köszi szépen a válaszokat, találtam ebay-en kb 25ért http://www.ebay.com/itm/4x-Car...
meg itt http://www.wemoto.com/bikes/ya...
kb a fele.. rendelt már innen valaki? (csak azért kérdezem, mert ugyan írja, hogy "kit" de a képen csak egy karbi tömítése van ..ki tudja)
Nekem az a 8 literes fogyasztás is gyanús az említett hibán kívül ,ha csak nem küldöd neki folyamatosan. Nekem tartósan 160 felett kell menjek a 8 literes fogyasztáshoz.
Az ábrán láthatod, hogy pl a 46-48-as tételek az o-gyűrűk. A jármű kora és a benzin etanoltartama miatt már nem látják el a funkciójukat. Ilyenkor ajánlott venni a porlasztósorhoz egy felújító szettet, plusz ezeket a tömítéseket a becsatlakozásokhoz, meg az átvezetésekhez. Utána csinálni üzemanyaggal beépítés előtt, de beépítési pozícióban egy nyomástesztet. Beépítés után szinkront, és alapjárati rendszer hangolást, ha a szelephézagok rendben vannak. (Aztán tankolásonként, de legalább évente párszor Spuri adalékot használni az üzemanyagban.)
Sziasztok!
Egy olyan problémám adódott, hogy beindítottam a motort, és elkezdett ömleni belőle a benzin. Folyamatosan csöpögött (inkább folyt) leállítottam,elállt, megint be, megint folyt (mindezt persze reggel munkába sietve,úgyhogy nem volt időm megnézni honnan) délután tank felhajt, beindít, semmi.. nagyon nézegettem, és az 1.-2. karbi között valami átvezetőcsőnél enyhe szivárgást láttam, de messze nem úgy, mint reggel...viszont azóta 10l-t fogyaszt az eddigi kb 8 helyett.
Van esetleg tipp, hogy mi lehetett? (úszó fennakadás, ilyesmi, vagyinkább a fémcsőnél lehetett baj?)
Gondoltam írok...ha már halott a fórum...
Egy kis túra...Cegléd-Agárd-Balatonvilágos Kilátó-Balatonkenese-Szentantalfa-Köveskál /itt a jobb tükörnek annyi.. :( / -Szentbékálla-Mindszentkálla-Kékkút-...és vissza Cegléd
Gyönyörű vidék a Káli Medence
...lefényképezték a hölgyet, mekkora sztár lett a Mátrában... :D