Én múlt hét pénteken voltam szervizben a lancszett csere végett, idén is keményen megy a gép, főleg a 4 hónap kihagyás után. Egyébként meg nem kezdtem meg a szezont mert nekem még hideg van.
Hmm..
Én átalakítottam az aerodinamikáját,valamint a futóművét... Elöl süllyesztettem,hátul emeltem..magasabbra tettem az ülésmagasságot.
Ezekkel azt értem el hogy a kanyarokban valami észveszejtően gyorsan lehetett menni,viszont egyenesben úgy csapkodott teljes terhelésen,mint egy bika.
Terveztem hogy meggátlózom,de előbb tört össze mint megtehettem volna....
Tökéleteset akartam alkotni,végül mikor már csak fényezni kellett volna... Kifordult az autó....
Mindegy..
Ez egy jó motor,annak ellenére hogy még beteges a blokkja,imádtam az 5sebessége ellenére is... Pedig 8sem lett volna elég!
Gumimérettel is lehet fickósítani,az üléspárnázást mégsem ajánlom annak aki szerint ez sportmotor,persze aki ragaszkodik a túrához..
Én megfiatalítottam,tesztelgettem,imádtam!...
De nem egy Ducati,viszont egy szerethető jó motor
A mátra tavaj is szopó volt... Kavics,kátyú...
Mégis inkább arra mentem Egerbe,visszafelé is ott jöttem annak ellenére hogy leszakadt az ég,még felmentem direkt a kékestetőre megvárni még elmegy a vihar,és megszárítani magam a napon.
Ja és a dezinformációáradatban elfelejtettem megemlíteni,hogy elöl csak szinterbetétet használjatok,mert az organikus a reklám ellenére csak egy hoki cucc
Köszönöm a segitséget ,elkészült a motor kijavították a hibát ma jelentkezet a tulaj, alszok rá áttgondolom az infókat és ha újra motor tulaj leszek megírom üdv
Jut eszembe, egy régi forumtársunk CBR600-as csutkát rakott rá, kb 5cm-el emelt igy a kormányvégen, kiváncsiságbol megkérdeztem egy bontost.....20ezer per darab....na menj a....... (!)
Mumi jól mondja, a saját tapasztalatom hogy élvezhetö vezetési élmény, a csuklom megszokta, bár eleinte izegtem mozogtam rajta, 100 alatt fájt a kezem, szerencsére már sokkal jobb, Mátrát én is offoltam mert tényleg szar a beton! Ha kifogsz egy karbantartott példány akkor nem fogsz csalodni ;)
Az utasozásról szerencsére nem tudok tapasztalatot mondani mert nálunk ez csak az én hobbim :)
Az Ace-t kifejezetten kellemes és kényelmes túragépnek mondanám úgy, hogy túraenduróról váltottam. 192 cm vagyok 105 kilo körül, tökéletesen kényelmes nekem! Nagy ,nehéz férfimotor , de pl a mátrába én többet nem tervezek menni amíg ilyen az útminőség mert nekem ott azért rázott rendesen. Oké ,hogy nagy és nehéz ,de akkor is kemény sportos futómű ami bizony az úthibákat érezhetővé teszi.
Ja és köszönöm a hozzászólásokat,ami még érdekelne túra motornak szeretném (ebben az ár kategoriában ez tünik a legjobbnak)két személynek, hosszú úton nem rázza ki az ember lelkét emlékszem az fzr azért hosszabb úton elég fárasztó volt(bár az elégé ki volt hegyezve akitöl vetem kicserélt a karbiba valamit és attól valami eszetlenül ment)és akkor még 22 voltam...tehát a kérdésem fzr inkább sport motor a ace inkább túra mint sport?
A motor elméletileg karban tartot 43000km turázásra használt de a megbeszélt napra megadta magát egy fekete kütyü a karbi felet most ezt javitják tehát ez a bizonytalanságom oka a tipusban vagy lehet hogy nem akarja elhagyni a régi gazdáját
Szia, shasa-t kiegészítve annyit mondanék, mivel öreg motorról beszélünk. Ha leharclt és valami kreténé volt aki a ezres sportmotort simson költségkerettel vágyott használni az nyilván egy rossz motor lesz aránytalan fenntartási költségekkel. Ha kifogsz egy jót, nem fogsz csalódni :)
Szia Ballakuda , töltsd ki az adatlapod!
Olvasd vissza a fórumot :) Jó kis paripa, nem fogsz benne csalódni. Kicsit csipegeti az olajat, erre kell figyelni. Vételnél figyelj a szokásos dolgokra, lánc, teleszkóp...stb. A burkolat nekem repedt volt, már kész a festés, de nagyon nézd meg melyik műanyagoshoz viszed mert hegesztésnél zsugorodik az anyag és a kontárok elb@sszák....
Alkatrész beszerezhető, ha nem Magyarországon akkor Ebay....
Én átalakítottam az aerodinamikáját,valamint a futóművét... Elöl süllyesztettem,hátul emeltem..magasabbra tettem az ülésmagasságot.
Ezekkel azt értem el hogy a kanyarokban valami észveszejtően gyorsan lehetett menni,viszont egyenesben úgy csapkodott teljes terhelésen,mint egy bika.
Terveztem hogy meggátlózom,de előbb tört össze mint megtehettem volna....
Tökéleteset akartam alkotni,végül mikor már csak fényezni kellett volna... Kifordult az autó....
Mindegy..
Ez egy jó motor,annak ellenére hogy még beteges a blokkja,imádtam az 5sebessége ellenére is... Pedig 8sem lett volna elég!
Gumimérettel is lehet fickósítani,az üléspárnázást mégsem ajánlom annak aki szerint ez sportmotor,persze aki ragaszkodik a túrához..
Én megfiatalítottam,tesztelgettem,imádtam!...
De nem egy Ducati,viszont egy szerethető jó motor
A mátra tavaj is szopó volt... Kavics,kátyú...
Mégis inkább arra mentem Egerbe,visszafelé is ott jöttem annak ellenére hogy leszakadt az ég,még felmentem direkt a kékestetőre megvárni még elmegy a vihar,és megszárítani magam a napon.
Ja és a dezinformációáradatban elfelejtettem megemlíteni,hogy elöl csak szinterbetétet használjatok,mert az organikus a reklám ellenére csak egy hoki cucc
Az Ace-t kifejezetten kellemes és kényelmes túragépnek mondanám úgy, hogy túraenduróról váltottam. 192 cm vagyok 105 kilo körül, tökéletesen kényelmes nekem! Nagy ,nehéz férfimotor , de pl a mátrába én többet nem tervezek menni amíg ilyen az útminőség mert nekem ott azért rázott rendesen. Oké ,hogy nagy és nehéz ,de akkor is kemény sportos futómű ami bizony az úthibákat érezhetővé teszi.
Olvasd vissza a fórumot :) Jó kis paripa, nem fogsz benne csalódni. Kicsit csipegeti az olajat, erre kell figyelni. Vételnél figyelj a szokásos dolgokra, lánc, teleszkóp...stb. A burkolat nekem repedt volt, már kész a festés, de nagyon nézd meg melyik műanyagoshoz viszed mert hegesztésnél zsugorodik az anyag és a kontárok elb@sszák....
Alkatrész beszerezhető, ha nem Magyarországon akkor Ebay....