Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is maradt jó néhány lapka, szívesen segítek ha tudok én is, írd meg milyen méretek kellenek!!!
Két hete állítottam szelephézagot, maradt pár lapka, megnézem majd, milyen méretek.
Ktzs-nek. a125-ös ès a (nagy motorok) közötti átmenetnek szerintem ideális választás a 400-as nem is szólva arról hogy mèg jól is nèz ki. A fenntartásról annyit száraz súlya 198 kg
Átmèrő 25mm Toyota camry (cv2-xv2) 96/08-2001/11-ig 16163 vagy Honda cb 900boldor 79-83 ig. A nagyvas.hun 2790 Ft / db ha találsz olcsóbban valahol kèrlek jelezd mert engem is èrdekel !
Üdv!

egyszer olvastam itt a fórumon hogy FJ 1200 / XJR 1.2/1.3 -ba valamelyik autó hézagolólapkája jó (mindenféle köszörülés nélkül) , melyik autótipus az?

válaszotok előre is köszönöm
Szia!, bocs, eltűntem... Szóval ezek már mind megvoltak, csak a fúvókák be vannak épülve, kiszedhetetlen, meg valami állítócsavar el van barmolva, az is kiszedhetetlen, szóval vagy valami nagyon ügyes karbimester kell neki vagy egy másik karbisor... Csak hát az kb beszerezhetetlen, ha mégis fellelhető, aranyárban van.
Hello!

XJR-400 mint nagyobb motor a 125-ös után megteszi?? (35kw-os verzió)
Fenntartása mennyibe kerül egy szezon alatt??
Na igen, a gyári első telók szerintem elég lágyak de én elégedett voltam velük, viszont ezek a fordított teleszkópok teljesen másként viselkednek. Onnan kezdeném hogy az 1200-nek eléggé az elején van a súlya tehát kicsit orr nehéz (én ezt szeretem ) a gyári néha mintha nem lenne elég merev bár próbáltuk keményíten is de igazán nem lett jó. Nos FZR 1000 Exup teleszkópok kerültek a vasba rendkívül stabil lett de nem kemény, kanyarban is jól viselkedik nekem bejött, megérte a változtatást és ajánlom mindenkinek, ezen a képen talán jól látjátok.
lupus akartam kérdezni hogy mit tapasztaltál az első telók cseréjével viselkedés szempontjából kíváncsi lennék rá.
Hát igen az enyèm is ugyan ezt produkálja ezèrt is gondoltam hogy ez ennek a típusnak a jellegzetessége bár ènis elhízva 75kg vagyok.de ennek ellenère a második szerelmem!
Bevallom én alig merek ehhez hozzászólni mert az én pille súlyom nem érzékelhető a motoron, de Bussával én is egyet értek ha ketten megyünk nagyon jóóó!! Viszont fent tartom az xjr-nek a futóműve az erőssége, a xj-m anno még egyedül is állandóan szitált hátul az elejét meg túrta a kanyarokban.
Mondjuk, az már szentigaz, hogy a hátsó Öhlins betonkemény. Ugyanakkor utassal például nálam hibátlannná, szinte már komfortossá válik.
Szia. A hátsó lengès csillapítókat túl kemènynek találtam mèg a leggyengébbre állítva is (pattogott ) ezèrt a felújítás után szimmeringek .o gyűrűk csere után 5 w olajat raktam bele.most viszont alig van csillapítása a szelepelèsèt nem piszkáltam most megpróbálom sűrübb olajjal ès persze ballansztba kell hangoljam az elejèvel kb ennyi!
Mit értesz futómű hangolás alatt?
Szia, igen ezt éreztem de sajna itt a fiúk eléggé passzívak, viszont nagyon érdekel mi lett a te mocid problémájával mire jutottál vagy sikerült megtalálni a gondot?
szevasz lupus tudtam hogy ezzel a kijelentésemmel szóra bírok még valakit de az is volt a célom hogy több xjr tulaj véleményét ismerje meg várárlás elött nehogy csalódást okozzon . amúgy az igaz hogy az enyém futómü hangolásra szorul.
Helló, ne haragudj de ebben nem értek veled egyet, ennek a típusnak a futóműve a jól irányíthatóság és kezelhetősége az erénye. De abban teljesen egyet értek veled ha valaki nem ült még ezen a járgányon mindenképp próbálja ki, mert nagy vas !!!!
Biztos hogy ilyent akarsz ?Szerintem ha van rá lehetőséged próbálj ki eggyet vásárlás elött .Mert elèggè jellegzetes viselkedèse van nem egy kezes bárány !
Sziasztok! Én eladó XJR 1200 vagy 1300-at keresek, jó állapotban akár külföldi okmányokkal.
email: kovacsi0616@gmail.com
Sziasztok, tudom hogy itt a karácsony és mindenki ki költekezte magát de, ha valakit mégis érdekelne szeretném eladni a gyári ülés huzatomat hibátlan és a két gyári tükröt.
Először szerintem karburátor szinkron szelephèzag ellenőrzés és ha mèg mindig nem az igazi karburátor felujitô szett. Amúgy ellenőrizd a gumi szívó csonkokat nem e repedezett
Szevasz! Én lupussal konzultáltak ès arra jutottunk hogy nagyobb az olaj hűtőm ès ez miatt valószínűleg több olajat kell bele tenni! Amúgy karburátor szinkron mikor volt neked?
Ez tényleg gyönyörű... Sikerült hozzá alkatrészt találni? Esetleg egy felesleges karbid nincs? :D Furán működik az enyém, s jó lenne... Vagy ha esetleg tudsz valakit, aki ért hozzá, hogy felújítsa... Köszönöm!
Szia!
Megoldódott már a probléma? Mi volt a baj? Szimpla vezérműlánc lazaság?

Egyébként hogy szuperál a géped? Nekem a karburátorral akadtak gondjaim... Nincs véletlenül valakinek elfekvőben egy felesleges XJR400-as karbisora? :)
Köszi a visszajelzést az olaj szint felső határon és csak 80 fok körül jelentkezik a hiba