Sziasztok! Eladó lett a szeretett kis gépem, ha valaki keresne egy tuti masinát :)
Az említett láncot már ki is cseréltem tegnap.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xjr_400_r-11311878
Ohh, nos én még ezt nem tapasztaltam deee köszi mert mindíg szívesen halgatom a tapasztalatokat, jó tudni hogy az a kis vacak is ki tud babrálni az emberrel!
Volt Olyan is volt, hogy a kuplungkar kapcsolója adta fel. Egy mikrókapcsoló, ami nem nagyon szereti a port, meg a vizet sem. Főleg azt nem, ha poros és utána alaposan megázik. Némi spray, meg sűrített levegő általában segíteni szokott.
Szevasztok, xjr-en eddig nem tapasztalt hibára akadtam, nem indult a gép rájöttem nincs szikra, majd hamar eszembe jutott egy régi ismerős aki nemrég mesélte, hogy ( neki hondája van) nem akart indulni a moci mire hosszas keresgetés után rájött az oldal sztender elektronikája tilt. És most én is jártam csatlakozók szét össze kitisztít és minden okés, elég blama dolog ha túra alatt jön ki a hiba, volt már valakinek ilyen gondja???
Ez nem kérdés és megint Bussa mellé állok az XJR blokkja FJ blokk tehát blokktesók vagyunk az Fj 1.2 vel. nagy szerencsém volt pár éve egy japán mérnökkel beszélni és ő is hosszasan ecsetelte az ásványi és a szintetikus olaj közötti külömbséget. Ezt a motort még anno ásványira tervezték és ennyi!!!!
Az XJR blokkja alapjaiban úgy 35 éves konstrukció nagyjából. Talán még az FJ 1100-ből származik. Ebből már lehet sejteni, hogy nem biztos, hogy szintetikusra tervezték Motul észter bázisú, fél szintetikusnak mondott 10W-40, esetleg 10W-50 az 5100-as sorozatból. Én ezt szoktam használni, eddig nem volt ellene kifogása
Köszi! A másik nagy kèrdès hogy a xjr_be mivel lèg-olaj hűtès ásványi,vagy szintetikus a jobb! Hallottam_ olvastam ezt is azt is! nekem a márka kereskedèsben ásványi olajat adtak!
Helló, jó néhányan vallják azt hogy szezon előtt mindíg cserélni kell az olajat, alapvetően ezzel én is egyet értek, viszont az én mocim október végén készült el és mentem vele kb. 200 km nem fogom most lecserélni még csak el sem szineződött az olaj. A friss olaj mindig jót tesz a motornak az biztos!
Sziasztok! Tavaly cserèlt motorolajban kicsivel több mint 1000 km van. A kèrdèsem az lenne hogy illendő e cserèlni szezon előtt, vagy mèg használható! Köszönöm!
Ma reggel -5 fokban tettem egy próba kőrt igazi csak 4 km futómű próba gyanánt úgy tűnik èrdemes volt hozzá nyúljak.ez a rövid táv is elèg volt hogy nyári kesztyűben kezdjen fázni az újjaim.ja meg egy kövèrebb gázadásra még csóválta a seggèt! De nagyon jól esett.eddig bírtam!
szia bussa. ma reggel megjöttek a lapkák.egy kissé meglepett a gyári 274-es méret.mert általában 5-százados lépcsökkel árulnak lapkákat.és még egyszer köszönöm.
Költségekben nincsenek nagy csodák, egy lánc-szett nagyjából ugyanannyi minden hasonló kategóriás motorra, az olajak szűrők stb is hasonló gyakorisággal kellenek, hasonló árakon. Mivel nem fiatal motorról van szó, előfordulhatnak apróbb meghibásodások, az alkatrész árak itthon felejtősek. Google segíthet.
Nem a súlyára hanem a költségekre gondoltam,da ha van hasonló formavilágú A2-vel vezethető motor ötleted azt szívesen meghallgatom vagy az XJR a legjobb választás ebben a kategóriában és mivel ez a kategória kielégíti az igényeimet így majdnem egy életre választanék, tehát nem akarom elkapkodni
A következő méretű lapkák maradtak: 271-es 1 darab, 272-es 1 darab, 274-es 2 darab, és 280-as 1 darab. 275-ös helyett tökéletes a 274-es A szükséges kilenc lapkából így kettő már megvan.
Az említett láncot már ki is cseréltem tegnap.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xjr_400_r-11311878
http://www.motul.com/hu/hu/pro...
2004es XJR1.3-ba milyen olajat ajánlotok?