No...,
Nekem úgy tűnik az előttem szólók hangjából, hogy kell egy jó szerelő ismerős aki talán nem téved, vagy egy hely ahol értenek is a motorhoz és objektíven mérik fel a költségvonzatait a vasnak.
De van több Ace is a neten jól nézz körül mert csak egyszer tudsz választani!!!!!!
Jó tippek, de a szerelő se fog belelátni a blokkba, meg sok más dolgot se fog meglátni. Azt meg nem lehet elvárni hogy haggya egy érdeklődő szétszedetni a blokkot.
Van olyan autoszerelő barátom aki vásárlás után motorgenerállal kezdte
Szerintem behalt az aksi....megesik az enyém sem indul, mikor jöttek megnézni, de legalább ők tudták mire sámítsanak és szépen kivárták amíg megtisztítottam a gyertyákat aztán rábikáztunk és már vonyított is mint az állat
Arra gondolni semm erek, hogy olyan olaj van benne ami a hideget nem bírja és megszorult......
Használtmotor vásárlásnál van 2. lehetőség ami jó. A fazer által melített szervízben átnézetés ennyi még az árból is lealkudható és ha rosszabb mint ahogy az eladó mondta, akkor is csak 12.000 buktál nem több 100.000-et a későbbi motorcserén. A másik jó megoldás, hogy a szerelőt magaddal viszed. Szerencsére nekem van ilyen ismerősöm, így én nem voltam a vásárlásnál gondban. Mikor én mentem venni a thunderace-t nem láttam rajta semmi hibát. A szerelővel visszamenem ő meg sorolta, hogy itt ez volt ott az volt cserélve, oldala már sérült. ERRE nagyonFIGYELJ!!!! --- Az összes idomot szedd le, mert csak belülről látszik, hogy valóban nem volt törve. Ha törve volt ott vannak a műanyag ragasztásból visszamaradt forradások, kívülről nem látszik.....
Ki kell próbálni utcán, nem húz e valamerre....stb. lehetne sorolni, de a legjobb a szerelő vagy veled, vagy odaviszed. Bár ha veled megy a szerelő ő sem fog belelátni a blokkba.....a szervízben gondolom jobban megnézik. Tehát mindenképpen szervíz
Ha megengeded pár dolog....
a vasnak indulnia kell minuszban is legfeljebb a szívaton kivül kicsi gázt kell húzni. ha valaki motort akar eladni nem tölti fel az aksit? háááát ez elég neccesen hangzik! az 55e km biztos tuti de talán kicsit sok...
Ha nem vagy biztos a dolgodban inkább vállalj be kb 10-12 ropis díjat amiért a márkaszerízben átnézika vasat és elmondják a következő költséges cseréket javításokat.
Egyébként egyetértek OldPiet-tel ha valaki motort akar eladni ami nem egyszerű akkor nyomja nem kerülgeti a dolgot.
Jó vásárlást és minél előbb itt a vassal!
Tudod öregszem ilyenkor már tévesztek....
Egyébként nem az a lényeg hány kila vagy . Sok amatőr srác nyomul csak a feeling kedvéért . szerintem az lényegesebb mint az a pitinek nevezhető trófea a végén.
Egyébként ma már én is csak múltidőben tudok a Fazerről beszélni mert megvásárolták tőlem hiheted nagyon sajnálom, de az Ace azért jobb....
Néhány indítózás után lemerült az aksi. Mivel elég messze van tőlünk, hétvégén megyünk vissza és akkor remélem elindul. Ezért is kérdeztem, mire figyeljünk majd.
Gondolom az eladó azért most feltöltötte az aksit. Probálta töltött aksival inditani?
Mondjuk a robogom is pár hét után nehezen indul , mert a karbiban elfogyik a benzin, de néhány perc köszörülésre ment. persze itt lehet hogy más a gond.
Az Exup müködik?: ráadod a gyujtást és kattog egy kicsit aztán inditózol.
az enyém 3 fokban is pöccre indul, de monnyuk ez nem jelent semmit... így látatlanba nem is nagyon lehet mondani okosságot... ha az én tapasztalataim érdekelnek esetleg, keress meg mail-ben...
Tanácsadásra nem válalkozom, mert nem értek hozzá, csak agázt tudom huzni, azt is csak módjával
Akkor az a piros moci aminek a képén egy foxi kutyus álldogál? Ha az beszéltem a tulajjal mert megakartam venni a doboztartóját, de én nem akartam akkora dobozt meg nem túl olcson kinálta. Lényeg hogy mesélte hogy másmilyen motorral jár tavasz óta.
Sziasztok,
szeretnék venni egy 97-es YZF 1000R vasat, mit tanácsoltok, mire kell odafigyelni vásárláskor?
A motor tegnap este (elég hűvös volt) fél éves állás után nem indult, (az akksi is elég gyenge volt)55e km van benne. A tulaj szerint 10 fok felett pöccre indul. Szerintetek ez normális? Ha beindul, mire kell odafigyelni?
Nagyon szépen köszönöm a dícséretet!!! A Te géped is nagyon ász! Sokáig nagyfazerről álmodoztam, azóta inkább az idomosabb gépek felé húz a szivem!!
Nem hallottam még erről a kupáról! De jó ezt hallani :) Viszont sajna pályára nem sűrűn jutok fel (eddig még nem voltam, bár ezen szeretnék változtatni), meg a súlyom sem túl nagy előny egy ilyen "kis" gépen, főleg hogy a többi srác aki ilyen gépen ül általában max. 70 kilós :)
Király a telek jókat lehet sátorozni rajta...
egyébként ja Mátra Bakony esetleg kicsi szlovákia úgy tudom arra jó sok kanyar akad a hegyek között
messze van a víztől a kecód?
örülök hogy egyben vagytok! Nekem sikerült 2 hét után megborítanom a vasat, bár minimális tempónál fektettem le, azért elég rendesen a földhöz vágott.. dehát full protektoros szerelés megérte a pénzét :) Motornak szerencsére egy apróbb karcon kívül nem lett baja
Hát igen, ez teccik a Thunder szériában, hogy testes gépek, nagy súllyal, és nagy tekintéllyel :)
Sikerült NEM összetörni sőt egy karcolást se kapott még. Kicsit öregurassan vezetem, de állati jó hogy lazán nincs ellenfél gyorsulásban stb az utcán (R1-esek,Gixeresek veletek nem szoktam talizni, vagy olyankor éppen nem sietek ) Biztos vadabbul mennék egy 600-assal.
Egyébként a feleségem meg a lányom is megszerette a mocit és nagyon tetszik nekik, tekintélyes szép moci!
A kötelező valóban 1/4 évre csak 5 körül van, de a paciadó az még több , igy a 1/4 évre a megtakaritás havi 5 e Ft. Ha lehet menni akkor , nem sokalnám, de biztosra vettem hogy szinte semmit nem lehet menni 1.névben.
Nem tudom mire gondoltál északra? Ha a Mátrára az szuper lenne, de benne lennék egy Bakonyi turába is, esetleg lehet támaszpont a Balatoni nyaralom A kert elég nagy és akkor még nem nöl a fü, remélem
hát alkatilag talán picit nagy vagyok rá, meg el tudnék még képzelni pár pacit benne, de inkább ezzel gyűjtöm a tapasztalatokat, hogy aztán még biztosabb háttérrel üljek egy nagyobb vasra... eddig 5250km van a vasban, és mindez szerencsére műszaki hiba nélkül, aminek nagyon örülök!
Igen, Thundercatet akartam venni, és később még talán lehet is róla szó, de most pár évig még marad az RS, elvégre világéletemben új motorról álmodtam, és most ittvan a seggem alatt
És Te hogyállsz az Ace-val? összebarátkoztatok már? :) gondolom már sikerült betörni
Nekem úgy tűnik az előttem szólók hangjából, hogy kell egy jó szerelő ismerős aki talán nem téved, vagy egy hely ahol értenek is a motorhoz és objektíven mérik fel a költségvonzatait a vasnak.
De van több Ace is a neten jól nézz körül mert csak egyszer tudsz választani!!!!!!
Van olyan autoszerelő barátom aki vásárlás után motorgenerállal kezdte
Arra gondolni semm erek, hogy olyan olaj van benne ami a hideget nem bírja és megszorult......
Használtmotor vásárlásnál van 2. lehetőség ami jó. A fazer által melített szervízben átnézetés ennyi még az árból is lealkudható és ha rosszabb mint ahogy az eladó mondta, akkor is csak 12.000 buktál nem több 100.000-et a későbbi motorcserén. A másik jó megoldás, hogy a szerelőt magaddal viszed. Szerencsére nekem van ilyen ismerősöm, így én nem voltam a vásárlásnál gondban. Mikor én mentem venni a thunderace-t nem láttam rajta semmi hibát. A szerelővel visszamenem ő meg sorolta, hogy itt ez volt ott az volt cserélve, oldala már sérült. ERRE nagyonFIGYELJ!!!! --- Az összes idomot szedd le, mert csak belülről látszik, hogy valóban nem volt törve. Ha törve volt ott vannak a műanyag ragasztásból visszamaradt forradások, kívülről nem látszik.....
Ki kell próbálni utcán, nem húz e valamerre....stb. lehetne sorolni, de a legjobb a szerelő vagy veled, vagy odaviszed. Bár ha veled megy a szerelő ő sem fog belelátni a blokkba.....a szervízben gondolom jobban megnézik. Tehát mindenképpen szervíz
Ha megengeded pár dolog....
a vasnak indulnia kell minuszban is legfeljebb a szívaton kivül kicsi gázt kell húzni. ha valaki motort akar eladni nem tölti fel az aksit? háááát ez elég neccesen hangzik! az 55e km biztos tuti de talán kicsit sok...
Ha nem vagy biztos a dolgodban inkább vállalj be kb 10-12 ropis díjat amiért a márkaszerízben átnézika vasat és elmondják a következő költséges cseréket javításokat.
Egyébként egyetértek OldPiet-tel ha valaki motort akar eladni ami nem egyszerű akkor nyomja nem kerülgeti a dolgot.
Jó vásárlást és minél előbb itt a vassal!
Tudod öregszem ilyenkor már tévesztek....
Egyébként nem az a lényeg hány kila vagy . Sok amatőr srác nyomul csak a feeling kedvéért . szerintem az lényegesebb mint az a pitinek nevezhető trófea a végén.
Egyébként ma már én is csak múltidőben tudok a Fazerről beszélni mert megvásárolták tőlem hiheted nagyon sajnálom, de az Ace azért jobb....
Mondjuk a robogom is pár hét után nehezen indul , mert a karbiban elfogyik a benzin, de néhány perc köszörülésre ment. persze itt lehet hogy más a gond.
Az Exup müködik?: ráadod a gyujtást és kattog egy kicsit aztán inditózol.
Akkor az a piros moci aminek a képén egy foxi kutyus álldogál? Ha az beszéltem a tulajjal mert megakartam venni a doboztartóját, de én nem akartam akkora dobozt meg nem túl olcson kinálta. Lényeg hogy mesélte hogy másmilyen motorral jár tavasz óta.
szeretnék venni egy 97-es YZF 1000R vasat, mit tanácsoltok, mire kell odafigyelni vásárláskor?
A motor tegnap este (elég hűvös volt) fél éves állás után nem indult, (az akksi is elég gyenge volt)55e km van benne. A tulaj szerint 10 fok felett pöccre indul. Szerintetek ez normális? Ha beindul, mire kell odafigyelni?
Tvt :))) ez jóóó, igazából Tyt :))
Nagyon szépen köszönöm a dícséretet!!! A Te géped is nagyon ász! Sokáig nagyfazerről álmodoztam, azóta inkább az idomosabb gépek felé húz a szivem!!
Nem hallottam még erről a kupáról! De jó ezt hallani :) Viszont sajna pályára nem sűrűn jutok fel (eddig még nem voltam, bár ezen szeretnék változtatni), meg a súlyom sem túl nagy előny egy ilyen "kis" gépen, főleg hogy a többi srác aki ilyen gépen ül általában max. 70 kilós :)
asszem itt szebb a fü (persze házikó is van )
Kurva jó a géped!
Mindig öröm számomra az ha RS-t látok.
Tudtad hogy van kimondottan erre a tipusra magyar kupa ahol bárki elindulhat.
egyébként ja Mátra Bakony esetleg kicsi szlovákia úgy tudom arra jó sok kanyar akad a hegyek között
messze van a víztől a kecód?
örülök hogy egyben vagytok! Nekem sikerült 2 hét után megborítanom a vasat, bár minimális tempónál fektettem le, azért elég rendesen a földhöz vágott.. dehát full protektoros szerelés megérte a pénzét :) Motornak szerencsére egy apróbb karcon kívül nem lett baja
Hát igen, ez teccik a Thunder szériában, hogy testes gépek, nagy súllyal, és nagy tekintéllyel :)
Egyébként a feleségem meg a lányom is megszerette a mocit és nagyon tetszik nekik, tekintélyes szép moci!
Nem tudom mire gondoltál északra? Ha a Mátrára az szuper lenne, de benne lennék egy Bakonyi turába is, esetleg lehet támaszpont a Balatoni nyaralom A kert elég nagy és akkor még nem nöl a fü, remélem
Igen, Thundercatet akartam venni, és később még talán lehet is róla szó, de most pár évig még marad az RS, elvégre világéletemben új motorról álmodtam, és most ittvan a seggem alatt
És Te hogyállsz az Ace-val? összebarátkoztatok már? :) gondolom már sikerült betörni