Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Túl bonyolult a válasz gombot használni?

Olaj:

http://www.eneos-olaj.hu/hu/mo...
Probáld ki
Lassacskán olajcsere következik. Jelenleg a Motul 5100 10w-40 különösebben nem fogy, a váltó normálisan működik, a blokk sem különösebben zajos. Tavasszal a szerelő aki a láncot cserélte, azt mondta ,hogy mindenképpen sűrűbb olajat tenne bele. Ti mit javasoltok, átmenjek a 15w-50 re ugyan ebből az olajból?
Legközelebb szólj ha mentek....ha tudok csatlakozom :)
Ooo, hát én annyival nem szoktam menni huzamosan. A folyamatos kettes szamrendszer nekem már kiesik a komfort zonambol :)
Szombaton megy valaki valahova....????
ééértem én hogy gőzgép... :D nos...én 6000 feletti fordulatról beszélek és 200-250 közötti sebességről... Bp Köki-Agárd- vissza 0ás körgyürű- 51 út Solt- Kecskemét-Cegléd, Vannak szakaszok ahol lehet rendesen tolni.....ja és mindig bekapcsolom a waze-t .. :D
Nekem a 10w-40 5100 motullal sem ragad a váltó. Igazából teljesen szokásos a váltó, kb. amilyen egy átlag 50 ezret futott 20 éves gépen.
nekem ette a motult, vékony volt nagyon, ez jónak tünik, de teszt felfüggesztve...eső....de hétvégén veretem, írom a tapasztalatokat, ezzel finomabb a váltó, nem ragad...!! kb 300 km van benne, hétvégén tesztelem és megírom,
A facebukos Thunderace csoportban írják a külföldi kollégák, hogy benn van az ülés alatt mindíg fél liter olaj. Azért ez elég rosszul hangzik, nem is értem. Elég szétélt gépeik lehetnek...
És mi az eredmény? Hétvégén megjártam Balcsit ,oda vissza 300km végig 160-al ( BORZALMAS az autopályázás, utálom! ) ,tehát végig 6000 körüli fordulat. Az olajablak szerint semmi nem fogyott a 10w-40-es Motulból. Ezt csak azért írom ,mert olyan nagy olajzabálónak mondják ezt a motort.
Olaj teszt, Yamalube 20w50 Mineral.....!
Tegnap egy kis túra, 400 km egy kolbászzsír színű 900assal.. :)
Valakinek esetleg egy normális hűtője eladó??
Az sem baj ha egyenes kivitel,sőtt előny lenne!! :D
Köszi
Ezta hibát kb mindenki elköveti aki a motorjához nyúl :D Ez amolyan űzkeresztsèg xD
Az modellbe való xD
Szerintem a 20w simán mehet ble,amùgy is nagyon gyatra az áramlása,e zeken a szar utakon nagyon nehèz beállìtani. Pályára rendben lenne a gyári beállìtás,viszont ott nincs kátyú :D

A visszaútcsillapitást a láb alján állìtsd kicsit kemènyebbre,ezálltal ha benèzel valamit,vagy èppen besokalsz egy nagy kátyúzásban akkor veszed majd èszre hogy nem a csuklódon keresztül szakìtsa le a fejed,hanem szinte testre viszi az erőt.
Igen ,nekem is a 10w rémlett. Egyik ex versenyző kollégám azt mondta, hogy mivel 110 kg vagyok ezért Ő 15w -s olajat tenne bele helyettem. Sajnos a futóműhöz sem értek ,szóval csak elképzelni tudom ,hogy a sűrűbb olaj bizonyára a csillapítás szelepein nehezebben áramlik és ez által a húzó-nyomó csillapítás ugyan azon beállításon keményebbnek érződik.
Hogy ez menet közben mit ad azt nem tudom
Az sztem is nagyon vékony. Az enyémbe 20W-Motul teleszkópolaj van,és tökéletes.A manual 10W ír,de ide a jó utakra ez pont ideális sztem.
Hú ,az jó vékony olaj.
Na ha esetleg valakit érdekel, akkor a neten fellelhető viszkozitási táblázatok alapján a Motul Factory Line Very Light 2,5W áll legközelebb a gyári "Yamaha 01" teleszkópolajhoz, service manual szerint villaszáranként 590ml. A bárdinál 5190Ft/l (-kedvezmény) áron beszerezhető. Remélem nem haszontalan infót osztottam meg :)
Talán 10w a gyári sűrűség, de szoktak hígabbat/sűrűbbet beletenni terhelés függvényében.
JSE riaszto ajcsiba valakinek..???
http://motoroswebaruhaz.hu/
http://motoralkatresz.eu/aruhaz/