Szia, ezen a típuson a piros jelzőfény az alacsony motorolaj szintet mutatja és semmi köze az olajnyomáshoz. Ellenőrizd az olajnívót, töltsd fel és el kell aludjon.
:D ,hát igen elég diszkrét volt a tempó, de legalább lehetett nézelődni azon a szép környéken. Talán csak itt a körvasútsornál az M3 bevezetőn csináltam a nap egyetlen 200% -os gyorshajtását.... :(
Tegnap megjártuk a Tátrát ,elképesztő ,de 703 km megtétele után még tudtam járni, stb. Nagyon eltalált egy motor ez az Ace. Laza 90-100 as tempót mentünk, amikor teletankoltam 4.3 literes átlag jött ki. Természetesen mindenféle műszaki gond nélkül teljesítette a gép ezt a hosszú napot. Talán ha 1mm -el ment lejjebb az olajnívó..
Ez nálam is így van, ezek ilyenek. Mivel a radiátorban lévő vízhőfokot méri ezért a termosztátra ebből nem lehet következtetni. Ilyenkor remélhetőleg a termosztát záródik, de ez csak sejthető. Ami biztos ,hogy zárva nem marad hiszen felmelegszik a radiátor ha nincs levegőáramlás.
Szerintem ez egy nagy baromság, nem is értem miért nem a hengerfejben lévő vizet méri...
...kérdés....30 fokos meleg, álló helyzetben fasszentosan felmelegszik, a vízhőfok kúszik felfelé, elindulok, szambázok pár km-t és a hűtés/menetszél/ miatt visszamegy a vízhőfok 50 vagy 50 fok alá.....termosztát kuka?
Akkor lehet spórolni... :(((((
Szerintem ez egy nagy baromság, nem is értem miért nem a hengerfejben lévő vizet méri...