sziasztok, érdekelne a tapasztalatok . az a problémám hogy kb 80 fokot eléri a motorolaj hőmérséklete és akkor el kezd világítani az olaj szint visszajelző.yamalube 20w-50 olaj van benne ezen íves hűtő van japán belpiacos 1200 előre is köszi,
XJR 400-hoz új féktárcsa első féktárcsa eladó!
átmérő 298 mm
Párban 25000 Ft
FZR 1000-re lett rendelve de rosszat küldtek.
Amint látszik fel is szerelték!
Kopás nem mérhető rajta!
1993-as XJR 400-hoz keresek komplett elejét (teleszkópok, kerék lámpa, stb..), valamint kipufogó leömlőt, és olajhűtőt.
Esetleg komplett papír nélküli motor is érdekelhet.
Köszönöm, hogy értsétek most raktam össze a blokkot totál felújítva, mivel úgy vettem, hogy másfél évet állt a moci sajna nem tudtam ezt a hibáját. Bevallom eléggé fájdalmas a felismerés hogy szedhetem újra szét. Na mindegy azért tényleg köszönöm a segítséget!!!!
Ez egy egyszeru felujito szett a 3db gorgovel, 3db rugos stifttel. ( Tiedhez most nem takaltam, de konnyen lehet hogy azonosak.) Lehet a lancot is cserelni kell ennel a hajtasnal.
Lehet kapni hozzá valami felújító készletet, nem tudom pontosan, szerelőm rendelte, kb 10 ezer pénz volt, ha jól emlékszem!
A tiéd is küszködik ilyesmivel?
Szia!
Az indítómotor nem forgatta át a blokkot! Hosszabb állás után, vagy hűvösebb időben mindig csinálta!
Ugyanaz a jelenség, mint ebben a videóban: http://youtu.be/SKUDElXZ7RE
Bár itt még a második próbálkozásra sikerül is (egy pár évig én is így használtam, kicsit játszani kellett az indítógombbal), de a végefelé már a sokadik próbálkozásra is alig tudta "elkapni"...
mint ennél a V-Starnál (1:12-től) : http://youtu.be/giOwTQOEs38
Filléres dolog, de szét kell húzni hozzá a blokkot
Sziasztok!
Ma Balaton-körön voltam az XJR400-asommal, és van némi gond.
A vezérlésből egyre inkább valami cicergő, fémes hang jön, ami természetesen a fordulatszám függvényében változik.
Valakinek volt már ilyen tapasztalata?
Ez olajválasztási probléma, vagy valami éppen szarik be?
Ha igen, otthon javítható?
Egyébként most Castrol 20w50 power 1 van benne, az jó?
Előre is köszi a segítséget!
A segítségeteket szeretném kérni egy XJR 1200 kapcsán!
Szét kellett szednünk a blokkot az önindító szabadonfutó miatt, s ha már szétbontottuk kicseréltünk egy csomó mindent (új vez.mű lánc, új hajtókar csapágyak/ dugattyú gyűrűk), a hengerfej járt gépműhelyben, síkba lett húzva, szelepfészkek becsiszolva. A gond a következő: indítás után szinte rögtön hallani egy elég éles, hogy is mondjam: "csilingelő" hangot, a szívóoldali vezérműtengely felől! Tudom hogy ezeknek van egy jellegzetes szelephangja, de ez most kicsit más mint az a "ketyegés" amit eddig megszoktam! Mivel szétszedés előtt egyáltalán nem volt hallható ez a "tik-tik-tik" zaj , emiatt is zavar nagyon, és nem hagy nyugodni, hiába mondják hogy ez természetes, meg ne foglalkozzak vele! Szelephézag be lett állítva összerakáskor, 1000 km után ismét, tehát azok biztosan jók! Gondoltunk már vezérműtengely kopásra, de szemre nem látni rajta semmit! A motorban egyébként 85e km van (óra szerint).
Ha valaki tapasztalt már hasonlókat, esetleg tudja a megoldást is, akkor nagyon örülnék a segítségnek!
Köszi!
Szia!
Nagyon köszönöm, sokat segített, azóta le is kaptam a tankot a járgányról :)
A visszarakása nem volt egyszerű, sajnos az egyik levegőző/túlfolyó cső úgy lecsúszott, hogy baromi nehezen tudtam a helyére visszacsúsztatni a tankon, de végül szerencsére meglett. Előtte egy szerelő nem tette vissza rendesen, találtam is a légszűrőházban némi befolyt benzinre utaló nyomokat.
Köszi mégegyszer!!! :)
Sziasztok!
Csak egy kis apró sztorit szeretnék elmesélni ami pár napja történt velem és ezzel is remélem hozzájárulok a további balesetmentes közlekedéshez.
Történt egy kis apró hiba ami akár szerencsétlenebbül is elsülhetett volna. Boldog tulajdonosa vagyok egy 98-as xjr 1200nak, kellemes motorozással töltöm a délelőttöm kb a 60.kilométert teszem amikor óriási füst áradat jön a motorból amit remélem , hogy időben észrevettem, gyorsan le is húzódtam és hatalmas olaj folyás a motor alatt az utat visszanézve pedig kb 500m olaj csík. Probléma keresése megkezdődött azonnal és elő is jött hamar . Sajnálattal tapasztaltam, hogy a kettő darab olaj cső amely a blokk előtt jön ki azt fogja négy darab 6os csavar amiből 3-at szerencsésen el is hagytam a rezgés miatt ,hogy mikor azt nem lehet tudni . Ezáltal az egyik csövem gyakorlatilag a helyéről kiugrott és a létező összes olaj kiszökött amit csak ért belepett a hátsó kerék ahova tudta fel is szórta. szerencsére nem történt baleset , a mögöttem lévő autósok biztos elmondták magukét . Ez egy olyan hiba lehetőség amire nem lehetett felkészülni.
átmérő 298 mm
Párban 25000 Ft
FZR 1000-re lett rendelve de rosszat küldtek.
Amint látszik fel is szerelték!
Kopás nem mérhető rajta!
Másfél év restauráció után újraszülettem!!!
1993-as XJR 400-hoz keresek komplett elejét (teleszkópok, kerék lámpa, stb..), valamint kipufogó leömlőt, és olajhűtőt.
Esetleg komplett papír nélküli motor is érdekelhet.
Köszönöm!
gabricsek76@gmail.com
1994-es XJR 400-as hoz keresek gyári kipufogót.
Eladó vadiúj Tourmax szivótorok gumi készlet (4 db) XJR 1300 2007-2014-re. Ára: 8990 + posta.
Info: lucifer0820@freemail.hu
Ez egy egyszeru felujito szett a 3db gorgovel, 3db rugos stifttel. ( Tiedhez most nem takaltam, de konnyen lehet hogy azonosak.) Lehet a lancot is cserelni kell ennel a hajtasnal.
Ebben van a szabadonfuto. Nem mindig eleg sajnos a felujito szett, mert van hogy kettetorik a kulso gyuru. En a regular yamahamon 3 szor csereltem...
A tiéd is küszködik ilyesmivel?
Köszi az infót, mit kell cserélni mire érted hogy filléres?
Az indítómotor nem forgatta át a blokkot! Hosszabb állás után, vagy hűvösebb időben mindig csinálta!
Ugyanaz a jelenség, mint ebben a videóban: http://youtu.be/SKUDElXZ7RE
Bár itt még a második próbálkozásra sikerül is (egy pár évig én is így használtam, kicsit játszani kellett az indítógombbal), de a végefelé már a sokadik próbálkozásra is alig tudta "elkapni"...
mint ennél a V-Starnál (1:12-től) : http://youtu.be/giOwTQOEs38
Filléres dolog, de szét kell húzni hozzá a blokkot
Ezen a számon elérsz és megbeszéljük a részleteket, köszi.
Köszi
Ma Balaton-körön voltam az XJR400-asommal, és van némi gond.
A vezérlésből egyre inkább valami cicergő, fémes hang jön, ami természetesen a fordulatszám függvényében változik.
Valakinek volt már ilyen tapasztalata?
Ez olajválasztási probléma, vagy valami éppen szarik be?
Ha igen, otthon javítható?
Egyébként most Castrol 20w50 power 1 van benne, az jó?
Előre is köszi a segítséget!
A segítségeteket szeretném kérni egy XJR 1200 kapcsán!
Szét kellett szednünk a blokkot az önindító szabadonfutó miatt, s ha már szétbontottuk kicseréltünk egy csomó mindent (új vez.mű lánc, új hajtókar csapágyak/ dugattyú gyűrűk), a hengerfej járt gépműhelyben, síkba lett húzva, szelepfészkek becsiszolva. A gond a következő: indítás után szinte rögtön hallani egy elég éles, hogy is mondjam: "csilingelő" hangot, a szívóoldali vezérműtengely felől! Tudom hogy ezeknek van egy jellegzetes szelephangja, de ez most kicsit más mint az a "ketyegés" amit eddig megszoktam! Mivel szétszedés előtt egyáltalán nem volt hallható ez a "tik-tik-tik" zaj , emiatt is zavar nagyon, és nem hagy nyugodni, hiába mondják hogy ez természetes, meg ne foglalkozzak vele! Szelephézag be lett állítva összerakáskor, 1000 km után ismét, tehát azok biztosan jók! Gondoltunk már vezérműtengely kopásra, de szemre nem látni rajta semmit! A motorban egyébként 85e km van (óra szerint).
Ha valaki tapasztalt már hasonlókat, esetleg tudja a megoldást is, akkor nagyon örülnék a segítségnek!
Köszi!
Nagyon köszönöm, sokat segített, azóta le is kaptam a tankot a járgányról :)
A visszarakása nem volt egyszerű, sajnos az egyik levegőző/túlfolyó cső úgy lecsúszott, hogy baromi nehezen tudtam a helyére visszacsúsztatni a tankon, de végül szerencsére meglett. Előtte egy szerelő nem tette vissza rendesen, találtam is a légszűrőházban némi befolyt benzinre utaló nyomokat.
Köszi mégegyszer!!! :)
Csak egy kis apró sztorit szeretnék elmesélni ami pár napja történt velem és ezzel is remélem hozzájárulok a további balesetmentes közlekedéshez.
Történt egy kis apró hiba ami akár szerencsétlenebbül is elsülhetett volna. Boldog tulajdonosa vagyok egy 98-as xjr 1200nak, kellemes motorozással töltöm a délelőttöm kb a 60.kilométert teszem amikor óriási füst áradat jön a motorból amit remélem , hogy időben észrevettem, gyorsan le is húzódtam és hatalmas olaj folyás a motor alatt az utat visszanézve pedig kb 500m olaj csík. Probléma keresése megkezdődött azonnal és elő is jött hamar . Sajnálattal tapasztaltam, hogy a kettő darab olaj cső amely a blokk előtt jön ki azt fogja négy darab 6os csavar amiből 3-at szerencsésen el is hagytam a rezgés miatt ,hogy mikor azt nem lehet tudni . Ezáltal az egyik csövem gyakorlatilag a helyéről kiugrott és a létező összes olaj kiszökött amit csak ért belepett a hátsó kerék ahova tudta fel is szórta. szerencsére nem történt baleset , a mögöttem lévő autósok biztos elmondták magukét . Ez egy olyan hiba lehetőség amire nem lehetett felkészülni.