Eddig csak informálódtam.
Mostanában egyre több dolog jön szóba, amikkel kapcsolatban szívesen elmondanám a véleményemet és tapasztalatomat.
Feltéve, hogy érdekel valakit .
Régóta olvasom a fórumot és sok jó dolgot tudtam meg eddig, ezért úgy gondoltam, hogy én is csatlakozom. Talán én is tudok majd egy két dologban segíteni.
Júliusban sikerült vennem egy 2000-es évjáratú fekete- ezüst Ace-t. Idáig csak 3000 km-t mentem vele, de azér pár dolgot már sikerült megtapasztalni.
Kaptam hozzá gyári kezelési könyvet és karácsonyra megleptem magam a Heynes féle Service & Repair manuallal. Sajnos az előző motorjaim igényelték, hogy ne csak a gázkar tekergetésével fogglalkozzak.
A szelephézagot 44000 kilométerenként kell a nagykönyv szerint állítani, de a gyakoribb ellenőrzés soha sem árt.
Az olajfogyasztásról az a tapasztalat, hogy Castrol R4-et használok ami 10W-50-es és ebből nem igazán fogyott. Pedig egyszer már sikerültt eljutni pályára és és ott sem vettem észre olajfogyást.
Nekem volt hozzá egy "speciális" gyertyakulcsom...... Ezt úgy kell elképzelni, hogy olyan volt mint bármelyik másik gyertyakulcs, csak le volt vágva rövidre. Épp akkora volt, hogy befért a gyertyához, meglazítottam, mikor teljesen kitekeredett akkor nem tudtam egyben kihúzni, így visszatekertem picit, épp hogy belekapjun, gyertyakulcs ki, a kezemmel meg ki bírtam tekerni a gyertyát. Szóval ezt csak azért írom, hogy feleslegesen ne szedje le a hűtőt akinek a keze befér a hűtő meg a blokk közé ........ Kicsit mondjuk karcos lessz a kezed ......de nem vészes.
Heló Ace,
Ha két hónapja vetted a gépet akkor cserélj feltétlenül gyertyát az a tuti. De term olaj és feltétlenül levegőszűrőt mert az "drága" 4700 és imádják lespórolni Hidegen mindegyik csörög ez típ. hiba ne foglalkozz vele.
Szerintem félszinit azt írják a legjobbnak bele.
A gyertyacsere ige szívatós le kell lazítani a hűtőt hogy hozzáférj rendesen mert bizti nincs profi csuklósszerszámod gondolom.
Én a minap cseréltem 1 órát tartott úgy hogy minden ruha le van szedve.
Atis
Hali
Lenne nekem is egy kérdésem a mocimmal kapcsolatba , hogy mit lehetne csinálni az exup szeleppel mert hidegen hallani hogy becsörög vagy ez mindenkinek ilyen
Egyépként én 2-hónapja vettem a gépet és olajcsere elött állok mert az a biztos ha én lestervizelem.Csak az még kérdéses hogy milyen olajat tegyek bele.
Az én gépembe 33e km.-van mikor kell vagy ajánlatos gyertyacsere
Gratulálok egyépként a fórmhoz és örlök hogy gyarapodik a létszám
Sziasztok!
Egy kicsit megkésve csatlakozom én is ahhoz az ötlethez amit felvetettetek a talival kapcsolatba.
Jó ötletnek tartom egy kicsit összeszedni az Ace-sokat.
Félszintetikus szerintem a tuti.
Szerintem nem km függvény a motorfelújítás. Inkábbhasználat függő.
Az Ace blokkja normál használat esetén akár 80-at is elmegy felújításmentesen.
Atis
Olajfogyasztás: Erösen fordulatszám hengerállapot és szelepszár szimmering függő. A gyűrű csak akkor kopik ha nagyon sok van a blokkban vagy nyélen használták. Egy amerikai tesztoldalon olvasott leírásban 3-5 dl olajat ír 1000 km-ként ha zavarod illetve a felő forulatszámtartományt használod ki. Nem tudom mit néztek meg a mocidon hogy gyűrűsort rendeltél de gondolom meleg motornál mértek kompressziót+ veszteségmérést merthát abból lehet megállapítani a gyűrűk kopottságát. Meghát mikor füstöl az is nagyon fontos mennyi olajat fogyaszt meg egyebek.
Nagyon körbe kell járni azügyet mert nagyon sok tízezer ft. ról van szó nem beszélve a munkadíjakról.
És ha egyszer belenyúlsz nehéz a végére érni hogy minden tökéletes legyen.
Fodszámmérő: No az enyém is csinál ilyet pedig originál nyitott verzió. szerintem elektromos bibi mert egyszer több hónapig nem volt benne aksi előtte nem de utána csinálta a kis ugrálását.
Ami biztos nem egy komoly olajfogyasztó eredően az Ace.
Ha van még amiben tudunk segíteni csak írj v hívj.
Atis
Mennyi van a gépedben, ha tudni lehet ?
Szoval mennyi km-után kell ezeket a felujitásokat csinálni- ha elhanyagolt a gép.
Nekem azt mondták bele ne rakjak szintetikus olajat, nekem ásványi van benne, de nekem az előző olaj-amivel vettem abból se fogyott, meg ez sem igau evvel még 2ekm-t se mentem.
Persze én nem vagyok irányadó mert nem pörgetem- mert még ÉN bejáratós vagyok magyarul gyáva vagyok
Halihó
Én Békéscsabára megyek a bemutatóra .
A hibaüzenet az azt mutatja amit te is irtál ,a 100 lovas tiltást állítólag úgy vették ki hogy valamilyen vezetéket csíptek el rajta ,mivel az én gépem német piacos ott korlátozott lóerrővel került piacra de most ki van nyitva az is biztos .yamahánál kérdeztem és azt mondták hogy ezeknek a mociknak nem lehet irni az agyukat .Persze mondták hogy vigyem be a mocit és majd megnézik de az órabérük nagyon horibilis egy földi halandónak.Sajnos az én mocimnak elég hanyag gazdája volt előtem ígyhát nemgyőzöm helyrehozni azokat a hibákat amiket okozott vagy csak hagyott hogy úgy legyen pl: 5w olajat használt a motorba ami szerintem tul híg bele mivel a gépkönyvben 15w-20w van előirva ,én most 20w motult használok.
Szeva Bajszos! Olvastam valamit a könyvében,hogy ilyenkor hiba jelzést küld a f.számmérő:3mp-ig 0 ford.2,5mp:hibás áramkörre jellemző diagnózis 3mp ideig tényleges f.szám. Nem erről van szó?
Halihó
Eddig csak olvastam a hozászólásokat és próbáltam leszürni a tapasztalatokat főleg az olajfogyasztásal kapcsolatban mert azt az enyém is nagyon szereti ha megkűdöm neki főleg nagy melegben autopályán viszonylag nagy sebeségnél ami 180-200 körül szoktam menni,nos ilyen tempónál nagyon sok olajat evett ,de már megrendeltem a gyűrű sort hozzá meg a szelepszár szimeringeket +még a kuplung lamelákat is ki kell hogy cseréljem mert az őszel már az is kezdett megcsúszni nagy fordulatnál . Volna egy érdekes kérdésem ,hátha valaki már tapasztalt ilyet , a fordulatszám mérő minden indításkor 4-5 ször kimegy a tiltás határáig utána lent áll és nem mutat semit állítolag azért csinálja mert 100le korlát volt benne és ezt lett kinyitva ,tud ezzel kapcsolatban valaki valamilyen okosságot? Ma este megyek az új R1 bemutatójára majd csinálok pár képet .Nekem is van 1 oldalam amit a fiam csinált 13 évesen http://www.santazoltan.atw.hu/ Ha valaki szeret motoros talákkozóra járni és bevállalós azt várom 2007 02. 9-11 Tokajban részletek:www.blackdragonmc.hu oldalon
Hi!
Nem volt valamelyikötök- fekete-ezüst Acével a nyár közepén (asszem augusztusban) Keszthelynél?
Bicajjal mentünk a lányommal egyszer csak ő szól hogy jé ott jön egy ugyanolyan Thunderace mint a mienk! ugy megörült és elcsodálkozott hogy szépen begurigázott az árokba
Haho itt figyuzok csak én ilyen weboldalakhoz nem nagyon konyitok.
Persze van egy weboldalam, de az szakmai , egész jó, csak azt nem én csináltam, hanem az osztrák anya- vállalat származékja. MegnézhetitekWald
Talira benne vagyok bármibe, meg ugye felajánlottam hogy elmehetünk a balatoni nyaralomhoz is.
Vannak- ahogy elnézem- egy páran a balaton felvidékről is
Csak ugye sajna egyre jobban belemegyünk azimankóba szoval arrébb van az még.
A szinhez : én azért raknék bele valami világosat is ezüstöt vagy fehéret, mert az a fekete kis arannyal elég komor. Az enyémben is van legalább ezüst, de a kerekeket fel kéne dobni ,lehet hogy olyan matricacsik lesz az nem munkás, festéshez meg a gumicsere nagyon messze van, szerencsére
Mostanában egyre több dolog jön szóba, amikkel kapcsolatban szívesen elmondanám a véleményemet és tapasztalatomat.
Feltéve, hogy érdekel valakit .
Eddig hol voltál?
Tuti hogy nő a kis csipet csapat a végére itt lesz mindenki!!
Nem kell lebontani a hűtőt csak meglazítani a csuklós tartóvasakat! De mindegy úgy is lehet bizti ahogy te írod.
Régóta olvasom a fórumot és sok jó dolgot tudtam meg eddig, ezért úgy gondoltam, hogy én is csatlakozom. Talán én is tudok majd egy két dologban segíteni.
Júliusban sikerült vennem egy 2000-es évjáratú fekete- ezüst Ace-t. Idáig csak 3000 km-t mentem vele, de azér pár dolgot már sikerült megtapasztalni.
Kaptam hozzá gyári kezelési könyvet és karácsonyra megleptem magam a Heynes féle Service & Repair manuallal. Sajnos az előző motorjaim igényelték, hogy ne csak a gázkar tekergetésével fogglalkozzak.
A szelephézagot 44000 kilométerenként kell a nagykönyv szerint állítani, de a gyakoribb ellenőrzés soha sem árt.
Az olajfogyasztásról az a tapasztalat, hogy Castrol R4-et használok ami 10W-50-es és ebből nem igazán fogyott. Pedig egyszer már sikerültt eljutni pályára és és ott sem vettem észre olajfogyást.
Ha két hónapja vetted a gépet akkor cserélj feltétlenül gyertyát az a tuti. De term olaj és feltétlenül levegőszűrőt mert az "drága" 4700 és imádják lespórolni Hidegen mindegyik csörög ez típ. hiba ne foglalkozz vele.
Szerintem félszinit azt írják a legjobbnak bele.
A gyertyacsere ige szívatós le kell lazítani a hűtőt hogy hozzáférj rendesen mert bizti nincs profi csuklósszerszámod gondolom.
Én a minap cseréltem 1 órát tartott úgy hogy minden ruha le van szedve.
Atis
Gratulálok hozzá!
Lenne nekem is egy kérdésem a mocimmal kapcsolatba , hogy mit lehetne csinálni az exup szeleppel mert hidegen hallani hogy becsörög vagy ez mindenkinek ilyen
Egyépként én 2-hónapja vettem a gépet és olajcsere elött állok mert az a biztos ha én lestervizelem.Csak az még kérdéses hogy milyen olajat tegyek bele.
Az én gépembe 33e km.-van mikor kell vagy ajánlatos gyertyacsere
Gratulálok egyépként a fórmhoz és örlök hogy gyarapodik a létszám
Egy kicsit megkésve csatlakozom én is ahhoz az ötlethez amit felvetettetek a talival kapcsolatba.
Jó ötletnek tartom egy kicsit összeszedni az Ace-sokat.
Az én motoromban közel van a 80 000 km hez ezt több mindenböl lászik pl: elsö¶ féktárcsák kopása ,ö¶szehasonlítva egy 30 000-es mocival mérhetöa kopás,tavaj cserélnem kellett a primer láncot amire azt mondják hogy kb:70 000nél idöszerü hogy jelenkezzen ,akor lászott hogy a dugatyúk szélei fényesek és nem kormos mint normál álapotában, az olaj fogyasztása az úgy alakult hogy 350 km-re beverte az 5 deci olajat nagy sebességnél amikor mentünk a balcsira ,utána 3 napig motoroztunk ugyanenyi kiló³métert a tó körül 50-80 km/h val és semmi mérheö fogyasztás ,de hazafelé ismét temósan jöttünk és ugyanúgy beverte az olajat de ezt minden nagyobb túrámon ezt csinálta .
A km óra ötven ezret mutat de ezt úgysem hiszi el senki hogy egy ekkora motort azért tart hogy a garázsban áljon ,nekem szezonban kevés idöm van motorozni mégis évi hatezret belegurítok ,milenne ha ráérnék?Ja és az én gépem 96-os. Voltam az úl R1 bemutatóján csodaszép moci 4 milláért de az aszonyt nem tudnám mégesm ráültetni ,tavaj elvittem egy 929-es el kb 25 km-t mentünk de azt mondta hogy soha söbet
Félszintetikus szerintem a tuti.
Szerintem nem km függvény a motorfelújítás. Inkábbhasználat függő.
Az Ace blokkja normál használat esetén akár 80-at is elmegy felújításmentesen.
Atis
Olajfogyasztás: Erösen fordulatszám hengerállapot és szelepszár szimmering függő. A gyűrű csak akkor kopik ha nagyon sok van a blokkban vagy nyélen használták. Egy amerikai tesztoldalon olvasott leírásban 3-5 dl olajat ír 1000 km-ként ha zavarod illetve a felő forulatszámtartományt használod ki. Nem tudom mit néztek meg a mocidon hogy gyűrűsort rendeltél de gondolom meleg motornál mértek kompressziót+ veszteségmérést merthát abból lehet megállapítani a gyűrűk kopottságát. Meghát mikor füstöl az is nagyon fontos mennyi olajat fogyaszt meg egyebek.
Nagyon körbe kell járni azügyet mert nagyon sok tízezer ft. ról van szó nem beszélve a munkadíjakról.
És ha egyszer belenyúlsz nehéz a végére érni hogy minden tökéletes legyen.
Fodszámmérő: No az enyém is csinál ilyet pedig originál nyitott verzió. szerintem elektromos bibi mert egyszer több hónapig nem volt benne aksi előtte nem de utána csinálta a kis ugrálását.
Ami biztos nem egy komoly olajfogyasztó eredően az Ace.
Ha van még amiben tudunk segíteni csak írj v hívj.
Atis
Szoval mennyi km-után kell ezeket a felujitásokat csinálni- ha elhanyagolt a gép.
Nekem azt mondták bele ne rakjak szintetikus olajat, nekem ásványi van benne, de nekem az előző olaj-amivel vettem abból se fogyott, meg ez sem igau evvel még 2ekm-t se mentem.
Persze én nem vagyok irányadó mert nem pörgetem- mert még ÉN bejáratós vagyok magyarul gyáva vagyok
Én Békéscsabára megyek a bemutatóra .
A hibaüzenet az azt mutatja amit te is irtál ,a 100 lovas tiltást állítólag úgy vették ki hogy valamilyen vezetéket csíptek el rajta ,mivel az én gépem német piacos ott korlátozott lóerrővel került piacra de most ki van nyitva az is biztos .yamahánál kérdeztem és azt mondták hogy ezeknek a mociknak nem lehet irni az agyukat .Persze mondták hogy vigyem be a mocit és majd megnézik de az órabérük nagyon horibilis egy földi halandónak.Sajnos az én mocimnak elég hanyag gazdája volt előtem ígyhát nemgyőzöm helyrehozni azokat a hibákat amiket okozott vagy csak hagyott hogy úgy legyen pl: 5w olajat használt a motorba ami szerintem tul híg bele mivel a gépkönyvben 15w-20w van előirva ,én most 20w motult használok.
Te Hova mész a bemutatóra mert én is megyek ma csak Büdaörsre.
Eddig csak olvastam a hozászólásokat és próbáltam leszürni a tapasztalatokat főleg az olajfogyasztásal kapcsolatban mert azt az enyém is nagyon szereti ha megkűdöm neki főleg nagy melegben autopályán viszonylag nagy sebeségnél ami 180-200 körül szoktam menni,nos ilyen tempónál nagyon sok olajat evett ,de már megrendeltem a gyűrű sort hozzá meg a szelepszár szimeringeket +még a kuplung lamelákat is ki kell hogy cseréljem mert az őszel már az is kezdett megcsúszni nagy fordulatnál . Volna egy érdekes kérdésem ,hátha valaki már tapasztalt ilyet , a fordulatszám mérő minden indításkor 4-5 ször kimegy a tiltás határáig utána lent áll és nem mutat semit állítolag azért csinálja mert 100le korlát volt benne és ezt lett kinyitva ,tud ezzel kapcsolatban valaki valamilyen okosságot? Ma este megyek az új R1 bemutatójára majd csinálok pár képet .Nekem is van 1 oldalam amit a fiam csinált 13 évesen http://www.santazoltan.atw.hu/ Ha valaki szeret motoros talákkozóra járni és bevállalós azt várom 2007 02. 9-11 Tokajban részletek:www.blackdragonmc.hu oldalon
Nem volt valamelyikötök- fekete-ezüst Acével a nyár közepén (asszem augusztusban) Keszthelynél?
Bicajjal mentünk a lányommal egyszer csak ő szól hogy jé ott jön egy ugyanolyan Thunderace mint a mienk! ugy megörült és elcsodálkozott hogy szépen begurigázott az árokba
Persze van egy weboldalam, de az szakmai , egész jó, csak azt nem én csináltam, hanem az osztrák anya- vállalat származékja. MegnézhetitekWald
Talira benne vagyok bármibe, meg ugye felajánlottam hogy elmehetünk a balatoni nyaralomhoz is.
Vannak- ahogy elnézem- egy páran a balaton felvidékről is
Csak ugye sajna egyre jobban belemegyünk azimankóba szoval arrébb van az még.
A szinhez : én azért raknék bele valami világosat is ezüstöt vagy fehéret, mert az a fekete kis arannyal elég komor. Az enyémben is van legalább ezüst, de a kerekeket fel kéne dobni ,lehet hogy olyan matricacsik lesz az nem munkás, festéshez meg a gumicsere nagyon messze van, szerencsére