Te OldPiet hiszen ott kezd élni alattad a vas. Egyébként tényleg jól fogyasztanak átlagban 5,5 ha léped folyamatosan 8 lityi (sk tapasztalat).
De azért kell húzni neki mert a szelepek lekormolhatnak ha elégtelen a gázáramlás és az egy igen költséges akció.
Egyébként ha van időd nézd meg a www.cosmicar.hu alsa festékek címet milyen kis tuti anyagokat lehet kapni az aktuális készletből!
Lehet hogy szégyen, de nekem fogyasztott már 4,7-et De 2 személlyel is 5 körül iszik, igaz nem szoktam 6 e fölé pörgetni- tudom utánna jön meg az ereje
Réb hallattad a hangodat!
Mi újság a testületnél?
Tényleg beépíted az R1-t a falba?
Az elég gáz én egyszer már megtettem itthon a tetőtér anyagába úszik a vasam és megmondom őszintén mintha a szivem kis részét tépték ki volna akkor! Szar érzés!
Szeva pohi, szerintem a rutin beszél belőled! Fél éven kesresztül szivatott az XR-em mert beleszáradt a sár a gyertyapipába. Szerelő (hondás spéci, állítólag ) 7 ezerért megmodta, hogy ez rejtett hiba es full villamosságot kell cserélni a gyújtásnál.... azt amikor meg volt kedvem tökölni amotorral és rájöttem a hibára a mester csak pingvinezett.... tényleg szopatosak az apro hibák...
és akkor itt kérdeznék én i s egyet.. Nem lehet, hogy nekem karbi szinkronnál eltekertek valamit?? és azért nem megfelelő a benzin szint ?? egyébként a mért fogyasztása Csak autopálya 160-as utazóba dobozzal 5,5. Nektek is ily jól eszik. haveromé 2002-ben ugyan ezen az uton 5,05-öt evett. enémben volt akkor 20 ezer ővében 5ezer. nekem sport dob, neki gyári.
Nekem annó az indulás problémáját az öreg cseregyanús gyertyák jelentették. Meg az aksi sem volt fitti. Kiszedtem a gyertyákat megtakarítottam, kis benzin tájuk és már indult is. Meg olyan dologgal szívattam még meg magam, hogy hallgattam havereomre aki azt tanácsolta, húzzam rá 2x a szívatót toljam vissza és azután majd indul.....persze, hogy nem indult...... Később rájöttem, hogy szívató fullra és indítás aztán mikor beröffent visszatoltam fokozatosan.......Végül is arra akartam kijukadni, hogy nagyon apró kis hülyeségek miatt is nem indulhat a vas....
És megint beszopatott ez a genyooooooooooooooooóóóóóóóó Átkurta az ékezeteket...
Asszem befejezem. Ezek a tények!! Segitsetek némónak.
na meg olvassatok itt egy kicsit milyen az amikor a sajátom nem igazán jó...
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9038990&la =61791486
Legjobb egyenes a kanyar!!!! üdv: Nektek
ui: Ja felajánlottam némonam , hogy benevezek az Erdélyi túrájukra és annyiszor lökhet a szakadékba ahányszor többet köszörül 3 másodpercnél( egésznap!!)
...sajnos sok ahiba mert sietek pocket bikázni.... CSőőőGázzzz
Akit érdekel a Thunderace kezelési utasítása, vegye fel velem a kapcsolatot. A nevem után beírtam az e-mail címemet, pár napig ott hagyom. Mailben nem tudom elküldeni, mert nagy fájlokról van szó.
Számot cserélünk, és megoldjuk postán, vagy személyesen.
Egyébként típustól függetlenül muszály a pöcc-röff, esetleg meg lehet próbálni betolni, ha úgy sem indul, akkor valóban gond van. Lehet, apróság is, de az is tud szívatni.
Én csak a fekete felnivel nem vagyok kibékülve, bár igy nem látszik rajta a piszok meg az olaj. talán az ezüst felni lenne a legszebb, de lehet hogy megteszi valami felnicsik matrica.
Hááát... az elég messze van!
Ja át lesz festve de még mindíg hezitálok milyen legyen.
Ja Óriási pedig azonos a teljesítmény bár az Ace főtengelye 4 kilóval könnyebb a másiknál és nem hatos csak ötös a váltója de mégis sokkal erőszakosabb és talán fürgébben szedi is a lábát az alsó tartományban ha több gázzal lösz ki. Meghát a sportcső miatt a hangja is finoman zorkó ami megint gyorsabb benyomást kelt.
De lehet csak az átszokás miatt van ez az érzésem. Végülis tök mindegy k...ra megy mindkettő így nincs miért aggódnom legfeljebb a túlzott csuklómozdulat miatt.
Néztem egyébként én is a sárgát nagyon ütősnek találom bár úgyhiszem nem gyári de mindegy is. Hát megfontolandó ez a szín is.
Egy biztos akármilyen színe lesz szép lesz az tuti.
Április 1-től gurulhat az enyém is- addig marad a robogó , bar avval inkább csak, ha gyorsan el kell intézni vlamit.
A ruhájával mit csinálsz átfested? Más szinü lesz, vagy marad a piros?
Nagy a külömbség a Fazerhoz képest?
Helóka OldPiet,
Képzeld tegnap este megvásárolták a Fazert!
Király mert igy a felszabaduló energia egy részét az Ace helyreállításába tudom fektetni. Úghogy kb 1 hónap és új ruhában fog tündökölni a vas.
Ja ma du kicsit kimentem vele és hát.....ez valami még a másikhoz képest is.
Igazi kis örömvolt a csukótorna mégha kicsit csúszós is a flaszter.
Egyébként nevet fogok váltani majd úgy is látod, látjátok és a tavaszi rajzást majd megszervezhetjük!
Némo,
Ez szerintem baromság mert különben mindóek töltenék fel 50-50%-ban fagyálló folyadékkal amiről ugye tudjuk mire való.
Mindegy a lényeg, hogy indulnia kell de lehet apró fars levegő probléma is. Azt ugyan nem tudom mi az ára de a neten iszonyúan nyomott áron lehet Ace-hez jutni (sajnos). Tehát mégegyszer mondom nézz körül mert lehet a másik kulcslátás esetén is bepöccen és akkor már viheted is!Egyébként az egyém 8 hónap ridegtartás (fűtetlen kültéri tető alatt) után kb 5mp altt röffent....és kész. Nem hiszem ha tuti a blokk fel kell húzni mint a zsebórát!
LÉGY RÉSEN!
A tulaj erősködik hogy nem a Yamaace-nek találták ki a 10 fok alatti time-ot! Rendes, mociszertető gazdinak látszik,esküdözik hogy tuti a gép, semmi gondom nem lessz vele. ???????
Lényeg hogy a legjobb szerelő se lát bele!Az egyetlen amit egy szerelőtől elvárhatsz az alig több mint amit te is látsz, azt vegye észre. Sőt lehet hogy egy márkatárs többet tud róla mondani mert van összehasonlitása. Az meg hogy belül látszik hogy javitott egy spoiler egy 10 éves motoron még nem döntö. És ha folyik a teló az is normális 55 e km után.Viszont lehet hogy az egész teló ki van kopva, friss a sziemering és még 2 e km-t nem fog folyni aztán vehetsz uj telót (vagy totál felujithatod) most melyik a jobb? Én inkább a bukás nyomait keresném. sérült e váz futómü stb. A motoron meg hogyan indul milyern a járása pláne hidegen , nem e füstöl, nem szivárog valahol stb.
És sajna az egész bizalom kérdése: el kell beszélgetni a tulalyal , miota van nála mikor mit csináltatott rajta, minnél többet mesél annál több ellentmondásba kerül vagy meggyözödsz róla hogy tényleg jó a motor- egy nagyjavitás akkor is benne van a pakliba az majd egy szezon után derül ki nálad.
De végül is azért nem kerül 3 millióba minrt egy uj.
Én eddig három használt motort vettem_
1. egy Kawa 250-es ZZR-t naked állapotban ami engem nem zavart,viszont sok egyébb baja lett pl elektreomos hiba, senki nem tudta megcsinálni 300 eFt-ért vettem ráköltöttem 150 eFt és eladtam 150 e Ft-ért ugyhogy nem nagyon ment.
2. SuzukiGs 500-as 2 hetes korában vettem 2 szezont használtam (350 e Ft-al az uj ár alatt) tökéletes volt .
3.Thunderace, első tulajtol vettem a 14700km-nek megfelelő állapotban, nagyon szép állapotban ,mentem vele egy szezont és nem jött ki semmi bibi, szoval nem fáztam rá.
De azért kell húzni neki mert a szelepek lekormolhatnak ha elégtelen a gázáramlás és az egy igen költséges akció.
Egyébként ha van időd nézd meg a www.cosmicar.hu alsa festékek címet milyen kis tuti anyagokat lehet kapni az aktuális készletből!