Teljesen, és maximálisan egyetértek, a Honda blokkjai, szó szerint más dimenzió, tapasztalat, van egy két haverom akinek 125-s Hondájuk van ( Varaderi, Cbr, Cbf), maga a motor nem jobb, de pl. a blokkot valóban annyira jellemzően Hondás, kifinomultság jellemzi, természetesen a Yamaha is az egyik legjobb motorgyártó a világon, de valahogy a kismotorjaiba nincs annyi kraft, ettől függetlenül persze nagyon jók, de meg lehet nézni egy 125-ös Yamaha és egy Honda motort, persze vannak itt is kivételek, de általánosságba elmondható, hogy maga a Blokk a Honda kismotorjaiba is pont olyan kifinomult mint a nagyobb modelljeibe, míg a Yamahánál nem teljesen így van.
Érdekes egyébként ez a 4T blokk téma. Kicsit kapcsolódik is sz XT/XR dologhoz is. Szóval sokan mondják, hogy megölhetetlenek, aminek persze van valóságalapja, mert elég egyszerű technikák ezek, semmi sallang, csak a funkcionalitás. Innen is volt valaki, aki 100k km-t beletolt az XT-be, ami azért nem kispályás dolog. Viszont beszarás, hogy blokk és blokk között mekkora különbség van. Honda CG-n jogsiztam (ugyanaz a blokk van az XR-ben és még sok másik motorban) valamint volt nálam egy karika erejéig XR is, de azt kénytelen vagyok keserű szájízzel elismerni, hogy a Honda blokkja mennyivel kulturáltabb, szinte más dimenzió... Jéghideg motornál is stabil alapjárat (XT-nél mindig össze vissza elmászkál és sokat kell melegíteni, mire beáll, legalábbis nálam, de úgy hallottam, hogy ez gyakori probléma), szebb, halkabb és selymesebb motorhang (ellenben pl az én XT-mben, amiben van 12.000km, ronda csörgős hangja van, pedig lelkiismeretesen be lett járatva és szervizelve is volt.) Tök egyformák (olyannyira hasonlítanak, hogy nekem a szervizben pl XR-hez való kuplung-lamellákat küldtek(!), mert összekeverték) ...aztán meg közben mégis különbözőek.Érdekes, hogy a YBR-ben lévő kínai blokkok meg szépen járnak...ki érti ezt?
Sza.Érdeklödnék hogy mit kaptál a rend öreitöl?Mert én most csináltam meg A kategoriát és még kb másfél hét amig jogsi a kezemben van de már mennék.B jogsim már van 3 éve.
Alapvetően az XT és az XR is kb ugyanannyit tud teljesitményben, és ugyanolyan strapabíró mind2 blokk... végsebesség is kb ugyanottvan: kb 115km/h... Még annyit a hsz.edhez hogy az h vmi 4ütemű nem egyenesen arányos azzal h strapabíró... és a kis 125ös 4t gépektől ne várd h gázra könnyedén kerékre fognak jönni... Nameg ugye ez egy XT-s fórum, itt 1értelmű h mindenki az XT-t fogja ajánlani, uh sztem olvass utána mind2 motornak (elég sok teszt van róluk, pl itt boncteremben) és dönts ahogy jónak látod...
>Davis< En bolondos gyerek vagyok es szeretem a motrokat kiba*ottul! Es nekem olyan kene ami birja a strapat, szal nehez legyilkolni (4utem) de viszont ha odahuzom a gazt v a kuplungal jattszok akk emelkedjen az elso kerek, de viszon turzni is nagyon sokat szeretnek vele! Vegsebessege mennyi?
Az Xr az ugyan ott van mint az Xt ezt megmondta minden nagy motoros de szerintem az Xt az valamennyivel erősebb mint az Xr!Egy biztos az h nehezen lehet őket megölni!
Köszi a válaszokat.
Az XR 125 teljesítményben ugyan annyit tud mint az XT125? Bocs hogy itt kérdezem, de látom ti legalább aktívak vagytok.