Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy két apróság csak.
-A telókon nincs meg az a műanyag bilincs,amiben a telóvédő műanyag csúszkál.
-Szivatókaron a gumi porvédő el van szakadva,úgy tudom az egész szivatókart kellene cserélni.
-Meg érdekelne egy wr letámasztó a konzollal együtt.
mi kellene
Egyébként valaki tud olyan bontót,ahol előfordul 400-426 alkatrész?
Kár,hogy nincsenek rajta zsírzószemek..
Mondjuk egy évben egyszer szétszedni,átzsírozni,összerakni nem olyan nagy kaland. Nemtudom előző tulaj is miért hanyagolta el ennyire...Szörnyű állapotban volt. Hard-tail vázas volt lényegében a motor mert semmit nem mozgott a hátulja.
Nekem 35 volt a lengővilla és a himbarendszer felújítás...
Mondjuk teljesen össze volt rohadva az egész
Had kérdezzem meg h mennyibe fáj egy himba kutya csonttal együtt történő újra csapágyazása? Csapággyal szimeringekkel meg azokkal a stiftekkel együtt véve ?
Én is megküzdöttem ezzel a problémával.
Himbát én inkább préselném a satuban mint h kalapáccsal verjem !
Kicsit jobban be van rohadva aztán el kezded ütögetni nem biztos h jó vége lesz én a krova (asszem 19 pont jó hozzá) + satu egy nyugisabb megoldásnak tartom !
Ha az egész görgőt házastól ki akarod szedni, akkor egy pont a lyukba illeszkedő csővel, crova kulccsal vagy amit találsz- csinálsz satuban vagy menetes szárral szépen ki tudod huzatni. Vissza ugyanígy, ha hűtesz, melegítesz könnyebb.
Speciell én nem voltam, de a jószágnak van már helyismerete arrafelé (előző tulaj) Most olvastam az SM fórumon hogy 30 euro 1 nap, idén terveztük a haverrel hogy elmegyünk hétközben kipróbálni pár pályát (ez is köztük volt) de ha így folytatódik az euró szárnyalása akkor nem tudom mi lesz.
kössz

Gorazs te voltál már pancsiringen motózni ?
A görgőt nem kell kiütni (kihullik az magától is ha száraz, kivéve ha be van rohadva) csak a tengelyt. Én csak az általad felsorolt célszerszámokat használtam.
köszönöm a szakértés!

Még 1 A görgőket csak egy megfelelő méretű csővel és hammerral tudom kiütni ? vagy van valami más módja is hogy tuti ne sérüljön semmi célszerszám? ti mivel meg hogyan?
Csak megerősíteni tudom az előttem szólókat: szétszed, megtisztít, bezsíroz. Nekem is meg kellene csinálnom, de arra nincsen időm hogy elpakoljak és ki tudjam mozdítani a téli álmából.
ha kell egyenként tisztogasd meg a tűgörgőket is és a csapot is csiszold be ahogy a kole mondta
köszönöm az ötletet
szedd ki újra a himbát és mosd ki belőle a grafitos zsírt,féktisztító srprével vagy valami jó oldószer!nyulj be az ujjadal hogy pörögnek e a görgők lazán ha nem akkor ki kell szedni letisztogatni,a csapot is csiszold fel tisztara,rendes gép zsirral tömd meg és tegyél önzárós anyát a csavarra ha szorul lazits rajta
Üdv

Valaki jártas himbában pl Gorazs úr

probléma zsíroztam a forgó részeknél nem szedtem ki a csapágyakat szimeringegket) csak kihúztam a tengelyeket az grafitzsírral jól betoltam neki majd vissza a tengelyt és lehúzni nyomatékrea a végeredmény az hogy mintha szorulna nehézkesen mozog
ok.köszi
üdv
a hosszabb csöre most kapok árajánlatot,de akár jövöhéttől is már.
üdv
Értelek én...
Hosszabb változatban mikor lesz és milyen áron?
Üdv,3db-ot 1éve használnak itt a környezetemben mindenféle gond nélkül.egy enduros,egy sf-es,és egy sima utcai területen,így nemigazán mondható rá hogy rosszul bírná,amikorvan hogy a gyári magura elpukkan 1 év alatt.
ÁR:ha érdekel,és vásárolni szeretnél tegyél ajánlatot,hidd el,ha más ezzel ígyvan,őis megfogja tenni.mivel már 2 elkelt mióta meghirdettem,szerintem elfogadható az ár.

Üdv:Geri
Akkor az 5-ös ráf sima ügy?
Bár hiába gondolkodok ezen egyenlőre...
Te próbáltad már ezeket?
mennyit bír ki?
nem akarom rontani az üzleted,de nem sok ez az ár egy kicsit?
Na megpróbálok sorba válaszolni: 5,5 széles a hátsó felnim, elvileg elfér nem ér bele a láncba de csak akkor ha jó a lánc (amúgy zabálja a ráfot). Nem tudom mennyire ment szét a hengered palástja de a Yamaha Fehérnél tudnak új hüvelyt készíteni( nekem 17e ft ért csinálták) hátha ez segít. Jó meglátás, a motorom gyárilag 426-os csak nagyobb dugattyút kapott ezért 444 ccm a lökettérfogata, és 12.5 ről 13,5 re lett növelve a sűrítési viszony. Úgyhogy szerintem most ez egy 5 sebességes 450-es.