Hali!
Most, hogy már mentem néhány km-t a motorral az tűnt fel, hogy ha megállok 1-esben akkor nem tudom nullába kapcsolni. Csak úgy ha combból rántok egy nagyot a váltón akkor beveszi a kettest és onnan simán és finoman tudom kapcsolni a nullát. Szerintetek mitől van ez, vagy ennek ilyennek kell lenni (bár a többi motorral amivel mentem egy kis pöccintésre vette a nullát, szóval nem hiszem.) ?
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy hogyan lehet az OIL felirat ( gyújtás ráadásakor) alatti szervízmérőt újra indítani, mert mindent elvégeztem amit kellet, és szeretném, hogy elölről kezdje a mérést.
Ja, és hogy kell a fékfolyadékot kicserélni, teljesen.
Előre is köszi!
Te, nem nagyon tudom, hogy otthon ebből mennyi van, de pl itt az X modell az elég ritka motor és tartják is az árukat rendesen. Szerintem amúgy ez a 450 körüli ár ez teljesen korrekt, ha egy 5 éves darabot veszünk példának.
Tervezem, hogy veszek egy használt, 2005-ös XT-t. A motor menetteljesítménye milyen? Kb. mennyi a végsebessége, és mennyi idő alatt gyorsul 100-ra? Tudom, hogy nem kell tőle sokat várni, de azért érdekelne.
Szerintetek mennyi a reális ára egy 2005-ös, 15 ezer km-es XT X-nek?
Az enyémben portugál volt az indító relé.
És itt nagy rejtély..ugyanis: elvileg minden xt 125-ugyanolyan az indító-relé, ez egyértelmű is (lenne), hogy egy típuson belül nincsenek különböző technikai megoldások. Vettem a motorhoz egy Haynes-manualt, ez a piacon kapható legrészletesebb, majdnem 400 oldalas szerelési kézikönyv. Ebben a könyvben az illusztráció szerint az indító-relé így néz ki: http://motorcycleproducts.co.u... Az én motoromban azonban ilyen van: http://www.4hd.net/images/prod... (nem pont ilyen, de majdnem ugyanilyen, kocka formájú) És ez tuti gyári, mert a vázra felrakott fém tartókonzolhoz senki sem nyúlt hozzá. Az alkatrész kereskedésekben szintén mind a kettőt lehet kapni, az előbbiből egyértelműen több van, sokkal népszerűbb. A haynes manual elektronikai kötésrajza szerint viszont a 2. verzió helyes, tehát már ez is ellentmondásos. Most akkor az lehetséges, hogy egy azon modell (XT 125 X), ugyanazzal az évjárattal MÁS műszaki megoldásokkal rendelkezzen?
Sajnállak nagyon, viszont nem vagy egyedül!
Barátomnak is XT-je van, és pont a házunk előtt indította be a motorját, amikor pontosan ezt történt, a motor beröffent, de az indító tovább tekert, gyorsan kiszedtünk mindent, és láss csodát, a haveromnak is kínai indítórelé volt benne, később megnéztem, az enyémbe japán van, vagyis valószínű a gyári, nem tudom kik cserélgetik ki ezeket, vajon a tulajdonosok, vagy a márkakereskedések, mert mind a 2 -n egy Yamaha szalonból vettük.
Szóval
Egyébként egy hete vasárnap meghalt alattam a rohadék. Csorogtam haza a csúcsforgalomban még fél-hideg motorral, olyankor még alapjárat nagyon instabil, szóval néha mikor várom a zöldet leáll. Ilyenkor újraindítom (a fene gondolta volna...) így történt ez most is...indít gomb megnyom, önindító teker, motor beröffen, indító gomb elenged...önindító teker tovább. Anyád. Gyújtás le, kulcs ki, önindító teker tovább. Próbáltam a kormány-nyaknál széthuzigálni mindent, amit értem, de semmi hatása nem volt, addig forgott , amíg le nem szívta az akksit teljesen, akkor már nagyon forró volt az önindító háza. Később kisebb tortúra után a szerelőnél az indító relé ellenőrzésének céljából megnéztük az elektromos rendszert, konklúzió: atom módon széjjel van gányolva az egész. Nem gyári, más modellbe való indító-relé, elvágott, szabadon-lógó élő vezeték(!), ilyen finomságok. Helyrehozni nem annyira nehéz, engem inkábbb az érdekelne, hogy egy alig 3 éves motornál _miért_ kellett ezt így megoldani, mi volt az indító ok? Mármint ezek a kis kapcsolók és relék pár ezer forintba kerülnek csak... Sebaj, nemsoká kész lesz.
Most, hogy már mentem néhány km-t a motorral az tűnt fel, hogy ha megállok 1-esben akkor nem tudom nullába kapcsolni. Csak úgy ha combból rántok egy nagyot a váltón akkor beveszi a kettest és onnan simán és finoman tudom kapcsolni a nullát. Szerintetek mitől van ez, vagy ennek ilyennek kell lenni (bár a többi motorral amivel mentem egy kis pöccintésre vette a nullát, szóval nem hiszem.) ?
Azt szeretném kérdezni, hogy hogyan lehet az OIL felirat ( gyújtás ráadásakor) alatti szervízmérőt újra indítani, mert mindent elvégeztem amit kellet, és szeretném, hogy elölről kezdje a mérést.
Ja, és hogy kell a fékfolyadékot kicserélni, teljesen.
Előre is köszi!
Ha valakit érdekel megnézhetitek itt: http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Tervezem, hogy veszek egy használt, 2005-ös XT-t. A motor menetteljesítménye milyen? Kb. mennyi a végsebessége, és mennyi idő alatt gyorsul 100-ra? Tudom, hogy nem kell tőle sokat várni, de azért érdekelne.
Szerintetek mennyi a reális ára egy 2005-ös, 15 ezer km-es XT X-nek?
És itt nagy rejtély..ugyanis: elvileg minden xt 125-ugyanolyan az indító-relé, ez egyértelmű is (lenne), hogy egy típuson belül nincsenek különböző technikai megoldások. Vettem a motorhoz egy Haynes-manualt, ez a piacon kapható legrészletesebb, majdnem 400 oldalas szerelési kézikönyv. Ebben a könyvben az illusztráció szerint az indító-relé így néz ki: http://motorcycleproducts.co.u... Az én motoromban azonban ilyen van: http://www.4hd.net/images/prod... (nem pont ilyen, de majdnem ugyanilyen, kocka formájú) És ez tuti gyári, mert a vázra felrakott fém tartókonzolhoz senki sem nyúlt hozzá. Az alkatrész kereskedésekben szintén mind a kettőt lehet kapni, az előbbiből egyértelműen több van, sokkal népszerűbb. A haynes manual elektronikai kötésrajza szerint viszont a 2. verzió helyes, tehát már ez is ellentmondásos. Most akkor az lehetséges, hogy egy azon modell (XT 125 X), ugyanazzal az évjárattal MÁS műszaki megoldásokkal rendelkezzen?
Barátomnak is XT-je van, és pont a házunk előtt indította be a motorját, amikor pontosan ezt történt, a motor beröffent, de az indító tovább tekert, gyorsan kiszedtünk mindent, és láss csodát, a haveromnak is kínai indítórelé volt benne, később megnéztem, az enyémbe japán van, vagyis valószínű a gyári, nem tudom kik cserélgetik ki ezeket, vajon a tulajdonosok, vagy a márkakereskedések, mert mind a 2 -n egy Yamaha szalonból vettük.
Szóval