Szia.
Nálam egy éve van és egyelőre meg vagyok vele elégedve. Sokan azt írják, sokat fogyaszt, de nekem sikerül vegyes fogyasztásban 5 és fél literre leszorítani. Ja és nem vettem észre, hogy enné az olajat. Olajcsere óta 3000km belement, de egy csepp nem hiányzik az olajból.
Az Exup nálam is laza, de szükséges javítani, mert csak zörög, menetteljesítményben nem tapasztalható.
Nekem tanksapkát kellett cserélni, mert beázott, meg kilyukadt a hűtő, de azért 30+ éves motoroknál ez már előfordul.
Egyébként bivaly erős motor és élvezet terelgetni, én nagyon szeretem.
Üdv! nekem is volt,,,exup működtető kis motorban elfáradt egy műanyag! fogaskerék,,szopás,,mivel nem nyitott a szelep,,max 80-at ment a motor,,,másikat kellett csináltassak bele...
Na meg volt hogy 220-nál kigyulladt az olaj visszajelző 1 évig "gyilkoltam" 2000-2001. 7L alatt nem evett .és nem is hajkurásztam nagyon.Amugy nagyon szép motor...
Ami nekem probléma volt:
önindító relé
fesszabályzó majd komplett generátor
első féknyereg karmantyú és porvédő másfélszeresére hízott és szorultak a dugattyúk
Hátsó gátló folyt a szimmering olyan kemény volt mint a vídea
kulung alsó munkahenger folyatott
karbi felújító mivel a tűszelepek nem zártak
vezeték gondok de ezek főként a kókány mókolás miatt.
exup bowden csere
kb ennyi
típushiba talán az exup csörgése
Hát ez fura. Én 63.000-rel vettem. Ami simán stimmelhet. Akkor viszont a műszaki vizsga központban látták rosszul és meg kell követnem a Zsuzsiékat :) . Mindenesetre köszönöm a segítséget.
Sziasztok .
Moci vásárlás mellé kaptam egy 3 részes idom szettet .
Az idomok fényezést igényelnek .
Aki szeretné felöltöztetni a mociját annak ajánlanám .
...rendben, szólj majd...most sajna balul ütött ki a túra....gigxeres kolléga Eger-töl 22 kmre szalagkorlát alá vágta a suzit...jöttünk is haza, szerencsére meguszta.....
Nálam egy éve van és egyelőre meg vagyok vele elégedve. Sokan azt írják, sokat fogyaszt, de nekem sikerül vegyes fogyasztásban 5 és fél literre leszorítani. Ja és nem vettem észre, hogy enné az olajat. Olajcsere óta 3000km belement, de egy csepp nem hiányzik az olajból.
Az Exup nálam is laza, de szükséges javítani, mert csak zörög, menetteljesítményben nem tapasztalható.
Nekem tanksapkát kellett cserélni, mert beázott, meg kilyukadt a hűtő, de azért 30+ éves motoroknál ez már előfordul.
Egyébként bivaly erős motor és élvezet terelgetni, én nagyon szeretem.
Na meg volt hogy 220-nál kigyulladt az olaj visszajelző 1 évig "gyilkoltam" 2000-2001. 7L alatt nem evett .és nem is hajkurásztam nagyon.Amugy nagyon szép motor...
önindító relé
fesszabályzó majd komplett generátor
első féknyereg karmantyú és porvédő másfélszeresére hízott és szorultak a dugattyúk
Hátsó gátló folyt a szimmering olyan kemény volt mint a vídea
kulung alsó munkahenger folyatott
karbi felújító mivel a tűszelepek nem zártak
vezeték gondok de ezek főként a kókány mókolás miatt.
exup bowden csere
kb ennyi
típushiba talán az exup csörgése
Nekem 7 éve van.
Foglalkozós motor.
Az olajat eszi, a könyv szerint 4dl\1000km de valószínű többet fog
aYZF 750-ről mi a véleményetek? Mire figyeljek vásárláskor a szokásos dolgokon kívül?
Egész pontosan ez volt az utolsó nálam töltött kilométer óra állás:
Most mit mutat?
Már nem emlékszem mennyi volt benne. Megpróbálok utána nézni az utolsó fotók alapján.
Moci vásárlás mellé kaptam egy 3 részes idom szettet .
Az idomok fényezést igényelnek .
Aki szeretné felöltöztetni a mociját annak ajánlanám .
Drágább: E-bay
http://www.ebay.com/itm/MS-Car...
Ha esetleg érdekel valakit eladó ez is,angol gyártmányú body style Thunderace-re....
Szólok mindenkèpp!!