Hát ha jól emlékszem a karbin két csavar van , az aéapjárat, és a másik a levegő, az bentről kifelé 2,5 fordulat.
A kép igen a diesel erőgép Powered by Heizöl....
Hát figyelj én nem igazán értek a finom beállításokhoz, a bejáratást azért várd ki hátha javul vmit a helyzet! gyakorlatilag a lapot nem veszi úgy mint egy krosszmotor az enyém se, szóval néha egy kis becsuklás van hirtelen gáznál de ez ilyen. Amúgy meg gyári áttétellel azért emelnie kéne simán az elejét még 4-5 ben is.
Hát nem harapja olyan vehemensen a gázt-fordulatot, olyan mintha kisebb ccm.-es gép volna , gázra nem ugrik elvárhatóan erősen- csuklóból egykerék- / az egész blokkba 25 óra van ful felújítás óta .
Gondolom valamint lehet állítani , hogy jobban-azonnal reagáljon a gárra
/Ez a fiestám blokkja anno/
Meg tudnád kérdezni haverodat hogy mennyiért válna meg tőle ?
Kösz a segítséget!