Ja bocs! Igazad van. Én azzal nem foglalkoztam. Később airbrush mestert szerettem volna megkérni, hogy fújjon egy ilyet. Azt a matricát nem lehet kivágatni, a kapható "szitázott" matrica pedig nem szép.
Mumi....Találtam egy dekorost Cegléden aki megcsinálja a matricákat kb. 10 ezerért. A hátsó idomon lévőt viszont nem tudjuk leméretezni mert nincs rajta, ha megtennéd hogy lefényképezed telibe és elküldöd a shasa68@gmail.com -ra . Az -aero super sport- alatti kellene. Előre is köszi :) A neten lévő képekről nem tudom hogy honnan indul és hol van vége... :p
Hajrá, szépüljön a technika. Ma én az első lánckerék környékéről tűntettem el az őskoszt, mivel nem szeretném szétszivatni a szerelőt aki majd cseréli a láncszettem.
Levettem a lánckereket, mert alatt is lemosogattam. Az anya teljesen laza volt, csak a lemez biztosítás tartott. Még jó ,hogy így mentem kettőötveneket az m7-esen
A múltkor valaki írta, hogy a kuplung kiemelő munkahenger karmantyúi tönkre mentek és így befolyt a fékfolyadék a motorolajba. Ma leszereltem a munkahengert és az első lánckerék fedelét ,hogy kitakarítsak alatta láncszett csere előtt. A kérdés az ,hogy milyen módon tudott befolyni a fékfolyadék a blokkba? Mert az én motoromon a lánckerék fedélen van a munkahenger, a blokkból pedig kiáll a nyomórúd egy szimmeringen keresztül. Ha a munkahenger karmantyúja tönkre megy akkor nálam maximum a földre folyik ki a fékfolyadék az első lánckerék mellet , a motorolajba biztosan nem.
Tiszteletem uraim
önindító szabadonfutót kitől,honnan lehet venni????
vagy valami trükk,esetleg szaki aki ilyet gyárt
a yamahás árakat ismerem,azt kihagynám :D
Levettem a lánckereket, mert alatt is lemosogattam. Az anya teljesen laza volt, csak a lemez biztosítás tartott. Még jó ,hogy így mentem kettőötveneket az m7-esen
önindító szabadonfutót kitől,honnan lehet venni????
vagy valami trükk,esetleg szaki aki ilyet gyárt
a yamahás árakat ismerem,azt kihagynám :D