Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha adsz egy E-mail-t, elküldöm a matricákat EPS formátumban. Csak ki kell vágatni a dekorossal. Szebb is, olcsóbb is mint az Ebay.
köszi :)
Akkor jó.

Igen, végül Civic-ét tettem bele. Honda civic/crx 1990 1,5 benzin. FACET FT7.5139

A Bárdinál 6.004.- Ft a teli ára.

http://www.bardiauto.hu/websho...
Kösz a tippet, az előző tényleg összegányolta, sok helyen visszarepedt a hegesztés. Most tuti szakihoz vittem, "látott már motoridomot". Február végén meg fényezés, a matricát még nem tudom, talán ebay, de itt Cegléden ajánlottak egy dekorost aki csinált már hasonlót, ha meg lesz a száma akkor megkérdezem hogy mennyi az annyi....
Civik kapcsolót raktál bele, nem swiftet? Pontos tipusa? ....évjárat...??? Ha még is kellene...köszi :)
Ma végre feltöltöttem a hűtőrendszert majd be is melegítettem a jószágot. Az új Civic ventikapcsoló gombával tökéletesen elértem amit szerettem volna, a 80 és 100 közti osztásnál indultak a ventik. Azt hiszem ez így szuper lesz a 40 fokban tötymörgéshez ,normál menetben meg amúgy sem megy ide a mutató soha :)
Idomokat kell hegeszteni? Ha igen akkor vigyázz hova viszed mert szó nélkül összegányolják és a gányolás az általános idehaza a gépjármű műanyag hegesztés területén. Nekem a műszereket körül ölelő "platnit" kellett meghegesszük ami az oldalidomokhoz is csatlakozik. Ez sajnos AES nevű műanyagból van amihez nem kapható műanyag hegesztő szál. Mi ABS hegesztőszállal csináltuk a letört fül javítását, ami nem teljesen saját anyaga, szóval csak remélem ,hogy jó lesz. Mondjuk a többi idomot nem tudom miből van, de mindbe bele van írva.
Leszedtem a burkolatot, holnap irány a heggesztö aztán fényezö....siralmas látvány..
Köszi Old-nak :)
10 éve lesz, 2016. 01. 28-án, hogy indult a fórum, OldPiet-nek köszönhetően!
http://www.sportmotor.hu/forum...
...Ennyi!
Jó lett, teszteld :)
Közben megcsináltam a gomba vezetekezeset atombisztosra, hogy ne tudjon a forrasztott csatiknal esetlegesen pl a rezonanciatol megtorni a drót, de még is megmaradjon a vezeték kötegen a gyári csati
Tartok tőle ,hogy kínai gagyiság ami virít mindenhová csak oda nem ahova kéne
bukogombára van ötletetek???
..most ezzel szemezek... :D
http://www.aliexpress.com/item...
Ha nálad beválik akkor lehet hogy én is megbütykölöm... :)
Közben én sem tetlenkedtem, beszereztem az új ventikapcsolot ami 105 helyett 95 foknál indítja a ventiket. Most csinálom a csati átalakítót, holnap teszem be és töltöm fel vizzel.
Szuper :) érdekelnének a méretek, ha elküldenéd, köszi Zsolt :)
Tyuuuhééj...megjöttek a cuccok /nekem most van kari szép sorba...még kinából is az usb aljzat,...5 hétre, volt kint valami ünnep...karácsony vagy mi
Logikus ,csak én nem tudom a csövezés miatt kb 60 foknál feljebb nyitni. A 20 éve minden bizonnyal meg sem mozdított benzincsapot meg nem merem elzárni, mert félek ,hogy meg is adja magát... aztán az kell még ,hogy ott elkezdjen eresztgetni a forró blokk felett.
Gyárilag ilyen hosszú. Ilyennek kell lennie, mert fel kell nyitni néha a tankot.
Neked ilyen hosszú a csöved a benzincsapból, vagy lehúztad ,hogy ennyire hátradöntötted a tankot?
Láttam 9000 ezerért valamelyik oldalon emelőt, már csak a technikát kell elsajátitani nehogy eldőljön.. :D
Én ezt dobtam össze gyorsban, a vásárlás után. Beakasztom, rátaposok, hátrahúzom. Teljesen jó.
Ezért jó ez a fórum, az meg külön felüdülés ha az ember értelmes hozzaszolást olvashat, mert a sportmotor.hu nem erről hires...