Isten ments!
Egy ilyenbe belemászol...pffff...
Ez nagyon sok sebből vérzik! Nem azért mert sok vele a munka hanem a rejtett hibái miatt! Ha jól látoma hátulja meg van csavarodva, szerintem padkát vagy valami tereptárgyat bekaphatott csúszás közbe ami kiszakította az elejét-oldalát és akkor mivan ha kapott a váz is stb.
Hát ha belinkeled a hírdetést akkor megszakértjük!
Eleve törött? Mert akkor sok érte a 640! Fejidomot lehetetlen kukázni hozzá, fejidomtartó konzolt meg lehetetlenség! Vagy heroin áron esetleg 100 ezer körül!
Ha megveszed hámozd meg a vásárlás előtt, az idom sok hibát takarhat!
Igazából a törött azért tetszett mer őszintének "tűnik" a motor magyar papíros + 64000 km ami reálisnak tűnik csak nem tudom hogy az idomokat lehet-e javítani, mert azt olvastam hogy alkatrészt nehéz találni főleg idomokat. Egyszer már volt csináltatva a saját motorom amivel csúsztam egyik ismerősöm csinàlta az idomokat plusz festést és nagyon jó munkát végzett ezért gondoltam h belevágok meg amúgy is szeretem a szerelést
Én nekem ez a második és szigorúan csak a gyári állapotút keresném a helyedben!
Ezek az Olaszországól behozott 400 ezer forintos gyári állapotú, 20000km-es, "nem dohányzó" vasakra a motor a vételárat is ráköltheted!
Ha nem hiszed kérdezd meg Spigon fórumtársankaat akinek hiába mondtuk, hogy ne vegye meg a "gyönyörű, makulátlan" motort mégis megtette!
Az olajfogyasztásról meg annyit hogy 20w 50 kell bele és nem fogja enni! Ez többünk tapasztalata!
Amúgy nagyon jó választás! Csak körültekintően kell választanod!
Szevasztok lenne egy kérdésem, kinéztem magamnak a Thunderace-eket, a kérdés az lenne hogy egy idomtörött géppel megéri foglalkozni? Vagy inkább a drágább normál állapotúakat nézegessem? Motorikusan érdemes valamit tudni a gépről? Mire kell odafigyelni stb... Eddig az olajfogyasztást hallottam ami negatívum ez mennyire " komoly " dolog? Esetleg lehet valamit csinálni vele vagy annyira nem nagy gond? Előre is köszi a válaszokat
Lassan tényleg el kéne mennünk együtt mert ha meghirdetem és elmegy akkor nem tudod kipróbálni,és örök tapasztalat hogy egy béna körből nem tudsz leszűrni semmit, muszáj menni 100-150km-t
Tegnap, a gyerek kedvéért lementünk megnézni az alsóörsi majomparádét (HD. találkozó-felvonulás), volt vagy 3000 motoros, de egyetlen ACE-es kollégát nem láttam.
Egy ilyenbe belemászol...pffff...
Ez nagyon sok sebből vérzik! Nem azért mert sok vele a munka hanem a rejtett hibái miatt! Ha jól látoma hátulja meg van csavarodva, szerintem padkát vagy valami tereptárgyat bekaphatott csúszás közbe ami kiszakította az elejét-oldalát és akkor mivan ha kapott a váz is stb.
race-5720739 ő lenne az ! 64000 a km nem az ára
Eleve törött? Mert akkor sok érte a 640! Fejidomot lehetetlen kukázni hozzá, fejidomtartó konzolt meg lehetetlenség! Vagy heroin áron esetleg 100 ezer körül!
Ha megveszed hámozd meg a vásárlás előtt, az idom sok hibát takarhat!
Ezek az Olaszországól behozott 400 ezer forintos gyári állapotú, 20000km-es, "nem dohányzó" vasakra a motor a vételárat is ráköltheted!
Ha nem hiszed kérdezd meg Spigon fórumtársankaat akinek hiába mondtuk, hogy ne vegye meg a "gyönyörű, makulátlan" motort mégis megtette!
Az olajfogyasztásról meg annyit hogy 20w 50 kell bele és nem fogja enni! Ez többünk tapasztalata!
Amúgy nagyon jó választás! Csak körültekintően kell választanod!
Ha leveszik a gipszet mehetünk!
De lehetne benne több erő és egy hatodik!
Igen, Az ACE-eseknek van izlése!
Én is "üdvrivalgàsban" török ki ha làtok egyet!
(ilyenkor néz hülyének az asszony!)
De annyira kevés van...
Ha neked még vannak eredeti csavarjaid pl
Ez az alsó idom középső csavarja!