Szia Zsolt!
A problémám az ,hogy nem tudunk alapjáratot állítani.Karbiszinkron után a beállított motor egy izmosabb gázadás után felragad 2500-as fordulaton,és nem ejti vissza a fordulatot.Azt hisszük valahol farsot szív,de már a szívócsonkokat,ógyűrűket is kicseréltük Nem találjuk a hibát,ezért gondoltuk,hogy végső esetben veszek egy bontott karbisort! Lassan vége a nyárnak,és én csak javította,és nem is gurultam vele!
Sziasztok!
Most lettem boldog tulajdonosa egy yzf-750-es vasnak.Mint kiderült karbisor problémái vannak! A kérdésem a következő,van e valakinek esetleg egy bontott karbisora,vagy tudja-e valaki,hogy az fzr-1000-res karbival kilehet-e váltani?
Előre is köszi a segítséget!
Csak azért válaszolok, mert másnak nem hiszem, hogy van tapasztalata. Nekem is más típus van és iszonyú szívás volt felszerelni. Legjobb, ha külföldről rendelsz az adott típusra. Magyarországon használtan reménytelen.
Szia. A dupla kipufogós rendszeren énis gondolkodom,csak nem tudom,hogy kezdjek hozzá. Én nem ismerem annyira a motorokat,hogy melyiket melyikre lehet felrakni.
Igen... megpróbáltam kihozni belőle a maximumot... csak kell még egy kis idő,mert így csak 3/4kész! Hiányoznak a műszerfaltakarók,a segédváz bekötéséhez takaróidomok,az ülés ráeresztése a tankra,első sárvédő és a dupla kipufogós rendszer :D Szóval sok van még hátra.. De folyamatosan teszek majd ide is rolla képeket.
Üdv Feri! Néztem a 340. Oldalt és tetszik az Ace-d Kissé Chopper-es beütése ;)
Nekem is átalakított Ace van,csak az enyém egy kicsit jobban meg van csavarva :D
Még nincs teljesen kész de már nem bírtam tovább várni és használom!
Sziasztok.A 340.oldalon vannak képek az átalakított ACE-mről.Ebből a típusból nekem a második.Már nagyon megszerettem,használom is szinte mindennap. Igazatok volt,nem a vezlánc,hanem a primer zörög , de 1400-1500-ös alapon nem hallható. Pesti fogyasztás 5-7 között.Rakattam rá új gumikat-pilot 3-,egész jók.Na üdv , megyek melózni,most már majd sűrübben jelentkezem.
Sziasztok: f.feri.
Sziasztok!
Bő egy hónapja vettem a Thunderacemet, nagyon előnyös áron, hirtelen hullott az ölembe, más motorokat néztem eredetileg, nem is ezreseket, mivel előtte egy GS500at hajtottam, amit az asszonynak vettem.
Első 8 napban belement több mint ezer km, aztán a rendszám csere miatt, kicsit pihent a motor, amióta pedig újra hajthatom, belepörgött még bő ezer.
Új gumik voltak a motoron illetve láncszett. Olaj pedig 15W50(motul). Nagyjából átnyálaztam az eddigi hozzászólásokat, de ezzel eddig még nem találkoztam :D Lehet váltok én is 20W50esre, de ebben a szezonban még ez fog maradni, ugyanúgy eszi ezt is főleg nagy sebességnél ahogy írtátok.
Ez idő alatt amiket még észrvettem, a gumi nem tudom menyire jó erre a motorra, Pirelli Diablo van rajta, rendes 180as nem nagyobb. Mere húzni neki, bár alacsonyabb fokozaton aszfalttől és hőmérséklettől függően szépen tud csúszkálni, esőben is használtam, persze kicsit óvatosan, de nem éreztem vele problémát, ti milyen gumit használtok?
Ugye ezeknek további betegsége hogy a kettes fokozatot kicsapja, mint a thundercat, ezzel nekem nincs problémám egyenlőre, viszont a harmadik sebességi fokozat horzsol, valószínűleg kapott egy keményet harmadikban, a hülye előző tulajaitól és letörhettek a fogaskerekek, de ugyanúgy húz megy, csak zavar a daráló hangja, igy inkább kettes illetve 4es fokozatot használom.
Fékek teljesen újak voltak rajta, viszont ez is vinnyog mint egy rossz kurva, állítólag ez a sportbetétek miatt van, legalábbis az előző tulaj ezt állítja. Én le szerettem volna cserélni, de motorszerelőm azt mondta nem fogja megenni a féktárcsákat és ha faszán fognak akkor ne foglalkozzak vele.
Teleszkópszimering szivárgott, ezt kellett egyedül megoldani rajta, meg egy két LEDes hülye jelzőt cseréltünk vissza gyárira, mert nekem mániám, hogy minden gyári legyen. Ezért zavar a nem gyári ZX9r kibelelt dob ami rajta van, a gyárit is megkaptam hozzá, de van vagy 15 centi hosszú.
Tervezem átfésteni az egészet télen, illetve, vettem azóta egy komplett motorblokkot váltóval, 400euróért, teljesen egyben az egész kevés kilóméterrel.
Hirtelen ennyi jutott eszembe, mindenki csak óvatosan. :)
A gumi kérdésedre annyit, hogy ez az a pontja a motornak amire nem szabad sajnálni a pénzt (tudom kevés van belőle). Am érdemes 2 komponensű, sport túra gumikat nézni, mint a road attack pl. Nekem pilot van fent. Kétkomponensű, szuper jó, kanyarban jól jön az a plusz amit a gumi széle ad. Főleg, hogy ez nem egy etz és van benne kraft :)
A burkolat csavarokat én angliából hozattam, de ha ebay tag vagy, rendelhetsz magad is. Kb 20e + szállítás.
Én bridgeston t 30-at rakattam fel , eddig egy ezrest gurultam vele szerintem jo. Közepes árkategoria de pont az ilyen nehéz sport tura motorokra fejleszteték ki. 75 a pár.
Üdv! Nos pènteken megyek a vasèrt kèpeket hètvègèn dobok fel Gumikèrdèsben kellene tanács milyen tipusut stb....jah ès hol lehet beszerezni olcsón burkolat csavarokat...
Szuper kis gèp, kènyelmes ès van benne graft..
Örömömre szolgál hogy nem csak én vagyok őrült hogy ilyen gépet választottam. Sok sikert a motorhoz és sok boldog kilométert vele. Egy rossz szavam nem lehet a motoromra az elmult három honap alatt amit eddig vele töltöttem azon kivül hogy nekem is volt hűtési problémám ugyanis nekem az ora semmit nem mutatott a vizem pedig forrt , egy termosztát csere megoldotta
Az alapjárati kézi csavart próbáltad? Ez vicc volt.
Illetve nem is annyira vicc.
A problémám az ,hogy nem tudunk alapjáratot állítani.Karbiszinkron után a beállított motor egy izmosabb gázadás után felragad 2500-as fordulaton,és nem ejti vissza a fordulatot.Azt hisszük valahol farsot szív,de már a szívócsonkokat,ógyűrűket is kicseréltük Nem találjuk a hibát,ezért gondoltuk,hogy végső esetben veszek egy bontott karbisort! Lassan vége a nyárnak,és én csak javította,és nem is gurultam vele!
Most lettem boldog tulajdonosa egy yzf-750-es vasnak.Mint kiderült karbisor problémái vannak! A kérdésem a következő,van e valakinek esetleg egy bontott karbisora,vagy tudja-e valaki,hogy az fzr-1000-res karbival kilehet-e váltani?
Előre is köszi a segítséget!
Nekem is átalakított Ace van,csak az enyém egy kicsit jobban meg van csavarva :D
Még nincs teljesen kész de már nem bírtam tovább várni és használom!
Sziasztok: f.feri.
Bő egy hónapja vettem a Thunderacemet, nagyon előnyös áron, hirtelen hullott az ölembe, más motorokat néztem eredetileg, nem is ezreseket, mivel előtte egy GS500at hajtottam, amit az asszonynak vettem.
Első 8 napban belement több mint ezer km, aztán a rendszám csere miatt, kicsit pihent a motor, amióta pedig újra hajthatom, belepörgött még bő ezer.
Új gumik voltak a motoron illetve láncszett. Olaj pedig 15W50(motul). Nagyjából átnyálaztam az eddigi hozzászólásokat, de ezzel eddig még nem találkoztam :D Lehet váltok én is 20W50esre, de ebben a szezonban még ez fog maradni, ugyanúgy eszi ezt is főleg nagy sebességnél ahogy írtátok.
Ez idő alatt amiket még észrvettem, a gumi nem tudom menyire jó erre a motorra, Pirelli Diablo van rajta, rendes 180as nem nagyobb. Mere húzni neki, bár alacsonyabb fokozaton aszfalttől és hőmérséklettől függően szépen tud csúszkálni, esőben is használtam, persze kicsit óvatosan, de nem éreztem vele problémát, ti milyen gumit használtok?
Ugye ezeknek további betegsége hogy a kettes fokozatot kicsapja, mint a thundercat, ezzel nekem nincs problémám egyenlőre, viszont a harmadik sebességi fokozat horzsol, valószínűleg kapott egy keményet harmadikban, a hülye előző tulajaitól és letörhettek a fogaskerekek, de ugyanúgy húz megy, csak zavar a daráló hangja, igy inkább kettes illetve 4es fokozatot használom.
Fékek teljesen újak voltak rajta, viszont ez is vinnyog mint egy rossz kurva, állítólag ez a sportbetétek miatt van, legalábbis az előző tulaj ezt állítja. Én le szerettem volna cserélni, de motorszerelőm azt mondta nem fogja megenni a féktárcsákat és ha faszán fognak akkor ne foglalkozzak vele.
Teleszkópszimering szivárgott, ezt kellett egyedül megoldani rajta, meg egy két LEDes hülye jelzőt cseréltünk vissza gyárira, mert nekem mániám, hogy minden gyári legyen. Ezért zavar a nem gyári ZX9r kibelelt dob ami rajta van, a gyárit is megkaptam hozzá, de van vagy 15 centi hosszú.
Tervezem átfésteni az egészet télen, illetve, vettem azóta egy komplett motorblokkot váltóval, 400euróért, teljesen egyben az egész kevés kilóméterrel.
Hirtelen ennyi jutott eszembe, mindenki csak óvatosan. :)
A burkolat csavarokat én angliából hozattam, de ha ebay tag vagy, rendelhetsz magad is. Kb 20e + szállítás.
Szuper kis gèp, kènyelmes ès van benne graft..