Sziasztok!
Köszönöm a tippeket, alkalomadtán szerelővel a körmére nézetek a karbisornak/ szívócsonkoknak. A bal külső gumicsonk repedezettnek látszik, lehet, hogy ott valahol szipákol mellé. Gondolom ez nem háromforintos mutatvány lesz...
Szia biker!
A karburátoros motorok, ha hibátlanok a karburátorok,akkor nem ejtik vissza a fordulatot ha valamiért nem tudnak alap állapotba kerülni.
Ennek oka lehet egyszerűen akár a gázbovden feszülése, de akár a hibás karburátor szinkron is.
Nem tudom, hogy csinálták, de szakszerűen először a szívócsonkokra csatlakozott vákuum mérővel azonos szintre kell állítani a karburátorokat. Ezt a karburátorok pillangószelepeit összekötő tengelyek egymáshoz viszonyított helyzetével lehet beállítani.
Ezt követi az alapjárati levegőcsavarok beállítása. A csavarokat addig kell betekerni, amíg az adott henger leáll, majd kinyitva éppen beindul. Ezt a pozíciót kell minden karburátoron beállítani.
Ha így történik a beállítás, akkor nem lehet probléma a motorral.
Ha a karburátor már kopott, akkor valahonnan fals levegőt tud szívni a motor. Ettől indokolatlanul felpörög, vagy nem ejti vissza a fordulatot. Ezt okozhatja akár a szívócsonk elöregedése is.
Szia LZ!
Ha nem boldogulsz, akkor azt fel tudom ajánlani, hogy ez egyik hétvégén eljössz hozzám, és kipróbáljuk az enyémen a kijelzőt.
Ha működik akkor együtt megkeressük a hiányzó vezetéket.
Igen, ilyet én is tapasztaltam, de úgy rémlik, hogy főleg meleg, nyári, városi tötyörgésnél, mikor jól átmelegszik minden alkatrész. Nem tudom mitől lehet.
Sziasztok!
Kb. 2 hete vettem egy '95-ös XJR400-at. Ismerkedés jelleggel hamar bele is tettem 800 km-t. (Mátra, csavargás, stb.) Teljesen jól teszi a dolgát a motor, egyetlen zavaró jelenséget produkál: ha huzamosabb ideig hajtom (7-7500-as fordulaton), utána percekig nagyon pörög. Kb. 2000-2500 fordulaton. Ha indítás után járatom, és leveszem a szívatót, akkor 1000 körüli az alapjárat, városban tötymörögve szintén. Van valakinek ötlete, tapasztalata? Karbiszinkront tavasszal csináltatta az eladó.
Előre is köszi a válaszokat!
400-as gépem karbiszinkron beállításon esett át a múlt héten, de valami nem stimmel. Help!
Az alapjáraton nagyon szépen jár a motor, hamar be is melegszik, probléma egy szál se, viszont miután rendesen bemelegedett (ez jó pár km-t jelent) az elindulásoknál (kereszteződés, piros lámpa) nagyon húznom kell a szarvát, mert különben egyszerűen nem akar elindulni. Úgy visszaesik a fordulatom, hogy az elindulás utáni első kb.5m-t ,dadogva , éppen csak le nem fulladva teszi meg a mögöttem sorakozó autósok legnagyobb örömére .
A fogyasztásom is elég nagy (5,2 liter), van esetleg ötlet, vagy találkoztatok már ilyesmivel?
szia!
helyzet az hogy ez a két köteg megy fel az órákba semmi más, ebben nincs sárga fekete, de végig próbáltam rádugni az összesre és nem működik a kütyü, minden más jól van bekötve, egyik zsinóron jelez de már akkor is amikor még nem is jár a motor, hanem egyből a gyújtáson. szóval elakadtam....
sebesség jel: fehér,
fordulat jel: sárga/fekete
test : fekete
kapcsolt +: barna
Nem tudom milyen a fokozatkijelző, de némelyik kéri az üres állást:
0: világoskék/fehér
Nekem ugyan RP10-es van, de szerintem a műszerfal egyforma.
Én a kijelzőt a műszerfalra menő korbácsra kötöttem be, aminek csatlakozója az első lámpafejben található.
Igen, ez tipikus hiba. 20 euro plussz szállítás környékén lehet felújító készletet venni eBay -en. pl. ez
Biztos hogy ad bármelyik Yamaha kereskedés is, de az árat nem tudom.
Sajnos a gyári és az utángyártott sem bírja túl sokáig.
sziasztok!
Egy újabb kérdésem lenne, ez itt a kuplung munkahengere gondolom megadta magát az o gyűrű, tudja valaki hol kapok ilyet illetve porvédőt is, és hogy van-e valami amire oda kell figyelni ennek a cseréjekor?
Zoli,
sziasztok!
Segítségre lenne szükségem vettem egy fokozat kijelzőt, aminek a bekötéséhez kéne tudnom ezt azt. Motorom: xjr 1300-as 2009-es motorkód RP19. Amit szeretnék kérdezni, hogy ki tudja hol van a „szürke vezeték a főtengely jeladóból” vagy pedig a „központi vez. feldolgozott fordulatszám jelét: sárga/fekete”. Illetve „12V kapcsolt tápfeszültség”. A többi ment, az első az vagy ez vagy az.
Fotó rajz bármi jó amivel megtalálom a dolgokat.
Előre is köszönöm!
Köszi a linket!
Március elején én is beszereltem végre a szelepfedél, tömítést meg a szelepfedél csavarjai alá való tömítéseket is amit az andrews motorsports-tól rendeltem. Én azt javasolnám, hogy gyárit vegyél ezekből a cuccokból. Lehet hogy jó az utángyártott is, de én óvatos lennék. Mindent aprólékosan lepucoltam, szárazon és tisztán összeraktam, azóta nem sehol sem ereszt.
Engem nem lesz könnyű elzavarni...Megedzőttem a sok motoros ismerősöm között :-P
:-)
Tegnap lefújtam a blokkot mattfeketére, mert nem tudom,hogy az előző tulaj mire használta, de tele volt karcolásokkal, a blokkja meg volt húzva, ilyen kis jeleket rajzolgatott bele, úgy éreztem a haláltól mentem meg ezt a kis motorkát! :-)
Nagyon imádom...most vettem lánckerekeket-lánc van otthon- és cseréljük. :-)
Lemosom, a fejidom ki lesz cserélve gyári lámpára,és alig várom ,hogy végre Harley - fesztivál legyen.
Köszönöm a tippeket, alkalomadtán szerelővel a körmére nézetek a karbisornak/ szívócsonkoknak. A bal külső gumicsonk repedezettnek látszik, lehet, hogy ott valahol szipákol mellé. Gondolom ez nem háromforintos mutatvány lesz...