Egy két apróság csak.
-A telókon nincs meg az a műanyag bilincs,amiben a telóvédő műanyag csúszkál.
-Szivatókaron a gumi porvédő el van szakadva,úgy tudom az egész szivatókart kellene cserélni.
-Meg érdekelne egy wr letámasztó a konzollal együtt.
Kár,hogy nincsenek rajta zsírzószemek..
Mondjuk egy évben egyszer szétszedni,átzsírozni,összerakni nem olyan nagy kaland. Nemtudom előző tulaj is miért hanyagolta el ennyire...Szörnyű állapotban volt. Hard-tail vázas volt lényegében a motor mert semmit nem mozgott a hátulja.
Had kérdezzem meg h mennyibe fáj egy himba kutya csonttal együtt történő újra csapágyazása? Csapággyal szimeringekkel meg azokkal a stiftekkel együtt véve ?
Himbát én inkább préselném a satuban mint h kalapáccsal verjem !
Kicsit jobban be van rohadva aztán el kezded ütögetni nem biztos h jó vége lesz én a krova (asszem 19 pont jó hozzá) + satu egy nyugisabb megoldásnak tartom !
Ha az egész görgőt házastól ki akarod szedni, akkor egy pont a lyukba illeszkedő csővel, crova kulccsal vagy amit találsz- csinálsz satuban vagy menetes szárral szépen ki tudod huzatni. Vissza ugyanígy, ha hűtesz, melegítesz könnyebb.
Speciell én nem voltam, de a jószágnak van már helyismerete arrafelé (előző tulaj) Most olvastam az SM fórumon hogy 30 euro 1 nap, idén terveztük a haverrel hogy elmegyünk hétközben kipróbálni pár pályát (ez is köztük volt) de ha így folytatódik az euró szárnyalása akkor nem tudom mi lesz.
A görgőt nem kell kiütni (kihullik az magától is ha száraz, kivéve ha be van rohadva) csak a tengelyt. Én csak az általad felsorolt célszerszámokat használtam.
Még 1 A görgőket csak egy megfelelő méretű csővel és hammerral tudom kiütni ? vagy van valami más módja is hogy tuti ne sérüljön semmi célszerszám? ti mivel meg hogyan?
Csak megerősíteni tudom az előttem szólókat: szétszed, megtisztít, bezsíroz. Nekem is meg kellene csinálnom, de arra nincsen időm hogy elpakoljak és ki tudjam mozdítani a téli álmából.
szedd ki újra a himbát és mosd ki belőle a grafitos zsírt,féktisztító srprével vagy valami jó oldószer!nyulj be az ujjadal hogy pörögnek e a görgők lazán ha nem akkor ki kell szedni letisztogatni,a csapot is csiszold fel tisztara,rendes gép zsirral tömd meg és tegyél önzárós anyát a csavarra ha szorul lazits rajta
probléma zsíroztam a forgó részeknél nem szedtem ki a csapágyakat szimeringegket) csak kihúztam a tengelyeket az grafitzsírral jól betoltam neki majd vissza a tengelyt és lehúzni nyomatékrea a végeredmény az hogy mintha szorulna nehézkesen mozog
Üdv,3db-ot 1éve használnak itt a környezetemben mindenféle gond nélkül.egy enduros,egy sf-es,és egy sima utcai területen,így nemigazán mondható rá hogy rosszul bírná,amikorvan hogy a gyári magura elpukkan 1 év alatt.
ÁR:ha érdekel,és vásárolni szeretnél tegyél ajánlatot,hidd el,ha más ezzel ígyvan,őis megfogja tenni.mivel már 2 elkelt mióta meghirdettem,szerintem elfogadható az ár.
Na megpróbálok sorba válaszolni: 5,5 széles a hátsó felnim, elvileg elfér nem ér bele a láncba de csak akkor ha jó a lánc (amúgy zabálja a ráfot). Nem tudom mennyire ment szét a hengered palástja de a Yamaha Fehérnél tudnak új hüvelyt készíteni( nekem 17e ft ért csinálták) hátha ez segít. Jó meglátás, a motorom gyárilag 426-os csak nagyobb dugattyút kapott ezért 444 ccm a lökettérfogata, és 12.5 ről 13,5 re lett növelve a sűrítési viszony. Úgyhogy szerintem most ez egy 5 sebességes 450-es.
-A telókon nincs meg az a műanyag bilincs,amiben a telóvédő műanyag csúszkál.
-Szivatókaron a gumi porvédő el van szakadva,úgy tudom az egész szivatókart kellene cserélni.
-Meg érdekelne egy wr letámasztó a konzollal együtt.