Hát tudom, hogy kell...
De a fém fékcsövet megcsinálják 20-ért, az tudom.
De jó fos már a gumim, azt is szerválnom kell... nagyobb féknél úgy táncol eleje hátulja az úton mint egy balerína!
A fék tuningot meg csak ajánlani tudom. A ringen nem tapasztaltam semmi puhulást. És szerintem a pályánál nagyobb igénybevételt senki nem fog produkálni közúton
hmmm... nagyobb lánckerék, nagyon finoman hangzik!
na majd felteszem az órát és megmérem rendesen, hogy mi a vége!
de előtte egy olajcsere kéne szegénykémnek!
Az kb 260 körül van. Legalábbis az enyém ennyit ment egyszer mikor kipróbáltam.
Bőven elég.
Már a ring célegyenesében a 4. is leforog
De megkapja hátulra a nagyobb lánckereket is
Tegnap leteszteltem keményen! Menyi a vége szerinted?
Mert most nagyon közel jártam hozzá!
5ben 9-10es fodulaton ment... vajon az menyi?
Még nem volt időm beüzemelni tesódtól szerzett km órát!
150-be mi kerül? teljes idom készlet?
Egyébként bocsi, hogy nem írtam a lánckerekekről, de tartoznak és elfelejtették megadni pénteken úgyhogy csúszik a dolog!
Szia Ess!
Nehari, hogy ilyen későn szóltam, de csak mostanra tudtam kideríteni a lánc számát.
Majd ha lesz egy kis időd rám akkor nézd meg légyszives mennyibe kerül a lánckerék, de nem akarlak basztatni vele... mégegyszer bocsi.
Hát igazság szerint kívülről nincs a legjobb bőrben, mert utángyártott idomok vannak rajta és csúnyán elálnak az illesztések, meg hiányoznak csavarok stb...
Hát csinosítgatni kell... de nem elveszett ügy szerinem...
Hát ha van türelmed visszaolvasni ezt a topicot még web-lapja is volt a Thunderaceról, de aztán átment zenei weblapba, mert zenélt is, ha jól emlékszem.
De a fém fékcsövet megcsinálják 20-ért, az tudom.
De jó fos már a gumim, azt is szerválnom kell... nagyobb féknél úgy táncol eleje hátulja az úton mint egy balerína!