer, aztán 800ig max 7-8 ezer majd 800-1000 ig már elpörgettem 9ig is, de ritkán.Amúgy szerintetek van értelme áttételt módosítani?Valaki már módosította?
kössz az infot csak nekem az a problémás h Szerbiában élek.és Szeged a legközelebbi ,de majd viszem 6ezernél is azért :P
Cityt hagyjuk is, azoknak egy pár kanna benzin meg egy gyufa...
nekem a citybe azt mondták ugrik a gari ha nem viszem 9ezernél..hát basszák meg,át mentem a harmatihoz
huzhatod 1000felett ahogy akarod basszus 2009van ezek nem az ősrégi trabant wartburg blokkok!
mondanak minden faszságot.
1000
6000
12000 így vannak a szervizek

ja és Yamaha=-Harmati. ennyi
ok ok,értem már,csak már tök mind1 :D mondjuk ott a mester bá azt mondta h ezer felett húzzam ahogy akarom de már mindegy :D
1000ig ne húzd 80 fölé az a tuti! Akkor nem lesz gond!
Az 1000km az azt jelenti, hogy onnastól nem kell 6ig pörgetni, de nem azt jelenti, hogy hajthatod orrba-szájba!
Használati útmutatóban le van írva, hogy mik a szervízintervallumok. Én 6000-re emlékszek.
akkor most bocsánat h vulgáris leszek, de basszátok meg,mondja máár meg vki h h járatta,meddig és mit értelmez bejáratásnak?
Vagy kérdezz majd rá mégegyszer!
Mondanak ezek mindent... Nekem már azt is mondták, hogy 3ezrenként kell olajat cserélni... Vidd 10ezernél az a tiszta... Úgyis ők vállalják rá a garit!
hát nekem a szegedi Yamahában azt mondták ,hogy 1000ig kell járatni,aztán húzhatom ameddig akarom,illetve h a következö szervizre 10ezernél menjek ,mert direkt-befecskendezős a motor stb..szal most nem értem