BenGay kenőcs. Fajdbogyó olajat tartalmaz, persze lehet fajdbogyó illóolajat is venni. Felpuhítja a gumit.
Youtube-on "wintergreen rubber restore" keresőszavakkal fasza illusztráló videók vannak. A melegítés jó (én szimeringeket is úgy cserélek, sokkal kevésbé izzasztó), de ez is egy opció.
A regi, megkeményedett szivócsonkokat, hölégfúvóval szoktam megmelegíteni a porlasztosor beszerelésekor. De úgy veszem észre ez nem mindenkinek jut eszébe, még "neves" márkaszervízben dolgozó szerelök is hiányában vannak ennek az egyszerü trükknek. :-D
A kormos henger karbija simán túlfolyhat. Hiába az új tüszelep, sok esetben simán lehet szar. Ki kell venni, befogni a satuba beszerelési pozicióban és rá kell engedni a benzint...
A falsolás tesztet meg el kell végezni egy féktisztító spray-vel. Ilyen öreg porlasztónál annélkül kár is nekiindulni.
Sziasztok. A hideg ellenére mentem vele egy kb. 50km-t. Minden rendben vele. Viszont kettő hibát tapasztalok. Egyik, hogy üresben gurulok vagy kuplungot behúzom és úgy gurulok akkor fennmarad 2000 fordulat. Megálok akkor 1500. 1200-re állítottam a fordulatszámot. A másik bibi, hogy a 3-s henger gyertyája kormos, de nagyon. A többi három nem. A légszűrő csonkjai kemények mint a beton, illetve nem is lehetett teljesen rányomni a karbikra, csak félig. Ott falsolhat is gondolom menet közben. A motor sokat állt mielőtt megvettem.
Sziasztok! Ma eljutottam a kuplungig. Sajnos 30-s dugókulcsom nincs, de holnap szerintem beszerzem azt is, hogy a stiftet ellenőrizzem. Viszont! Figyelmes lettem egy kis fémdarabkákra, forgácsra. Sajnos a kuplungkinyomó csap csapágya hogy is mondjam, szétszaladt. Valaki nem tudja a pontos méretét ennek a csapágynak? Nem hiába volt hangja mikor indítottam elsőre. A teleszkóp szint tökéletes. Csonáltam szinttávolság mérőt és kiszívtam a felesleges olajmennyiséget. Így mindkettő telóban ugyan annyi olajmennyiség van.
Két könyvet néztem meg. Mindkettő ennyit mond, 379 cc és 111 mm a légrés a cső tetejétől.
Ebben az esetben összetenném így és kipróbálnám. Ha hintázik, lágy, tölteni rá pluszban sokkal könnyebb, mint kivenni belőle. Ha túl van töltve elpattog vagy neadjisten kipukkantja a szimeringet, az meg kellemetlenebb.
Szétszedted alkatrészekre, kimostad, eltávolítottad mindenhonnan a régi folyadékot? Mikor feltöltötted lenyomtad párszor, hogy a beszorult levegö kijöjjön?
Èn a folyadékmennyiséget szoktam alapul venni...
Sziasztok! 1993 xj 600s. Teleszkóp olaj mennyiség 379ml. Szint távolsága 111mm. Betöltöttem a 379ml-t és a szint távolsága kb 160mm. Valaki tapasztalt már efélét?
Köszi a tippet! Igen,a Virago kihúzható,teljesen más az egész felfogatása is. Találtam sérültet,meg hiányosat,így is 55.000 Ft Az a gond,hogy még csak a 2 böl sem tudok összehozni egyet,mert az enyém darabjaira tört,mikor a garázsban rádölt a létra.
Magyarországon már nincs szerintem bontó,vagy kereskedés,amit ne hívtam volna fel. A pécsi Yakomoto tudna újan hozatni Tokyoból,283.000HUF!😳🙄 Inkább keresgélek még,hátha...eBay röl rendeltem egyet Olaszból még November végén. Elutaltam az árát,de azóta is jön. Most a PayPallel folyik az egyeztetés,hogy legalább a pénzem jöjjön vissza.
Holland bontok, utobb oldal magyarul is mukodik.
Alapvetoen a sebessegmero attetele es a fordszammero vezetekezese stimmel valamint a kontrollampak zome azonos szinu huzalokkal van bekotve, de a felfogatas es effelek eleg barkacsszakkoros dolgokra kenyszeritenek. No meg pl. a virago oracsoport dragabb is jellemzoen es ugye ott az is varia, hogy abban van a biztositektabla.
Üdvözlet,sziasztok! Van egy 1998 as 600 N paripám,és érdeklödnék hogy honnan lehetne szerezni komplett óracsoportot?
(Km óra/fordulatszámmérö) Esetleg melyik más típusok jöhetnek szóba? XV 750,1100? Vagy SRV 250,FZX 250 ZEAL? Bármilyen tippet,tanácsot,köszönök!
Youtube-on "wintergreen rubber restore" keresőszavakkal fasza illusztráló videók vannak. A melegítés jó (én szimeringeket is úgy cserélek, sokkal kevésbé izzasztó), de ez is egy opció.