6.-ban 9ezer felett,szal tényleg úgy lenne hogy 135 a max és 10,5nél az elektronikai tiltás,csak 6.ra már elfogy az ereje,tehát 5.nek a vége az 117 10,5ös fordulatnál,felváltok 6.ba és ott szenvedés.. :/ :(
2800at.. rendesen be lett járatva,szal ahogy a könyv is írja 500km-ig 6ezer fordulatnál jobban nem pörgött,max egyszer-kétszer (nagyon ritkán) ,akkor is a legtöbb 8ezer volt, 500-1000ig pedig 8 ezer fordulat..első szerviz meg volt,azt mondták következő 10ezernél..
Hát gyerekek nem tudom hogy vagytok vele,de én eddig 130at húztam ki belőle hátszéllel.. emígy a 115-120 az ami standard,szóval nekem ez a 135 igen csak meseszerű gyári állapotban.. v lehet h ti a 2008assal mentetek 135el ,de az én 2009esemből 130 csak hátszéllel megy,valszeg ment volna tovább is egy kicsivel de már fékezni kellett.. :P jah és ennél jobban nem bírtam bedőlni:
amúgy meg nem vitázni jöttem ide. gergoR125-nek köszönöm hogy válaszolt. amúgy csak kiváncsiságbol tévedtem be ide. én az honda nsr 125-ön szoktam jobban fórumozni mer az van nekem is. lényeg azhogy nem ellenséget kerestem csak egy kérdést tettem fel, és nem vagyok én olyan faszfej gyerek csak nem ismer itt senki.
Hello! 15 lóerő,11 kW teljesítményű, 12,5 Nm forgatónyomaték, 135 a vége, ott tilt az elektronika. Mindezt 2,5-3 literes fogyasztással (bár van akinek összejött már 1,8-2 literes fogyasztás is)
Szia! Hát úgy halad, hogy jövőhét csütörtökön vizsgázok, akkor mikor te ballagsz:D Rutin vizsga, aztán forgalmizom kell és utánna még mire kiküldik a jogsit. Úgyhogy kb 3 hét múlva tudunk találkozni. Vegyél fel MSN-re és akkor nem offoljuk szét a topikot:D
Majd vmikor elgurulok felétek...
Láttalak ma fehérváron... ott mentél el mellettem a palotain
2)Bazdmeg
3)ez egy forum kérdezz felelek autómata
4)idejösz azt itt ugrálsz?
Még vki esetleg ?