Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Háát nem tudom Én tavaly majdnem minden pályanapon ott voltam,és az emlitett "köcsögökkel"
nem találkoztam.Persze vannak olyan skacok akiknek a kutya szarja otthon a pénzt és a legmenőbb motorral és a legdrágább szerkóba "nyomják" tök bénán.De ezeket csak megmosolygom,mikor lekörözöm Őket.
De azért vannak ott más formák is!Akiktől sokat lehet tanulni,nagyon segitőkészek és még sorolhatnám.
Nekem az Ace az első pályanapokon tökéletessen megfelelt,de aztán ahogy fejlődtem egyre nehézkessebé
vált.Főleg a lábtartó ami megneheziti a kanyarodást.Ha rendessen odateszem magam minden kanyarba leér.Második problem a hátsó futómű,de ez már csak 2:18 alatti köröknél kezd érdekes lenni.
A lábtartót lehet módositani,de akkor a kipufot is kell mert ha az rendessen leér akkor leves.
A futómű már kicsit zsebbenyúlossabb műtét.
Jaa... a Mátra már valami kegyhely szerű mindenki oda jár. Egyébként szerintem ha végigmész a hegygerincen Recsk felé az sokkal tutibb mint föl le a csúcsra. Ha még nem nézted meg a munkatábort akkor feltétlenül pótold, de nem azért mert olyan hiperlátványosság hanem ha jól gondolkozol az emberi méltóságodat tudod helyrerántani egy ilyen helyen.
A közúton ahol a "norma" motoros járkál szerencsére kevés az ilyen majom mert messze van az infra struktúrától és a bámészkodó lányoktól
Nagyon egyetérek az írásoddal!
Ugyan ez tapasztalható az utakon is nem beszélve a Mátráról. Bár egyre kevesebbet járok oda, mert nem túl jó az út. Ezért megéri venni tömeggyármányt, mert van és lesz hozzá alkatrész.
Benne vagyok egy szolíd háziversenybe. Csak lenne már jó idő! Adig még pár dolgot be kell szerezni, mert légszűrőt és lánc szettet is kell cserélni. Meg lejárt a műszaki is, oda is el kéne vinni.
Szezonra kész lesz. Már alig várom .
Jaa szeretném kicsit körbeírni kit v kiket nevezek "köcsögnek" a pályán:
Hipervas hiperszerko hiperkupak természetesen az aktuális divatszín,
az egyenesbe úgy lép el mintha állnál pedig te is lépsz rendesen aztán jön a kanyar és mást se hallasz a komplett akrapovics renszerből ami a pofádba robban mint rámolja visszafelé a gangokat számolod de már nem is érted minek ennyit (lehet tízgangos a bringa) 2-vel kanyarodik a koptató már előre le van gyalulva mert hát fosik a pára meg a bankihiteles motor müanyagkára miatt és alig várja hogy vége legyen a kanyarnak ahol te kis szutyok a "fostalicskáddal" kívülről belülről kerülgeted körbemotorozod és végre egyenes: köcsög nyelezi egykerék vagi és már megint meglép tőled de következik a másik kanyar és kezdődik minden elölről....................
Elnézést minden kanyarvadász motorostól remélem a fenti sorok minél kevesebb DONORT érintenek
Jaa.. igaz amit mondasz.
Én is az eurora voksolok ott sokkal kevesebb a köcsög beesős mint itt a hungaron ÉS a lóvédért sokat tudsz menni.
Nézd meg a Hungaroring időtartamát 3-6 szor 20 percet tudsz lépni és ami nekem a legdühítőbb azt írja "nagy déli gurulás" ez azt jelenti hogy az összes majmot beengedik a placcra.
AZ én személyes véleményem szerényen annyi hogy úgy picsán rugnám azt aki ezt a baromságot kitalálta hogy lukat ütne az égen!!!!!!!!!!
Elnézést kérek minden olvasótól a vulgaritásért de teljesen kiborít kedves palik laci és sleppje.
Szóval megyek én is az Eurora úgyhogy majd megszervezzük és kicsit meccselünk óvatosan a pályán. Oksa?
Szia
Naci is van. Anélkül már nem megyek sehova, hogy ne öltöznék be tetőtöl talpig. 40 fokban is .
De nincs a nadrágon koptató és lehet már szükség lenne rá.
Idén akarok rendszeresebben pályára járni. Idáig csak egyszer voltam, de nagyon sokat tanultam belőle.
Rendezzük majd Ace-es pályanapot!! Aki akar az jön. Az Euro ring rövid de jó. És nincsenek sokan, nincs messze.
Persze benne van a bukfenc lehetősége, de még mindig jobb mint a korlát alól kihúzni a motort.
Jó neked hogy tudtad húzni a nyelét.
Igen az Ace 5-6 körül kajál ha zavarod 2-240 akkor is max 8 a plafon. Jó kis moci!!
Nos a pumpálást láthatod is versenyeken egyébként a Doki (Rossi) benne a legjobb kanyarkigyorsításkor megindul a hátulja vagyis csúszik de nem folyamatosan kitör, csak egyfajta indul megáll indul megáll jelleget láthatsz.
Ez természetesen a gumi abszolút csúszáshatárán való motorozást jelenti.
Ez az az érzés mikor a hátadon borzolódik a szőr még akkor is ha előtte chemoterápiás kezelésen vettél részt( kihullott minden szőr rajtad).
Kurva jó érzés ha tudod még a csúszást is kontrollálni.
Persze van rossz oldala is: fél óra alatt legyalogolhatod a gumid oldalát (szerencsére nem a közepét)
Így még haza is tudsz érni egy közúti ellenőrzés után.
Nekem még simán 5 alatt is kijön Azért ne feledd hogy ennek -szerintem- a legjobb a szélvédelme. Haverom a gixerről mindenhol sokkal jobban kilog az idomok mögül. És ugyebár a szélvédelem másik oldala az aerodinamika és egy nacked -pláne turamotornál -sokkal nagyobb a légellenállás.
Szasztok!
Tegnap kihasználva a jó időt,lecsavartunk a Balcsira k..va jó volt! A havernak 750-es Túra Suzukája van nem hiszi el, hogy 5-6 lityi között kajál a gépem. A tiétek is hasonló étvágyu? A srácé 8 körül eszik!
Fazer mit értesz azon hogy pumpál a hátso gumi Még kezdő vagyok
Helóka,
Király majd megbeszéljük!
Hanem a naci az KELL!!!!!
Nem azért mert "jobban nézel ki a lovon bár az sem megvetendő hanem:
1. nagyon jó szélvédelem a lábadnak izületeidnek
2. ha elcsúszol a bör nagyon nehezen kopik el a seggeden tehát "brótcájdólhacc" ha kell
3. a térdkoptatók igen sokat tudnak segíteni egy kanyarban és ha zakózol akkor is
3. a plussz potik amik csipő comb esetleg segg tompítják az amúgy kib....tul fájó esést
TEHÁT összegezve az egész fenti tartalmát!
RÁ NE MERT ÜLNI CUCC NÉLKÜL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ezt most viccből írtam de gondold végig mindenféleképpen
MÁS
A pályázást nem azért találták ki hogy tutira perecelj a vassal hanem azért hogy tudd gyakorolni a biztonságos gyors közlekedést és megismerd a motorod tudását határait. DE!!!
A lényeg a fokozatosság elve. Ha ilyen megfontolással mész föl a pályára szerintem sok gond nem lehet.
Persze mindíg vannak előre nem látható körülmények:
Szarrá váló gumi, problémafolt a pályán kifékeződés és az a sok köcsög aki rádesik a kanyarban és a szívbajt hozza rád.
Szóval nem egyszerű de azért kurvajó érzés mikor a kanyarban leér a koptató a térdeden vagy érzed a pumpálást a hásógumin.
Igen de a sérülés esélye azért benne van. Egy gixer vagy R1-eshez kapsz 60 e Ft-ért versenyidomszettet, de az Acéhoz nem, és a gyári idomszet elég drága, használt meg nemigen van a piacon.
Ha összetöröd akkor valóban kár lenne érte, de egyébként simán jó a pályára. A Man TT is mentek vele régebben.
Ezt az oldalt ismeritek? Sok hasznos dolog van rajta
http://users.firenet.uk.com/ta...
Oké. Én benne vagyok minden jóban! Észak felé még az út is jó! Bár igen elkúrták a legjobb kanyart.
Én is gondolkozom a bőrnacin, de a térdkoptató miatt. Tavaly sokat jártam edzeni Rétság felé. Amire belejöttem vége lett a szezonnak .
Amúgy csak nekem vannak ennyire alvadult ötleteim, hogy pályán használjam a gépet? Idáig mindenki le akart beszélni róla, hogy ezzel a géppel ne menjek, mert kár lenne érte.
OKSA várom.......
Fazer!
Köszönöm a gyors reakciót.
A fotó jó lenne,előre is köszi!
Természetessen ma már nem zavarlak,de holnap napközben megteszem és hívlak
Szeva Ess,
Na modtam hogy zsillió a gyártás
Egyébként köszi a segitséget menetből már megoldottam egy másik környékbelivel.
Tudod ha valamit nyomok azt k...ra nyomom mert csak akkor érek a végére.
Egyébként is már a fényező is b...gat mikor viszem már. Szóval Óriási a presszió.........
Nemsokára kalakul és akkor nyomulhatunk észak felé teligázzal........
Vettem egy k..va jó Dainese börnacit protis hibátlan 15 E ért. A másikból kifogytam
Szeva Fazer
Nem felejtettelek el. Beszéltem a sráccal, úgy volt hogy múlt pénteken leméri a matricákat. Sajnos nem jött össz. A jó hír az, hogy idő közben Dunakeszire költözött, legalábbis sokat van ott. Így ha meglesznek a méretek összefuttok és már megy is a gyártás. Szerintem nem éri meg a gyáriért pénzt áldozni, mert így a töredékébe sem kerül. És nem sok a külömbség.
Sziasztok
Ma hívtam a Polidomos embert, hogy mibe kerülne egy garnitúra idom. Elsőre azt mondta, hogy nem csinálnak erre a típusra. De kb 500e Ft-ért meglenne a minta. És legalább 20 garnitúrát kéne rendeli, hogy legyártsák. Nem túl biztató.
De még nem adtam föl.
Szeva Janka,
Rég jártál erre ( mint mindenki!)

Nos elméletileg a személyes adataimnál ott a telcsim v 06/20 9289-103 holnap kapom vissza a fejidomot szerintem mielőtt feljössz egyéb dolgod híján, várj készítek néhány jó fotót róluk de ha nem csak hívj én dunakeszin lakom.
Atis
Szerintem felesleges a gyári matrica.
Nekem Dorogon a Neon Design-nál vágták.töredékéért
Szia Fazer!
Az álltalad emlitett idom(ok) érdekessek számomra!
Hogy tudom veled felvenni a kapcsolatot?
Valaki tudja hogy mibekerül a matrica készlet ?Én kerestem az ebay de most nemtaláltam
Mé nem vittem el csakis anyagi megfontolásbol ,de valamikor a hónap végén fogom vinni én kb 40 re gondolok ha semmi nem jön közbe ami megrugná a költségeket ,régi visszatérő kuncsaft vagyok és elég sok embert is vittem már oda ,de ettöl fügetlen a motor kiszerelése ,szétszedés,viszarakás+behangolás az 25 re rug + az apró ,tavaj cseréltem láncszettet +olaj és szűrő cserére kértek 2000ft-ot és ők szerezték be az anyagot ,biztos hogy nekik van kedvezményük rá és ott is van egy kis árrés de nekem máshol is ki kell fizetnem ,a láncszettért fizettem 53000 et és 530-as did lánc + a lánckerekek, az olaj is motul 20w-50 1800ft/l szerintem baráti ,nagyon sokan és mesziröl járnak ide szereltetni mert jó minőséget és olcsó árat kapnak ,nekem is 70 km a távolság.
Helló Mindenki,
örömmel tudatom mindekivel hogy hőn" szeretett lovacskám színei a következőek lesznek:
Fő szín: antikolt aranymetál Opel astra G coupe gyári színe
Fő szín2: mélysötétzöld metál BMW 5-ös sorozat 2000-től.
Azt kell mondjan k...va ütősek a színek remélem a motoron is bizonyítanak..........
MÁS:
Ha valakinek szüksége van idomdarabokra fejidom nagyrésze két farokidom majdnem egész az szóljon pár forintért átadóak. később dobok fel képet is.