Köszönöm a válaszotokat, azóta rájöttem én is ,hogy a hűtő felső sarkában van a műszer jeladója. ( ezt a baromságot... ) Ez végett nekem is ingadozik a hűtőhőmérsékletem össze-vissza, de így teljesen érthető.
Egyre jobban tetszik nekem ez a Thunderace, olyan 200km-nél járok, de minden méter öröm, és amikor kicsit odatekerek neki...
Szia! Úgy van ahogyan Zsolt mondja! Viszont kiegészítés képpen hagy tegyem hozzá az óraegység borzasztó... kb 15°-os csalással üzemel. Nekem átalakított digitális verzió van,és én mondom hogy bizony csalt a gyári. Amit tudnod kell az itt mind le van írva. Leld társad a motorodban :)
Köszöntelek köztünk!
Műszer a hűtő hőmérsékletét mutatja. Ne kérdezd miért! Az érzékelőket megtalálod, a hűtőtest jobb oldalán, a burkolat alatt. Ha nagyon felmelegszik a hűtő, kb 100 foknál bekapcsolnak a ventilátorok. Akkor érdemes tempósabb haladásra váltani, mert a motor nem szereti a hőséget.
Szia,látom már használod Balázs. nem kell félned nálam is csak nagy melegben ment fel a mutató de majd a többiek biztosan reagálnak rá,remélem te is úgy meg szereted mint én
Szerencsére tegnaptól én is Thunderace tulajnak tudhatom magam, azt hiszem egy igazán nekem való megkímélt darabot sikerült kifognom.
Nagyon örülök neki, túraenduróról váltottam erre, és megdöbbenéssel kell tudomásul vennem, hogy ez kényelmesebb
Egyenlőre talán 100 kilómétert tettem bele, tényleg nagyon finoman használva. A Ti gépeitek sem nagyon melegszenek? Mert én csendes 80-100-al gurulászva nem nagyon mozdítottam ki a mutatót, amikor bementem ma a belvárosba (kis forgalom semmi dugó) akkor ment fel 80 fokra a víz. Csak azért kérdem ,mert ez olyan furcsa ,hogy ilyen hideg vízzel üzemel.
Köszönöm válaszod. Mindenki irja hogy baromi kényelmes motor nagy testü embereknek de most az enyém rosszabb mint a gsxr-em volt. Amugy motorikusan állat. Imádom hogy még 200 felett is tol még szépen.
Sziasztok. Februárban vetten egy Ace-t , itt sokat irogato sráctol (Spigion). Segitséget szeretnék kérni mert a motoron az össz telo csilapitás koppra bevolt tekerve és a telo is fel volt húzva. A telo már a helyére került és vmenyit állitottam is a csillapitáson de még nem az igazi. ha valaki tudna nekem segiteni hogy hova állitsam megköszöném. A másik kérdésem hogy a hátso rugostag alatt van egy bizonos összekötö ha valaki megmondaná hogy az gyárilag milyen hosszu azt szintén megköszöném mert az enyémen egy busa feliratos van.
Én sem (nekem meg telefonom nincs), de elég furcsa arctalan fórumtársakkal beszélgetni. Próbáld ki!
(Annak idején keményen rám szóltak, hogy töltsem ki az adatlapomat)
Egyre jobban tetszik nekem ez a Thunderace, olyan 200km-nél járok, de minden méter öröm, és amikor kicsit odatekerek neki...
Íme a jószág:
Műszer a hűtő hőmérsékletét mutatja. Ne kérdezd miért! Az érzékelőket megtalálod, a hűtőtest jobb oldalán, a burkolat alatt. Ha nagyon felmelegszik a hűtő, kb 100 foknál bekapcsolnak a ventilátorok. Akkor érdemes tempósabb haladásra váltani, mert a motor nem szereti a hőséget.
Szerencsére tegnaptól én is Thunderace tulajnak tudhatom magam, azt hiszem egy igazán nekem való megkímélt darabot sikerült kifognom.
Nagyon örülök neki, túraenduróról váltottam erre, és megdöbbenéssel kell tudomásul vennem, hogy ez kényelmesebb
Egyenlőre talán 100 kilómétert tettem bele, tényleg nagyon finoman használva. A Ti gépeitek sem nagyon melegszenek? Mert én csendes 80-100-al gurulászva nem nagyon mozdítottam ki a mutatót, amikor bementem ma a belvárosba (kis forgalom semmi dugó) akkor ment fel 80 fokra a víz. Csak azért kérdem ,mert ez olyan furcsa ,hogy ilyen hideg vízzel üzemel.
Egy jóképű, motorosruhás srác, egy aprilia sr-en ;)
(Annak idején keményen rám szóltak, hogy töltsem ki az adatlapomat)