Egész jó shasa!
Kb nyár közepére én is elkészülök,persze most csak alacsony költségvetésű,épített motor lesz
Amolyan igényesebb naked fajta,ugyanis nem tervezek megint 300ezret kifizetni idomokért konzolokért lámpáért....
Gurulni viszont már annál inkább kellene,lassan a tököm tele azzal hogy jönnek elő a spancik,az enyém meg egy raklapon pihen :D
Használjátok ki a jóidőt,ahogy én is azt teszem,csak bringával
Tegnap valaki Cegléden Ace bizniszben volt!
Egy piros magasított futóban vitte a belvárosban,meg is jegyeztem hogy szívesen átakasztottam volna a futót az én autómra :D
Vegyétek az Ace-t mert hamarosan én is összerakom az enyémet mégiscsak,és találkozni kellene a nyár folyamán legalább egyszer!
Semmi gond nincs azzal hogy bekötitek,ugyan úgy elbírja! A feszültségszabályzó meg örök élet!
Érdemes motoros ízzót beletenni,és mindíg a legeslegjobbat!! Aztán lehet állítgatni a lámpát mindíg ha éjszaka viszel valakit,mert a szembejövő megbolondul :D
Gondolkoztam efféle megoldasokon én is, de végül elvetettem mert tartok az el. rendszer tulterhelesetol. Ez esetben Nálad folyamatosan 110wattot szív a világítás, ami gyárilag csak 35w lenne, esetiben refivel utazva pedig 70watt. Nem ismerem a generátor és a fesszabot, hogy mennyire toleráns, csak az egyéb tapasztalatokból kiindulva aggodalmaskodom. Remélem valaki tényleg hozzaerto is válaszol.
Én kerestem kapcsolási rajzot, a bal oldali H7 izzó nem a fényváltókapcsolóról, hanem a világításkapcsolóról kapja az áramot, tehát az refivel együtt is világít. A fényváltó kapcsolón viszont be van kötve a tompított is, csak a lámpának a fejidomban lévő kötegébe azt az egy vezetéket kihagyták, a csatlakozófejbe ott a helye (zöld). Én ezt bekábeleztem, a szűkebbik csúszósaru akasztófüllel pont passzol bele. A H4 foglalatba meg egy derékszöű saru, zöld vezetéket találtam, hogy akkor már gyári színnel dolgozzak, így tompítottal is lett világosság. Végeredmény: tompítotton H7 + H4 tompított fele, refivel meg H7 + H4 reflektor fele. Képeket sajna nem csináltam, de ha valakit érdekel, következő idomlevételnél megteszem :)
Az EU piacos példányok bal oldali foncsora a tompított, a jobb oldal pedig a refi. A gépkönyv szerint 35 wattos izzók valóak bele. Én a refibe 35 wattos HS1 nevű izzót tettem ami a H4 35 wattos motoros változata. Mivel az erre az izzóra menő csatiba csak 2 drót van ezért ennek az izzónak a refi szála ég.
A tompítottba 55 wattos H7 -es GE/Tungsram +120% ost vettem ,még este nem mentem vele de már szürkületben is lényegesen jobban terít mint a sima. http://www.bardiauto.hu/websho...
Világítás nektek milyen volt? Enyémen a H4 izzónak a tompított fele nem volt bekötve, sőt a kötegbe sem volt bent a vezeték. A H7 meg kevésnek tűnt önmagában.
Sziasztok!
A hónap elején vennem én is egy Ace-t, és gondoltam csatlakozom a fórumhoz. Eddig kb 5-600km-t sikerült vele menni, de tetszik :)
Nálatok a vízhőfok mennyi szokott lenni, nyugis tempóba városon kívül?
Ma teszteltem, ....dejóóólmegy azannyát ...és fék is van, kuplung príma ...valamelyik nap csinálok képeket, szép lett a festés, csak 3 helyen folyt meg, megyek vissza reklamálni , de azért nagyon egybe van a gép
Király, az enyém is kész van. Ha ma nem lenne kirándulás program akkor ma megkezdtem volna hivatalosan a szezont, de így marad a péntek. Már alig várom ,hogy átmotorozzam a gépet a cég raktárából a motorom nyári lakjába :) :) :)
Kb nyár közepére én is elkészülök,persze most csak alacsony költségvetésű,épített motor lesz
Amolyan igényesebb naked fajta,ugyanis nem tervezek megint 300ezret kifizetni idomokért konzolokért lámpáért....
Gurulni viszont már annál inkább kellene,lassan a tököm tele azzal hogy jönnek elő a spancik,az enyém meg egy raklapon pihen :D
Használjátok ki a jóidőt,ahogy én is azt teszem,csak bringával