Az olaj elfolyik az alsó munkahengerből. Belefolyik a víz, az alumíniummal fehér só képződik, az kikezdi a dugattyú gumiját. Én ezért estem el. Nem tudtam váltani, csak kuplung nélkül. Úgy javítottam meg, hogy belülről felpolíroztam a munkahengert. A gumit hibáit pedig órásnagyító és finom (800-1000-es) csiszpapír segítségével kijavítottam. Az mondták őrült vagyok, de 5 éve nincs gond vele. Tudtommal Magyarországon nem lehet venni felújító készletet. A Pinkmotort meg kell azért próbálni. Vagy az E-bay. http://www.ebay.co.uk/itm/Yama... http://yambits.co.uk/yzf1000r-...
Üdvözlet! A nyomóhenger blokk felőli oldalán, tehát a tolórúd működtető hengere szokott ereszteni. A karmantyú gumitömítése kikopik, mert a kis lánckerék odáig bedobálja a szart.
Lehet hozzá kapni felújítókészletet, kicsavarod a 3 csavarját és kicseréled.
Csak közben ne indítsd be a motort, mert a tolórudat kilövi az olajnyomás tapasztalat...
Sziasztok, egy gyors kérdés....bár amilyen intenziv a förum...
... valakinek van tapasztalata hogy a kuplungból hova tünik az olaj...? kivülre nem szivárog...
a hegesztett részen az anyagvastagság nudli...vékonyabb mint a gyári, talán tehetett volna rá cuccot...majd ezt vele intézem. Szerintem nem gittel kell helyettesíteni a műanyagot,
Láncot is cserélem szerintem, 1 helyen mint ha meg lenne rokkanva...melyik a jó fajta?
A a műanyagos nem szarul csinálta meg, ha nem ez ilyen. Az idomok nekem is folyton repedeznek. Már a kritikus részeket alátámasztottam műgyantával. Kérdés, hogy érdemes -e komoly fényezést rátetetni?
Köszi :) ...kormányt le akartam cserélni de már megszokta a csuklóm, mondjuk ez nem a tájnézegetős sebességet szereti, 110 felett nem fáj a kezem A burkolattal szenvedek, repedt volt, meg lett hegesztve de még nem fényeztettem le, gondoltam majd télen, még szerencse hogy vártam mert újra kirepedt egy kicsit a javitásnál...a műanyagos szarul csinálta meg....viszem vissza,. Nagyon rossz gazdája volt az előző, szervizelte rendesen de ütötte vágta a tahó...
Index csere az aliról, matrica az ebay-ről és újra a régi lesz
Kb. 3000 km tekertem bele, ...nagyon jó "kis" gép
Olajfogyasztást nem tapasztaltam, 5100 Motult 10W40 -est vettem bele.
Gyertyákkal valakinek van tapasztalata? Milyet vegyek bele...?
Üdv Zoltán! Emlékszem persze, miest aktuális lesz a dolog, mert jelenleg megint nem az.. Akkor szólok mindenképp! Tehát számíts rá hogy kelleni fog, csak még nem tudom mikor :D
Szia Igor!Nem tudom emlékszel-e rám,tőlem vetted az Akrapovic-ot.Ha még érdekel első sárvédő elvileg nekem van egy.Nem teljesen makulátlan,de ha érdekel küldök róla képeket vagy esetleg egy megnézést megér.A tel.számom megváltozott:70/620-81-68.Üdv.:Zoli
Szia!Ha még aktuális Thunderace karbi sorom az van,dehogy jó-e az YZF 750-hez arról halvány fogalmam sincs.Ha kell képeket küldök róla vagy írj ha kérdés van vele kapcsolatban és egyeztethetünk méreteket-egyéb részleteket.Valalmint ezen a számon tel.-on is elérsz:70/620-81-68.Üdv.:Zoli
http://www.ebay.co.uk/itm/Yama...
http://yambits.co.uk/yzf1000r-...
Lehet hozzá kapni felújítókészletet, kicsavarod a 3 csavarját és kicseréled.
Csak közben ne indítsd be a motort, mert a tolórudat kilövi az olajnyomás tapasztalat...
... valakinek van tapasztalata hogy a kuplungból hova tünik az olaj...? kivülre nem szivárog...
Láncot is cserélem szerintem, 1 helyen mint ha meg lenne rokkanva...melyik a jó fajta?
Index csere az aliról, matrica az ebay-ről és újra a régi lesz
Olajfogyasztást nem tapasztaltam, 5100 Motult 10W40 -est vettem bele.
Gyertyákkal valakinek van tapasztalata? Milyet vegyek bele...?
Köszönöm a segítséget,de már megoldódott!
Sőtt egyre jobban, mert hamarosan festés ;)
Az 1-es és a 2-es hengeren található karbik.Ezeken a szinkront is egy csavarral lehet állítani.Ennél a kettőnél nincsen vákum.